| | | Rozliseni textur 1. 6. 2004 / 22:54 | |
| | Dodelaval jsem do scenery dalsi baracek, ale pokud spostim flight v FS2004 a prijedu k nemu, tak mam textury v nejakem prapodivnem rozliseni. Pokud vzletnu, tak je to potom OK a to i po pristani. V GMAXu to vidim otexturovane spravne a MipMaps na texture se mi zdaji take OK. Nemate nekdo tuseni, v cem je zrada?
BTW: Taky ten domek negeneruje Crash....
Dik
Radek |
|
| |
|
| | | Re: Rozliseni textur 2. 6. 2004 / 00:32 | |
| | hmm, tak mam pouzitej stejnej material i na stojanech pumpy a chova se to nachlup stejne.
Jeste me napadla jedna vec, ktera je jina nez u zbytku scenery - pumpu i stojany jsem kreslil do jineho souboru a pak jsem v tom hlavnim dal File/Merge a "prihral" jsem je, ale to by snad nemelo mit vliv, ne? |
| |
|
| | | | Re: Re: Rozliseni textur 2. 6. 2004 / 08:29 | |
| | Mam u svych scenerek stejny problem, prevadim BPM do DXT3 pomoci programku Convim. Myslim ze jsem to kdysi zkousel i pomoci imagetool a bylo to stejny. Nepotesim te, ale nevim co s tim a pridavam se se zadosti o radu... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rozliseni textur 2. 6. 2004 / 09:37 | |
| | Používám ImageTool a převádím na DXT1a mipmaps. Potom export bgl s SDK02 i SDK04 a vše je OK. |
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rozliseni textur 2. 6. 2004 / 09:50 | |
| | jj, ja to delam presne tak (teda myslim, ze jsem delal mipmaps a pak DXT1, ale to snad muze byt jedno). Zajimave je, ze je to pouze u nekterych objektu. Spolecnym znakem bylo, ze maji stejnou texturu (material), ze jsem je kleslil v GMAXu zvlast a pak mergem prihral do scenerie (GMAXove) a ze v FS negeneruji Crash.
BTW: Uz se tesim na Hradcana vypada to dost dobre
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rozliseni textur 2. 6. 2004 / 23:52 | |
| | no tak mam dalsi poznatek, ale jsem z toho jeste vice zmateny:
Kdyz objekty posunu vedle hangaru (tj. blize k APT), tak je sice porad textura rozmazla, ale uz funguje crash. Pokud jsem hodil objekty blizko k APT, tak vari i textura i Crash. Zkousel jsem i udelat clone, ale nezabralo to.
s BGL z GMAXu pouzivam i BGL z Airpotu s definici Scenery letiste a RWY. Mam tam definovany i exclude, flattern a surface poly, ale myslim, ze jak totalne nefunkcni, tak uplne funkcni umisteni budov spolehlive a s rezervou lezi uvnitr vsech.
Napada vas neco?
Dik
Radek |
| |
|
|