No původně to bylo zamýšlený tak, že si skočim na půl roku na letní brigádu na 735, kvůli lepšímu využití, a s příchodem dalšího bizjeta se vrátím. Jenže se to začalo protahovat, odkládat, takže jsem brigádničil ještě celou zimu, převážně v Itálii, a kus jara. Takže necelý rok a 600hodin. Příští týden bych měl mít definitivní konec a návrat na bizjet. To bude kvůli pauze pod jeden rok obnášet jen reccurent a pár legů s instruktorem, takže tak 10dní, když to půjde.
A až se jednoho krásnýho dne zase vrátím na 737, tak už to bude definitivně. Protože tou dobou už budou nejspíš 735 dávno pryč, tak to pro mě teď za ten týden bude asi konec na 737 Classic, což je mi líto, pětistovka je naprosto suprovej "sporťáček na víkendový rasení", taková akorátní mašina pro blbečky jako jsem já. Strašně moc vydrží, nechá si toho hodně líbit, vpodstatě nemá žádný negativa, krásně se s ní lítá, dobře přistává, většina drah jí je víc jak dlouhá, tailstrike téměř nehrozí, není ani velká, ani malá, moc toho nesežere a celkem dost uveze. Je to sice taková vykopávka z šedesátejch let, přitom už ale zvládá P-RNAV, CAT IIIa, doletí 2500NM, a kdyby ty naše měly namontovaný vlastní schody, tak ke svému odbavení téměř nikoho nepotřebuje. Se mi po nich bude ňáko stejskat |
|