| | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 13:23 | |
| | Ahoj.
Na LKTB jsem si pomocí AFCAD přidal fiktivní frekvenci ILS na dráhu 10. FMC v PMDG 747 však tuto přidanou frekvenci vůbec nebere. Tuším že je něco potřeba dopsat do toho textáku "LKTB" co je ve složce PMDG/SIDSTARS. Nevíte co přesně udělat aby se tato ILS frekvence zobrazovala ve FMC ? Díky za radu. |
| |
|
| | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 13:47 | |
| | Neznám syntaxi pro SID/STAR, ale v každém případě by to mělo jít zadat do FMC ručně.
V záložce NAV musíš do řádku ILS napsat XXX.XX/YYY, kde X je frekvence ILS a Y je kurz lokalizéru... |
| |
|
| | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 14:02 | |
| | Problém je ten že to nejde ani ručně. Zadám vytvořenou frekvenci 110.00/100 a napíše to "invalid entry" Když ručně zadám skutečnou frekvenci třeba na dráze 28, 111.50/276 tak to veme v pohodě. |
| |
|
| | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 15:58 | |
| | Nejsem si jistý,ale u 747 od PMDG jseou ILS napevno v AIRAC a nedá se to dopsat ručně. |
| |
|
| | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 21:10 | |
| | A jsi si jist, že 110.00 je platná frekvence ILS , já o tom pochybuju |
| |
|
| | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 21:22 | |
| | proc by nebyla? rozsah frekvenci pro ILS je 108.000-112.000 |
| |
|
| | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 21:24 | |
| | s tim, ze prvni cislo po des. carce je liche... se sudym jsou TVORy |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 21:25 | |
| | a vidis.. to jsem nevedel |
| |
|
| | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 22:06 | |
| | Ostatní, třeba default letadla ji v pohodě zachytí. Takže si myslím že je platná, i když vymyšlená. |
| |
|
| | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 22:13 | |
| | tak pak sis zodpovedel sam ... bude ji potreba pridat bud do sidstar souboru pro brno .. a nebo (a to pravdepodobneji), do jednoho z airacovych souboru ... |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 22:16 | |
| | Tak, to je ono. Ale jak ? |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 3. 5. 2009 / 22:21 | |
| | no vemes notepad a upravis to... ty soubory jsou textaky a z formatu to pri trose stesti pochopis.. bohuizel zadny z tech souboru tu nemam, tak presny popis nedam... |
| |
|
| | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 4. 5. 2009 / 07:45 | |
| | Zkus tam dát třeba 110.5 , myslím, že to půjde , 747 prostě stejně jako třeba LVLD767 neplatnou ILS frekvenci nenaladí |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 4. 5. 2009 / 12:57 | |
| | Máš pravdu. Stačilo změnit frekvenci a jde to. Zatím ještě asi nevím co je to "neplatná frekvence ILS." Třeba s 110.20 to taky nejde.
Myslím, že někde na netu jsem kdysi viděl návod co a kam dopsat, aby se rwy s ILS zobrazila už při výběru dráhy na přistání. Jak psal Tomáš, je to textak v sidstar. Na to si však netroufám a ten návod nemůžu nikde najít.
Děkuju za radu Tobě i všem ostatním tady. |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 4. 5. 2009 / 13:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 4. 5. 2009 / 13:24 | |
| | Pravda pravda, blbě čtu. Takže v tomto mám už jasno. Díky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT-PMDG 747 - ILS ve FMC 4. 5. 2009 / 15:35 | |
| | Jen tak se zeptám, umíš přistávat jinak než ILS???
Podle mě není na 10 vůbec potřeba |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 5. 5. 2009 / 08:33 | |
| | | |
|
| | | PMDG 747 - ILS ve FMC 5. 5. 2009 / 17:00 | |
| | Tak je to soubor wpNavAPT.txt a vypadá to takto ( pro Ruzyň například ):
PRAGUE RUZYNE LKPR04 06955036 50.087714 14.266683000.0000001247
PRAGUE RUZYNE LKPR06 12188064 50.101836 14.226272111.1506301202
PRAGUE RUZYNE LKPR13 10663126 50.108011 14.245367109.9512501160
PRAGUE RUZYNE LKPR22 06955216 50.102917 14.284445000.0000001174
PRAGUE RUZYNE LKPR24 12188244 50.115950 14.273367109.1024301158
PRAGUE RUZYNE LKPR31 10663306 50.090467 14.281672109.5030501232
Vidíš např. u LKPR06 to číslo 111,150630 to je frekvence ILS 111,15 a kurz ILS 063
u LKPR24 je zase 109,102430 takže 109,10 je frekvence a 243 je kurz.
Dráha LKPR04 ILS nemá a tak je tam 000,000001247 těch 1247 je výška dráhy ve feetech nad mořem
Když tam budeš dopisovat frekvenci nezapomeň,že oddělítko je čárka , a né tečka . |
| |
|
| | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 6. 5. 2009 / 01:10 | |
| | Děkuju Gustave, tohle mě hodně pomohlo. Ještě jsem přišel na to, že je potřeba dopsat do PMDG/SIDSTARS/LKTB.txt dole do odstavce "APPROACHES" tento řádek :
APPROACH ILS10 FIX CD10 3000 FIX FD10 3000 FIX 45DME AT OR ABOVE 2070 FIX OVERFLY MD10 1064 RNW 10 TRK 098 UNTIL 3.0 FROM FIX BNO HOLD AT FIX BNO LEFT TURN INBOUNDCOURSE 275 ALT 3000 LEGTIME 1
Aby bylo vše správně na displeji FMC. No, asi to nebude uplně správně dopsaný, prostě jsem zkopíroval a trošku upravil ten první řádek. Nelítám online, proto mě to tak stačí. Funguje to ted výborně, pro mojí potřebu, na 747 i 737.
Ještě malý hloupý dotaz. Proč oddělítko musí být čárka, když všude u ostatního je tečka ? Dělal jsem pokusy a jde to s čárkou i tečkou. |
| |
|
| | | | | PMDG 747 - ILS ve FMC 6. 5. 2009 / 13:31 | |
| | No je možné,že u PMDG je jedno jestli čárka a nebo tečka - tím lépe,ale někde jsem se s tím setkal,že jsem napsal omylem tečku místo čárky a pak to nefungovalo a trvalo mi dlouho,než jsem přišel na to,že jsem to tam napsal opačně.To ale asi bylo někde v aircraft.cfg nebo sound.cfg |
| |
|
|