FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozliseni textur Jeden příspěvek | Celý strom
Rozliseni textur   1. 6. 2004 / 22:54
Ray
Dodelaval jsem do scenery dalsi baracek, ale pokud spostim flight v FS2004 a prijedu k nemu, tak mam textury v nejakem prapodivnem rozliseni. Pokud vzletnu, tak je to potom OK a to i po pristani. V GMAXu to vidim otexturovane spravne a MipMaps na texture se mi zdaji take OK. Nemate nekdo tuseni, v cem je zrada?
BTW: Taky ten domek negeneruje Crash....
Dik
Radek
img_forumn/r29976_1.jpg (x)
 

Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 00:32
Ray
hmm, tak mam pouzitej stejnej material i na stojanech pumpy a chova se to nachlup stejne.
Jeste me napadla jedna vec, ktera je jina nez u zbytku scenery - pumpu i stojany jsem kreslil do jineho souboru a pak jsem v tom hlavnim dal File/Merge a "prihral" jsem je, ale to by snad nemelo mit vliv, ne?
 

Re: Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 08:29
Ondra O.K.
Mam u svych scenerek stejny problem, prevadim BPM do DXT3 pomoci programku Convim. Myslim ze jsem to kdysi zkousel i pomoci imagetool a bylo to stejny. Nepotesim te, ale nevim co s tim a pridavam se se zadosti o radu...
 

Re: Re: Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 09:37
Pavlouš   
Používám ImageTool a převádím na DXT1a mipmaps. Potom export bgl s SDK02 i SDK04 a vše je OK.
img_forumn/r29989_1.jpg (x)
 

Re: Re: Re: Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 09:50
Ray
jj, ja to delam presne tak (teda myslim, ze jsem delal mipmaps a pak DXT1, ale to snad muze byt jedno). Zajimave je, ze je to pouze u nekterych objektu. Spolecnym znakem bylo, ze maji stejnou texturu (material), ze jsem je kleslil v GMAXu zvlast a pak mergem prihral do scenerie (GMAXove) a ze v FS negeneruji Crash.

BTW: Uz se tesim na Hradcana vypada to dost dobre
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rozliseni textur   2. 6. 2004 / 23:52
Ray
no tak mam dalsi poznatek, ale jsem z toho jeste vice zmateny:
Kdyz objekty posunu vedle hangaru (tj. blize k APT), tak je sice porad textura rozmazla, ale uz funguje crash. Pokud jsem hodil objekty blizko k APT, tak vari i textura i Crash. Zkousel jsem i udelat clone, ale nezabralo to.
s BGL z GMAXu pouzivam i BGL z Airpotu s definici Scenery letiste a RWY. Mam tam definovany i exclude, flattern a surface poly, ale myslim, ze jak totalne nefunkcni, tak uplne funkcni umisteni budov spolehlive a s rezervou lezi uvnitr vsech.
Napada vas neco?
Dik
Radek
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ