| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 13:30 | |
| | | |
|
| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 13:54 | |
| | Jo, tenhle film jsem viděl tak před 6ti, 7mi lety na Nově někdy dopoledne. Je to klasickej propagandistickej film o zavádění B-52 do služby. Ale je zde spoustu pěkných záběrů. Mimochodem tam ještě byl požár na palubě. Ale už nevím, jesti v tomto, nebo jiném filmu bylo upadnutí kýlu za letu. Ačkoli to je velkej pr...ser, tak s tím sedli a pak se Boeing vychloubal, že postavili letadlo, které je schopné přistát bez SOP a hlavně bez směrovky. |
| |
|
| | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 14:16 | |
| | ..taky je na svete spousta letadel, ktery litaj nejlip bez uplne pilotu, pac ti to akorat kazi!Zrobna vcera probehla TV zprava, proc nedavno v USA padl ten nestastny DASH8 (s namrazou) a piloti v tom jsou az po usi. Bohuzel uz jim nehrozi, aby je kvuli tomu vyslychala FAA.....(( |
| |
|
| | | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 14:44 | |
| | No, nemůžu s tebou úplně souhlasit. Chyba pilotů bude schledána pouze jako činitel, který napomohl k té havárii. U většiny takovýchto nehod se nedá s určitostí určit viník. Většinou tady hrajou velkou roli i okolnosti havárie. Např. let ve špatnejch meterologickejch podmínkách, turbolence, špatně fungující radio, nějaké MELy, které byly vydány, odložené práce, rozložení nákladu. Na druhou stranu mrtvý pilot se nebrání. Ale myslím, že se za nějakou dobu dostanou na světlo světa fotografie ze zkušebních letů (jako tomu blo u pádu ATRky, která spadla právě kvůli námraze), kde třeba budou na DASHe lít vodu z tankovacího letadla a zkoumat vznik námrazy. |
| |
|
| | | | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 14:59 | |
| | A to zase já s Kopříkem souhlasim.
Vem si jenom, kolikrát ten kapitán neudělal skill-test. Vpodstatě lze říct, že pokaždé, když nějaký dělal. Jakou měl celkovou zkušenost. Jak dlouho jim trvalo než vůbec zareagovali - a ke všemu špatně. A únava? Co si myslet o tom, že 36hodin se pořádně nevyspíš v posteli, jenom tak někde v crew-lounge v křesle, a pak jdeš letět? To není vina nikoho jiného, než tvoje. Je to jako celek profesionální selhání.
Tohle se nedá omlouvat, je to jako kdybychom omlouvali opilého řidiče, že naboural proto, že chlastal, tudíž za to až tak vlastně nemůže. A únava je mimochodem často na výkonnost horší než dvě piva.
|
| |
|
| | | | | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 19:26 | |
| | Dík, že ses mě zastal náčelníku!Jo ten skill-test jsem opravdu nepochopil, žil jsem asi v omylu ze v USA je nezaměstnaných pilotů jako....smetí!Pamatuju z dřívějška jednoho kapču na simulátoru!Nezadařilo se mu jako kapitánovi, tak ho chtěli nechat absolvovat jako F/O....taky neprošel a hned u firmy skončil.Proto mi jsou praktiky tyhle společnosti divný.Nejlepší poučeni pro ně bude, když z týhle povedený ajrolinky sedřou právnící pozůstalých kůži za živa a FAA jim už doufám sebral AOC, aby měli o čem přemýšlet.
To mě vždycky fakt nasere, když si uvědomím kolik šikulů běhá po světě a do kabiny se jim nedaří dostat nebo už na to z různých důvodů museli zapomenout, smířit se s tím a jít dělat něco jinýho a takovýhle experti dělají ptákoviny, neváží si toho, kazí ostatním pověst a ještě u toho zabíjejí lidi! |
| |
|
| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 14:17 | |
| | | |
|
| | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 14:50 | |
| | no, tak tento film jsem neviděl |
| |
|
| | | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 15:13 | |
| | A tak to já jsem ho zase viděl. Ta scéna s odletem z letiště postiženého sopečným výbuchem je prostě dokonalá - prostřihy tabla "K VZLETU NE GOTOV" a do toho to drmolení checklistů.. Zato ta druhá s výstupem ven, no, co dodat...
Ale na obranu toho filmu bych řekl, že takto šílená je jen velmi malá část filmu, jinak je to docela dobrá ruská tříhodinovka... |
| |
|
| | | | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 15:34 | |
| | Na kterou se nedají sehnat titulky... Je to sice ostuda, ale jsou potřeba. |
| |
|
| | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 22:36 | |
| | K tomu druhému videu Tým otvotom som už párkrát liezol,a veru to v tom S-ducte je to celkom dobrodružné aj ked stojí mašina na zemi Samozrejme o tom že v hermetickej prepážke nieje žiaden otvor,ktorým by sa dalo dostať do 5.(?) technologického úseku ani nehovorím Lezie sa tam odspodu cez malé dvierka,kúsok od závesnej ostruhy |
| |
|
| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 15:25 | |
| | | |
|
| | | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 15:50 | |
| | | |
|
| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 15:31 | |
| | | |
|
| | | Tohle byli sakra piloti... 14. 5. 2009 / 16:19 | |
| | | |
|
|