FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-410 a revers - vysoké otáčky Jeden příspěvek | Celý strom
L-410 a revers - vysoké otáčky   7. 4. 2009 / 11:10
A.J.Scandall   
U Turboletu už to nepamatuju, ale u většiny letadel platí, že z reverzu se musí vybíhat pozvolna. Třeba na jetech se může stát, že reveruješ, máš zvýšený výkon motorů, a když příliš rychle zavřeš reverzy, nestačí se otáčky snížit a místo toho, aby ti éro brzdilo, poskočí dopředu. Jestli tenhle jev nastává i na turbopropech těžko říct, nikdy jsem to nezažil (vždycky jsem se snažil to dělat pomalu), nicméně možné to je (tzn. vrtule se z reverzního nastavení listů do polohy jemný úhel dostane rychleji, než se turbína dostane na volnoběh). Pak je tohle krátkodobé zvýšení otáček normální. Rozhodně ale není správné tohle přecházet přestavením do praporu. To vždycky sebou nese zvýšení kroutícího momentu, a pokud není v ten moment turbína na volnoběhu, může to způsobit překročení limitu.

Ale obecně co swi vzpomínám, tak chování turbovrtulových motorů ve FSce neodpovídalo příliš skutečnosti.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ