| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:25 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:27 | |
| | wáu, tak to je dokonalost.. to se mi líííbííí ne nějaký nečitelný budíky, který ani nefungujou |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:29 | |
| | | |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:30 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:30 | |
| | Jeden blesk do kapoty a je v rici, Star Trek jeden |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:35 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:35 | |
| | Smutné, tohle už je opravdu "PlayStation"
Jen tak mimochodem, rád bych se odborníků zeptal, ona není povinnost mít na palubě "klasický" kompas? |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:40 | |
| | Tak tam klidně může být, ale schovanej, třeba jako v airbusu. |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 22:17 | |
| | Netreba ho mat, ked mas hodinky a kompasom, napr. tissot t-touch - mimochodm, je na nich aj vyskomer
Inak je to strasne, fakt to vyzara ako star trek, som zvedavy co sa deje na palube, ked tam drbne kopletnňe elektrika, najskor asi zacne panika.
Nie som dedek, ale tieco sklenene a digitalne kopkity nemusim, klasika je klasika |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:38 | |
| | a je to tady ... dyť to je něco hroznýho |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:41 | |
| | co je natom ze to co bolo vtedy v budikoch bude teraz tiez, len v digitalnej verzii? nechapm to ale ok ok |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:56 | |
| | V tom, že tyhle budíky k tomu, aby něco vůbec ukázaly jsou zcela závislé na přísunu elektrické energie, narozdíl od pneumatických nebo pneumechanických, které byly závislé na tlaku, popř. jiné formě energie, která je vždy k dispozici za jakýchkoliv podmínek
Je jen otázka, zda jsme už na tak vysoké úrovni spolehlivosti, že si toto můžeme dovolit... asi jo, když se to schvaluje, nicméně pak je tu už jen náš psychologický blok, proti takovýmto věcem
Není to na pohled tak pěkné, ale z pohledu komfortu pilota je to obrovský pokrok a ulehčení, ať se nám to líbí, nebo ne... a mě se to třebas nelíbí vůbec, protože s takovou to za chvíli bude moc lítat každé malé děcko... |
| |
|
| | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:59 | |
| | v airbusu mas taky vsechno elektronicky... a co se deje? nic...
nevim co se ti na tom nezda? elektronicke pristroje (resp. neco zavisle na elektrice) ridi i mnohem "kritictejsi" zarizeni nez "pitomy" ero ... nekdy me az zarazi, jak si tu spousta lidi mysli, ze nasazeni v letectvi je to "naprosto nejkrtictejsi" ... |
| |
|
| | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:14 | |
| | Já neřek, že je to nejkritičtější |
| |
|
| | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:23 | |
| | hele když se ti ucpe pitotka, tak máš po tlaku frajere. kolik je nehod kvůli tomu a kolik kvůli tomu, že vypadla elektronika? a že muže lítat každý malý děcko je pravda už dneska. cessnu zvládne každej |
| |
|
| | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:58 | |
| | No, ale myslím, že ucpaných pitotek je trošku méně, než selhané elektroniky Nicméně je to tak, či tak velmi málo pravděpodobné
A s tou Cessnou neprovokuj Bavíme se o velkých érech, kam ani ten tvůj zlínek neptaří a nikdy patřit nebude A chtěl bych vidět ty tvoje "opravdové" piloty ze Zlínků, jak hravě sednou do velkého éra a stačilo by to jen nastartovat Asi ani jeden by nepochodil, stejně tak Cessňáci a už vůbec ne, co se týče letu, jak má zlínkař velké problémy udělat vůbec zatáčku s "línou" cessnou, tak bych radši nechtěl ani uvažovat, že by se s velkým, opravdu líným érem pokusil o nějaký let (to jen tak na okraj ) |
| |
|
| | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 17:20 | |
| | nezabúdajte na to že aj tie elektronické prístroje majú princíp snímania mechanický, je len otázka ako previesť mechanické zmeny napr. tlaku na elektrickú veličinu, ktorú potom víťazoslávne zobrazí obrazovka. |
| |
|
| | | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 20:19 | |
| | Nojo, v tom případě se dá uvažovat, že pravděpodobnost závady by mohla být (ale není) 2x větší, protože se může porouchat mechanická část, nebo elektrická + zásoba energie je pro zobrazení elektrické veličiny zásadní, zatímco mechanická potřebuje jen ten vnější zdroj a nic víc ale je pracnější a né tak přesná |
| |
|
| | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 22:32 | |
| | Heh, bojim se, aby z toho opet nebyl flame, ale neda mi to - co jsem zazil, tak spis Cessnaci meli problemy se Zliny, nez obracene. Predevsim rada 26 je preci jen jine kafe Litam oboje, jak ruzne Zlinky, tak Cessnu, ale osobne mam radeji Zliny, prave kvuli jejich citlivosti rizeni. A nepripada mi, ze bych mel nejake problemy na Cessne udelat zatacku
Jeste k tematu: glasscockpit opravdu usnadnuje rizeni letadla, at uz seskupenim informaci na jedno misto, ci celou radou dalsich "vychytavek", zvlaste ve spojeni s GPS. Na svezeni znamych, kdy si clovek povida a ukazuje vsechno mozne okolo sebe, je to idealni. Tim samozrejme nerikam, ze v "hodinarstvi" to nejde, jen ma pilot o trochu vic prace Ale osobne mam taky radsi budiky, v rozumnem mnozstvi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 4. 4. 2009 / 09:41 | |
| | No jasně, cessňáci mají problém s citlivějším érem, protože je to nezvyk Stejně tak zlíňáci, kteří cessnu v životě nedrželi v ruce mají problém ji otočit, protože používají výchylky jako ve zlínu a cessna pak točí jak Jumbo Všechno je to jen o zvyku Já dříve začínal na ULL a ten měl hodně citlivé řízení, že stačilo na ovládání bohatě do centimetru náklony, ale zase zdůrazňuju, že Cessna je ideální pro rekreaci, kdy člověk může ukazovat, fotit, koukat do mapy a lítat a nebo je to ideální příprava na dopraváky, kdežto zlínek je akrobat a je udělaný právě z důvodu hovadinek nad letištěm nebo někde poblíž, takže každé éro má jiný účel |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:42 | |
| | To je zverstvo,zachvílu bude v lietadlách len prepínač ON/OFF. Mechanickým budíkom zdar! |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:50 | |
| | | |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:53 | |
| | přesně tak, kdyby jsme se tady řídili myšlením většiny přítomných kolegů, tak lítáme na bleriotech |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:56 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 20:52 | |
| | | |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:10 | |
| | Se vsadim, že tenhle hnus vyžene do 20-ti let normální ,,budíkový" éra z oblohy... |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:13 | |
| | Je to možná elegantní, ale zlatý budíky. Navíc myslím, že i v Airbusech jsou vedle takových multifunkčních displejů malý klasický: umělý horizont, výška, rychlost. Tak pro sichera. |
| |
|
| | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:25 | |
| | jak v který verzi. a třeba v gripenovi neni žádnej budík pane kolego gripene. no..ve verzích A/B jo, ale ty se stejně povětšinou upravily na standart C/D, takže budíky jsou pryč |
| |
|
| | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:28 | |
| | Stand by budíky sú všade. Druhá vec je tá, že sú to už tiež displaye. |
| |
|
| | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:59 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 17:04 | |
| | Beru zpět, ale myslím, že jste mě nepochopili. Já o Gripenu nic neřekl. |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:22 | |
| | Ono je to vůbec hezký letadlo. Opravdu to vypadá spíš jako auto, ale hezký. |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:32 | |
| | Doba a technologia postupuje. Tak preco to nevyuzit? Budiky maju svoje caro ale technologia postupuje. Ale napada ma jedna otazka, co ak vypadne elektronika? Podla coho bude riadit? |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:56 | |
| | >Ale napada ma jedna otazka, co ak vypadne elektronika?
Na internetu se da najit Airplane Operations Manual k ERJ-170, primo od Embraeru, 820 stran. Je tam detailni popis systemu toho letadla, jak je to jisteny, zdvojeny, zajistena elektrina atd.
No, a prinejhorsim bude letuska drzet flasku
|
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 22:47 | |
| | No ona ta elektronika nevypadne. Předpis (FAR 23 a 25, asi i jiné) třídí možné poruchy na letounu do kategorií dle jejich závažnosti (od takových, které nemají vliv na bezpečnost letu až po katastrofické), každé kategorii pak přiřazuje maximální přípustnou pravděpodobnost poruchy ve vztahu (obvykle) na letovou hodinu.
Architektura systému je pak navržena, aby veškeré poruchy, které mohou nastat, splňovaly příslušné pravděpodobnosti.
A proto bude tento letou naprosto stejně bezpečný jako takový, který má záložní letové přístroje. Třeba za cenu zdvojeného "air data computeru", alternátoru, baterie a já nevim čeho ještě.
Ještě pro ty, kteří uvažují o zásahu blesku: letadlo, stejně jako auto je Faradayovou klecí a tudíž výboj je svedem pláštěm jinam, kde se zase vybije. Kompozitová éra mají z tohoto důvodu v matrici kovová vlákna.
|
| |
|
| | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:02 | |
| | | |
|
| | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:17 | |
| | Kam flaštička, tam nožička? |
| |
|
| | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:18 | |
| | Prosím tě, řekni, že je to parodie . Já ten seriál nikdy neviděl. Mám takovej vtíravej neopříjemnej pocit, že to mysleli vážně. |
| |
|
| | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:21 | |
| | Ne, nemysleli to vážně Dělali si srandu z velmi ambiciózní šéfstevardky co dusila a donášela na ty ostatní. |
| |
|
| | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 00:07 | |
| | KRISTE, to je co za telenovelu ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 08:12 | |
| |
To už skončilo. Seriál "Letiště" od Primy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 08:20 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 21:34 | |
| | Ti z vás, kdo tak strašně odsuzují displeje oproti budíkům, tak zkuste to letadlo někdy v reálu řídit. Ty displeje vám poskytují tolik informací, co by nesvedl ani panel budíků a hlavně se na ty informace můžete víc spolehnout. Například, když sednu do Cessny s klasickýma palivoměrama jako v autě, tak můžu z rostřesené ručičky určit, jestli to je plný nebo prázdný. Zatímco třeba na G1000 ti to ukáže přesně procenta. A to už ani nemluvím o navigaci a IFR lítání.
Nechcu říct, že budíky jsou nějaký špatný, to ne, vzhledově jsou mnohem hezčí než černé displeje, ale pro cestování z bodu A do bodu B jsou ty displeje pro lítání mnohem pohodlnější. |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 10:56 | |
| | souhlas
U nas v klubu starsi piloti v podstate odmitaji litat s Cessnama s glass cockpitem a rikaji, ze jim toceni a mackani cudliku nepripada jako letani (jako kdyby se HI, QNH, OBI... nemuselo taky nastavovat tocenim cudlikama). Je to podle me otazka vkusu a preferenci. Zatim nejstastneji vypadajici pilot, ktereho jsem kdy videl, lita sveho Piper Cuba se trema ctyrma budikama vevnitr.
a mimochodem, co se elektriky tyce, tak to gyro uvnitr turn indicatoru nebo coordinatoru byva vetsinou pohanene elektricky
Milan |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 13:19 | |
| | Cessny maj zrovna napr pohaneny vzducem... ale co se elektriky tyce, tak samozrejme G1000 ma zalozny baterku. |
| |
|
| | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 13:58 | |
| | aha, to jsem nevedel
Cessna ma tedy vsechny tri gyra pohanene vzduchem? Ja mel za to, ze mala letadla maji vetsinou HI a AI napojene na vakuovy system a gyro v TC pohanene elektricky. |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 13:18 | |
| | hehe, no s tim presnym ukazovanim procent na G1000 bych to tak neprehanel |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 13:35 | |
| | Je otázka, kolik těch přesných údajů potřebuješ. Údaj o palivu je stejně vždycky orientační a nejdůležitější přístroj na palubě letadla jsou hodinky. Ale jistě je potřeba brát pokrok na vědomí. I když se nebojím, že by v dohledné době byly české letiště a aerokluby zaplaveny glass cocpity.
|
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 4. 4. 2009 / 22:24 | |
| | No, já jsem osobně celkem příznivcem EFISů v IFRových letadlech, spolehlivost je vysoká, ve 2D prostředí odpadají problémy s úhlem pohledu, jako jsou u mechanických 3D přístrojů, je možné přehlednější zobrazení a samozřejmě výhod je víc.
Nicméně všeobecné nadšení jako ty nesdílím. Zmiňuješ "přesný" palivoměr, ačkoliv samotný proces měření probíhá stejně jako u staré Cessny a můžu ti říct, že v jakémkoliv letadle sotva najdeš míň spolehlivý přístroj, než palivoměr. To, jak je údaj z něj zobrazený, je už vpodstatě jedno. Ale vyvstává tu jeden problém, který je potřeba si uvědomit - elektronické zobrazení v letci příliš evokuje pocit přesnosti, který zrovna v tomhle případě může být mylný. Staré palivoměry na Cessně, které mi mimochodem vždycky pily krev, protože to jsou ty nejhorší ukazatele na světě, alespoň způsobovaly, že jim člověk zas tak moc nevěřil. A tak je to se vším. Kupříkladu ATR sice měla EFISy, ale AHRS (Attitude Heading Reference System) zase tak moc přesný třeba ve srovnání se 737 nebyl, a mezi pravým a levým kompasem byl třeba rozdíl 3 stupně, stejně tak se občas zavalovaly mírně horizonty (zase se bavíme o stupních, nemluvím o zavalení třeba 20°). Jenže zatímco na Turboletu jsem těm starým "parním" budíkům moc nevěřil, a neustále jsem porovnával se STBY budíky, na EFISech máš pocit brát předkládané údaje jako exaktní, a pak tě překvapí, jaktože každému ukazuje jinak kurs. Ale samozřejmě to je hodně o lidech a obecně, jak už jsem napsal, EFISy beru. Ale nevyžaduju to, lítal jsem větší mašiny, co neměly ani jeden EFIS, pak mašiny někde na půli cesty a taky "full glass cockpit", který měl i STBY budíky jako EFISy (a třeba to mě bylo sympatický docela dost).
ALE - v některých případech mám k EFISům výhrady, a to konkrétně k jejich používání v malých, převážně VFR letadlech. Zkušenost (ne moje, ale celková ve světě) říká, že základním problémem těhle systémů ve všeobecném letectví je správný výcvik letců, jak to používat. Nikoliv ve smyslu kdy a co zmáčknout a nastavit, ale naopak, kdy se na to celé vykašlat a vrátit se k jádru pudla. Spousta letců totiž věnuje za letu příliš velkou pozornost "hraní" si s avionikou, a omezuje základní věc, kterou musí VFR letec dělat - čumět ven. Několikrát jsem se s někým v takhle vybaveném letadle letěl, a bylo vpodstatě pravidlo, že tam letci furt něco cvakali a dělali, a to ne proto, že by museli, ale proto, že je to baví nebo jim to mylně přijde jako podstatné. Je sice strašně hezké, že tyhle nové éra mají TCASy, respektive podobné systémy, jenže k čemu to je, když to druhé éro, nebo třeba paraglide, žádný odpovídač nemají...
Takže to, co píšeš, že je výhoda (víc informací a větší "spoleh" na ně), může za jistých okolností být naopka poměrně velká nevýhoda.
Chce to přístup s rozumem a zdravou pochybností.
Přesně jak už tu psal SONP, je to i o volbě, a u amatérského létání téměř výhradně platí, že kdo chce, ten to mít může a kdo ne, tak si létá a bude létat éra se starými budíky. Já osobně vždycky měl v létání rád výzvy a starou techniku, takže u mě by vždycky vyhrála možnost jít létat DC-9 nad A-320
|
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky 2. 4. 2009 / 22:05 | |
| | | |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky 2. 4. 2009 / 23:11 | |
| | Unhook bra control lever... tak to je síla |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky 3. 4. 2009 / 10:48 | |
| | Dokonaly |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - oprava: prophylactic 3. 4. 2009 / 15:06 | |
| | Jedna malá oprava: špatně jsem napsal ochranu, má to být prophylactic. A přitom to bylo jedno z prvních užitečných anglických slov, které jsem se díky hře Leisure Suit Larry na svém prvním PC naučil! |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 22:30 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 22:49 | |
| | Na Cirrus mi nesahajte
Si to skuste v X-Plane.
|
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:11 | |
| | Já bych to nehrotil. Kdo má v malém letectví rád retro, tak si koupí, nebo pronajme Zlína nebo starší cessnu, a kdo zase rád ultramodernu, tak tu novou Cessnu s glass-cockpitem, nebo právě ten Cirrus... |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 2. 4. 2009 / 23:15 | |
| | A to kafe to nalívá nahoře nebo dole vedle té obrazovky s reklamou na letecké přístroje? |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 09:15 | |
| | Takáto je prístrojovka pre nás dedkov. |
| |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 09:38 | |
| | Tak necitelna? |
| |
|
| | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 11:55 | |
| | Vyskúšaj ho. Tak perfektne urobený FREE eroplán som už dávno nemal. Keby aspoň tak bola urobená 205-ka, bol by som šťastný. |
| |
|
| | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 14:33 | |
| | Jožo, kdeže je tohle éro k mání ? |
| |
|
| | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 14:44 | |
| | Přece u Joža v komplu
Jožo, pro nás dědky je tam ještě zbytečně moc budíků, jestli mi rozumíš. |
| |
|
| | | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:- pre MaPa 3. 4. 2009 / 15:02 | |
| | 1., Jožo sa rád podelí o dobrú vec ktorú niekde objaví
2., Ty si dědek ešte len z polovice (myslím podľa veku)
3., Prístrojov je tam akurát. |
| |
|
| | | | | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 14:45 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 10:23 | |
| | prečo taký depresivny komentár To je REALITA , vývoj nezastavíš....
a nemyslím si, že by to bolo niečo neestetické, naopak a ešte k tomu je to praktické riešenie |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 11:04 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 11:05 | |
| | Já bych to neřešil. Řečeno slovy A. Exupéryho, letadlo je pro mne jen prostředek, jak létat, protože bez něj to, bohužel neumím. Stejně se do těch budíků dívám jen tak pro jistotu, radši se koukám ven, takže jak vypadá přístrojovka, to je i pro nás, starší letce nepodstatné (ale možná pro někoho je pravý letadlo plný budíků, záleží na vkusu každého, mě se nejvíc líbilo lítání na rogale, kde jsem neměl vůbec žádnej budík, ani obrazovku, ani LCD display). |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 12:16 | |
| | letěl jsi vůbec někdy v takovém letadle? Přehlednost a ergonomie takovýchto panelů je skvělá. Ovšem na polítání stopětkou se fakt nehodí |
| |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 16:00 | |
| | | |
|
| | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 17:12 | |
| | To je nosný kôň X plane POZOR!!!!!!!!!!!!! aby ťa nezožrali za živa. |
| |
|
| | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 18:00 | |
| | | |
|
| | | | | smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: 3. 4. 2009 / 18:05 | |
| | | |
|
|