| | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 19:50 | |
| | Ahoj, je tu prosím vás někdo, kdo by mi mohl pomoci nastartovat tuhle mašinu? Přístroje v kabině už zvládám, ale furt mi nejde nastartovat. + nemůžu najít spínač A/P GPS. Díky |
| |
|
| | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 20:19 | |
| | Vsetky tvoje odpovede najdes v mauali, ktrory je dodavany spolu s lietadlom. |
| |
|
| | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 21:10 | |
| | Síce niesom moc odborník cez Boeingy,ale tieto moderné potvory nemajú klasické GPS, takže spínač AP GPS budeš hladať márne Musíš sa naučiť rozumieť si s mašinkou zvanou FMC |
| |
|
| | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 21:13 | |
| | Manual je dost podrobny A prepinac AP GPS v realne 737 nenajdes, nevim proc ho hledas v placenem add-onu, ktery se snazi simulovat realne letadlo. Navigace probiha pomoci FMC, klasickou GPS s mapou nehledej. |
| |
|
| | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 23:11 | |
| | Dokonce ani spínač A/P tam není |
| |
|
| | | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 23:34 | |
| | | |
|
| | | | | Wilco 737-500 16. 5. 2009 / 23:43 | |
| | | |
|
| | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 00:22 | |
| | Není tam tlačítko A/P jsou tam tlačítka CMD A a CMD B |
| |
|
| | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 02:48 | |
| | Kua na týhle mašině mám nalítáno 2100hodin, a kdyby se mě někdo zeptal, jestli tam je tlačítko A/P, tak řeknu, že je... (pokud tam zrovna nejsou páčky A/P )
|
| |
|
| | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 09:35 | |
| | No jo, to jsou ty aeroklubovy rychlokvasky... |
| |
|
| | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 10:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 10:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 12:49 | |
| | Radši studuj DAFIS, abys nebyl potrefený srnce
Nezapomeň, že 16.5. už bylo! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:25 | |
| | Dnes je to afisovani nejak extremne nudny...
co bylo 16.5.? Jsem nikam nesel myslim. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:30 | |
| | Hlavně že se učíš 3,14čoviny.
16.5. začala doba lovu srnců. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:31 | |
| | 3,14čoviny...hezky napsáno |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 15:26 | |
| | Ta ta ta ta ta ta ta ta cvak. |
| |
|
| | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 10:47 | |
| | A co je nad tím CMD A a CMD B? |
| |
|
| | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 11:11 | |
| | no A/P Ale te není tlačítko ale nápis |
| |
|
| | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 11:20 | |
| | Nojo, já to bral jako A/P tlačítka všechno obecně a pak to CMD A B a CWS jsou jen specifický mod |
| |
|
| | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 11:44 | |
| | Ale on se ptal na A/P tlačítko a to tam opravdu není |
| |
|
| | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 12:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:06 | |
| | Jak bys vlastně definoval A/P tlačítko? Protože když tak nad tím přemýšlím, tak prakticky nikdy není na tom tlačítku napsané A/P, ale je to někde kolem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 13:51 | |
| | -(-100) bodů |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 14:07 | |
| | Cessnou nelítám... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 14:20 | |
| | Kdes to sebral tu fotku? To bude asi z netu ne? Přece bys do něčeho takového nesed, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Wilco 737-500 17. 5. 2009 / 14:39 | |
| | jojo, kdyz z letu nechces mit zadnej pozitek a jen se chces dostat rovne z A do B tak je tenhle bazmek idealni. Vzlitnes, hejbnes s jednou packu, zmacknes tlacitko AP a par nm pred dest to vypnes a pristanes... Sice z toho vylezes a nevis o tom ze jsi letel, ale na nudnej cestak ok. |
| |
|
|