1) Neni PMDG jako PMDG - B747 od PMDG vsichni chvali, expert na PMDG Jumbo je Gustik
2) S F70/100 mam osobni zkusenosti, me vyhovuje, brzy bude uvolnen SP2, ktery i FMC jeste doladi.
3) Moc tvymu dotazu nerozumim, protoze i v realu do VNAV piloti casto hrabou - diky ridicim, trafficu atd., takze jen vyjimecne se da cely sestup letet najednou pomoci VNAV.Vetsinou je ridici nechaji vyklesavat na nekolikrat, pripadne jim to zpestri nejakym holdingem, takze moc nevim, o co ti vlastne jde?Tudiz piloti v realu casto pouzivaji i V/S, FLCH apod., podle situace.Idealni sestup se jim podari, pokud poleti na nejake okrajove letiste s minimalnim provozem, ale zapomen, ze by se takto litalo na EHAM, EGLL a pod.
4) Tudiz poukud jim povoli klesani pozde, daleko za idealnim TOD,musi jit brzdy ven, aby to stihli a sestup taky nebude cestakum dvakrat prijemny.
5) Jeste muzes primo oslovit A.J.S., lita 2 typy s FMS, tak nam treba popise, jak moc se da na VNAV u FMS spolehnout. HOWGH! |
|