| | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:20 | |
| | tato hláška mi pařád vyskakuje u PMDG v FMC. Palivo mám vpořádku načtené a vypočítané přes 2 fuel planery,a pořát se toho nemůžu zbavi. Neví někdo jak na to? |
| |
|
| | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:24 | |
| | To jsem si taky myslel ,ale byla to chyba tim ze jsem ho měl špatně nastavené. Důvodem bylo to ,že při stránce POST INDEX jsem blbě zadal reservu. Taky to muze být tím ,že letíš na nějakej bod kterej je vzdalený třeba 300nm od tvoji trasy. To už se mi taky stalo. Zkus.. a nebo fakt málo paliva. |
| |
|
| | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:26 | |
| | myslím ře to hlasí, když už máš v nádrži málo paliva, třeba na LKMT/LKTB nebereš tolik paliva, tak mi to hlásí tu hlášku jiank nevím
|
| |
|
| | | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 17:59 | |
| | Pokud ti to hlasi i na kratkych trasach, tak rozhodne tankujes palivo hodne spatne. Pokud zadas rezervu 2T a v destinaci ti pak zbyvaji min 3T, tak to na kratkych hopech stoprocentne nezahlasi. |
| |
|
| | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:27 | |
| | diky za radu,no uvidím,jak doletím do Burgasu,jak mi vyjde palivo |
| |
|
| | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:33 | |
| | Tato hláška se zobrazí, když je v nádržích méně paliva, než je potřebné množství vypočítané FMC. dal bych si tdy pozor na následující věci:
1) jestli nemáš nějkde nějaký bludný bod v letovém plánu, třeba nějaký vadný SID, který obsahuje bod někde bůhví kde (mě se to stalo).
2) Jestli si uvážil rezervu, kterou nastavuješ v FMC. S ní pak není počítáno pro daný let (měla by ti zůstat v nádrži v cílové destinaci). Např. pokud si napočítal, že potřebuješ 6 tun, naložíš 6 tun, FMC spočítá, že ti třeba stačí jen 5 tun, ale máš nastavenou rezervu 2 tuny. V podstatě máš pak na let jen 4 tuny.
3) Cost index (číslo, které myslím udává, jak moc upřednostňuješ rychlost nebo ekonomický provoz). Fuel planery s ním nepočítají - obvykle. Pokud máš palivo nahraně a nějaký vysoký cost index, mohl by to být problém.
To jsou mé laické nápady. Třeba ti někdo poradí nějak profesionálně. |
| |
|
| | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 11:40 | |
| | Štěpáne. Odpověděl jsi profesionálně neboj.
Víc už tam k řešení není.Nejvíce sázím na ten bludný bod.Kdysi t u PMDG dělal nějaký bod PR při příletové. |
| |
|
| | | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 12:50 | |
| | Přesně tak ten bludný bod dokáže zamávat. Podívej se do FMC na LEGS a hledej něco podezřelého například nějaký bod co je víc než 200nm daleko od dalšího... |
| |
|
| | | | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 14:22 | |
| | tak 200 nm není zas tak podezřelé spíš začni dávat bacha u 500 nm a více a sleduj logiku trasy ..., dkyž to bude navazovat tak ok, když zam bude někde vyšinutý trojúhelník debilním směrem tak ne OK |
| |
|
| | | | INSUFFICIENT FUEL 26. 4. 2009 / 17:58 | |
| | Jemne poupravim tu prvni vetu... hlaska se zobrazi, kdyz v tu danou chvili FMC spocita, ze v cilove destinaci nezustane tolik paliva, kolik si mu zadal jako rezervu. Tohle se ale u PMDG 737 stava docela casto i s celkem dost paliva, pokud letis treba na delsi trase, 4+ H, ale casem se to zase srovna. |
| |
|
|