Jeníčka sem použil jen proto, protože se sem připlet se svejma blitkma...v jedné z posledních vět si klepnul hřebíček na hlavičku..."co nejlépe simulovat realitu a jak co nejpřátelštěji k tomu připravit své členy" to je ono, je to hodně o té "atmosféře"...uvedu příklad..snad ti něco říká VA VirtualPilotsAssociation...pokud ano je to dobře, pokud ne, nevadí...tam pokud špatně odešleš report, tak ti ho validátor vrátí, a ne že tě odkáže na nějaké materiály, a že si máš někde něco přečíst, ale hned ti pod report vypíše, proč je tak, tak a onak, a proč to je špatně a jak to máš opravit...já jsem díky tomuto přístupu během dvou letů pochopil, jak porvádět lety z Itálie do Španělska s tím, aby ses vyhnul N/S RVSM, a musel tedy nějak složitě indikovat změnu FL v FLPN...takže ta atmosféra tomu dává hodně
Pravdou je, jak si psal, že ta BASE knowlage je asi nutností, však to tam tenkrát vypisoval i David...ted budu malinko přehánět...napsal si že je to o co nejlepší simulaci reality. Otázkou tedy je, jak hodně tu realitu simulovat chceme...jestli budeme ARAIG zapínet strobe až na H/P a nebo už na gejtě, jestli budem zanedbávat rozestup 300ft při separaci atp. To je asi ten hlavní problém. Rozlišit jak do podrobna to simulovat a kam už nezacházet....
PS.: Nehctěl jsem říct, ať mi s čárkama vlezeš na záda, jen sem tu diskusi nechtěl stočit k tomu, kde má, a kde nemá být čárka...díky za upozornení na chybu |
|