FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky: Jeden příspěvek | Celý strom
smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:25
jiva
http://www.airliners.net/photo/Cirrus-Vision-SF50/1506953/M/
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:27
MiG-21MFN
wáu, tak to je dokonalost.. to se mi líííbííí ne nějaký nečitelný budíky, který ani nefungujou
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:29
Jakub Edr
Že bych byl dědek?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:30
Figi
to hovoril o sebe
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:30
Stew
Jeden blesk do kapoty a je v rici, Star Trek jeden
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:35
pilot_master   
to je niečo otrasné!
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:35
Gunterr   
Smutné, tohle už je opravdu "PlayStation"

Jen tak mimochodem, rád bych se odborníků zeptal, ona není povinnost mít na palubě "klasický" kompas?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:40
Marky Parky   
Tak tam klidně může být, ale schovanej, třeba jako v airbusu.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 22:17
maskot
Netreba ho mat, ked mas hodinky a kompasom, napr. tissot t-touch - mimochodm, je na nich aj vyskomer
Inak je to strasne, fakt to vyzara ako star trek, som zvedavy co sa deje na palube, ked tam drbne kopletnňe elektrika, najskor asi zacne panika.
Nie som dedek, ale tieco sklenene a digitalne kopkity nemusim, klasika je klasika
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:38
Michal (CSA447)
a je to tady ... dyť to je něco hroznýho
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:41
kajbo
co je natom ze to co bolo vtedy v budikoch bude teraz tiez, len v digitalnej verzii? nechapm to ale ok ok
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:56
FSPilot   
V tom, že tyhle budíky k tomu, aby něco vůbec ukázaly jsou zcela závislé na přísunu elektrické energie, narozdíl od pneumatických nebo pneumechanických, které byly závislé na tlaku, popř. jiné formě energie, která je vždy k dispozici za jakýchkoliv podmínek
Je jen otázka, zda jsme už na tak vysoké úrovni spolehlivosti, že si toto můžeme dovolit... asi jo, když se to schvaluje, nicméně pak je tu už jen náš psychologický blok, proti takovýmto věcem
Není to na pohled tak pěkné, ale z pohledu komfortu pilota je to obrovský pokrok a ulehčení, ať se nám to líbí, nebo ne... a mě se to třebas nelíbí vůbec, protože s takovou to za chvíli bude moc lítat každé malé děcko...
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:59
Tragédie v JRD
v airbusu mas taky vsechno elektronicky... a co se deje? nic...

nevim co se ti na tom nezda? elektronicke pristroje (resp. neco zavisle na elektrice) ridi i mnohem "kritictejsi" zarizeni nez "pitomy" ero ... nekdy me az zarazi, jak si tu spousta lidi mysli, ze nasazeni v letectvi je to "naprosto nejkrtictejsi" ...
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:14
FSPilot   
Já neřek, že je to nejkritičtější
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:23
MiG-21MFN
hele když se ti ucpe pitotka, tak máš po tlaku frajere. kolik je nehod kvůli tomu a kolik kvůli tomu, že vypadla elektronika? a že muže lítat každý malý děcko je pravda už dneska. cessnu zvládne každej
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:58
FSPilot   
No, ale myslím, že ucpaných pitotek je trošku méně, než selhané elektroniky Nicméně je to tak, či tak velmi málo pravděpodobné

A s tou Cessnou neprovokuj Bavíme se o velkých érech, kam ani ten tvůj zlínek neptaří a nikdy patřit nebude A chtěl bych vidět ty tvoje "opravdové" piloty ze Zlínků, jak hravě sednou do velkého éra a stačilo by to jen nastartovat Asi ani jeden by nepochodil, stejně tak Cessňáci a už vůbec ne, co se týče letu, jak má zlínkař velké problémy udělat vůbec zatáčku s "línou" cessnou, tak bych radši nechtěl ani uvažovat, že by se s velkým, opravdu líným érem pokusil o nějaký let (to jen tak na okraj )
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 17:20
čmeliak
nezabúdajte na to že aj tie elektronické prístroje majú princíp snímania mechanický, je len otázka ako previesť mechanické zmeny napr. tlaku na elektrickú veličinu, ktorú potom víťazoslávne zobrazí obrazovka.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 20:19
FSPilot   
Nojo, v tom případě se dá uvažovat, že pravděpodobnost závady by mohla být (ale není) 2x větší, protože se může porouchat mechanická část, nebo elektrická + zásoba energie je pro zobrazení elektrické veličiny zásadní, zatímco mechanická potřebuje jen ten vnější zdroj a nic víc ale je pracnější a né tak přesná
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 22:32
Sláva
Heh, bojim se, aby z toho opet nebyl flame, ale neda mi to - co jsem zazil, tak spis Cessnaci meli problemy se Zliny, nez obracene. Predevsim rada 26 je preci jen jine kafe Litam oboje, jak ruzne Zlinky, tak Cessnu, ale osobne mam radeji Zliny, prave kvuli jejich citlivosti rizeni. A nepripada mi, ze bych mel nejake problemy na Cessne udelat zatacku

Jeste k tematu: glasscockpit opravdu usnadnuje rizeni letadla, at uz seskupenim informaci na jedno misto, ci celou radou dalsich "vychytavek", zvlaste ve spojeni s GPS. Na svezeni znamych, kdy si clovek povida a ukazuje vsechno mozne okolo sebe, je to idealni. Tim samozrejme nerikam, ze v "hodinarstvi" to nejde, jen ma pilot o trochu vic prace Ale osobne mam taky radsi budiky, v rozumnem mnozstvi.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   4. 4. 2009 / 09:41
FSPilot   
No jasně, cessňáci mají problém s citlivějším érem, protože je to nezvyk Stejně tak zlíňáci, kteří cessnu v životě nedrželi v ruce mají problém ji otočit, protože používají výchylky jako ve zlínu a cessna pak točí jak Jumbo Všechno je to jen o zvyku Já dříve začínal na ULL a ten měl hodně citlivé řízení, že stačilo na ovládání bohatě do centimetru náklony, ale zase zdůrazňuju, že Cessna je ideální pro rekreaci, kdy člověk může ukazovat, fotit, koukat do mapy a lítat a nebo je to ideální příprava na dopraváky, kdežto zlínek je akrobat a je udělaný právě z důvodu hovadinek nad letištěm nebo někde poblíž, takže každé éro má jiný účel
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:42
Fezoj114
To je zverstvo,zachvílu bude v lietadlách len prepínač ON/OFF. Mechanickým budíkom zdar!
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:50
Tragédie v JRD
moc pekne (bez ironie)
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:53
MiG-21MFN
přesně tak, kdyby jsme se tady řídili myšlením většiny přítomných kolegů, tak lítáme na bleriotech
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:56
FSPilot   
No nebyla by to paráda?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 20:52
zuNus   
zajimave
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:10
Čabaj77
Se vsadim, že tenhle hnus vyžene do 20-ti let normální ,,budíkový" éra z oblohy...
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:13
Gripen
Je to možná elegantní, ale zlatý budíky. Navíc myslím, že i v Airbusech jsou vedle takových multifunkčních displejů malý klasický: umělý horizont, výška, rychlost. Tak pro sichera.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:25
MiG-21MFN
jak v který verzi. a třeba v gripenovi neni žádnej budík pane kolego gripene. no..ve verzích A/B jo, ale ty se stejně povětšinou upravily na standart C/D, takže budíky jsou pryč
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:28
nimbo
Stand by budíky sú všade. Druhá vec je tá, že sú to už tiež displaye.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:42
MiG-21MFN
http://www.defencetalk.com/pictures/data/4307/medium/gripen-cockpit1.jpg
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:44
MiG-21MFN
http://www.canit.se/~griffon/aviation/img/saab/gripen/gall97/gripen-cockpit.jpg
a takhle nějak vypadalo A/B, uznejte, že to neni nic moc oproti C/D ty budíky zbytečně zabíraj místo pro displaye
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:59
nimbo
Hmm, tak beriem späť.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 17:04
Gripen
Beru zpět, ale myslím, že jste mě nepochopili. Já o Gripenu nic neřekl.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:22
donCarlos
Ono je to vůbec hezký letadlo. Opravdu to vypadá spíš jako auto, ale hezký.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:32
brendon (SVK832)   
Doba a technologia postupuje. Tak preco to nevyuzit? Budiky maju svoje caro ale technologia postupuje. Ale napada ma jedna otazka, co ak vypadne elektronika? Podla coho bude riadit?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:56
leonell
>Ale napada ma jedna otazka, co ak vypadne elektronika?

Na internetu se da najit Airplane Operations Manual k ERJ-170, primo od Embraeru, 820 stran. Je tam detailni popis systemu toho letadla, jak je to jisteny, zdvojeny, zajistena elektrina atd.

No, a prinejhorsim bude letuska drzet flasku
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 22:47
step   
No ona ta elektronika nevypadne. Předpis (FAR 23 a 25, asi i jiné) třídí možné poruchy na letounu do kategorií dle jejich závažnosti (od takových, které nemají vliv na bezpečnost letu až po katastrofické), každé kategorii pak přiřazuje maximální přípustnou pravděpodobnost poruchy ve vztahu (obvykle) na letovou hodinu.
Architektura systému je pak navržena, aby veškeré poruchy, které mohou nastat, splňovaly příslušné pravděpodobnosti.
A proto bude tento letou naprosto stejně bezpečný jako takový, který má záložní letové přístroje. Třeba za cenu zdvojeného "air data computeru", alternátoru, baterie a já nevim čeho ještě.

Ještě pro ty, kteří uvažují o zásahu blesku: letadlo, stejně jako auto je Faradayovou klecí a tudíž výboj je svedem pláštěm jinam, kde se zase vybije. Kompozitová éra mají z tohoto důvodu v matrici kovová vlákna.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:02
leonell
No, a jak jsem psal, když je nejhůř tak se postupuje takto:

http://www.youtube.com/watch?v=iRKVV23oabY

Instruktáž začíná na 0:50.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:17
SONP   
Kam flaštička, tam nožička?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:18
step   
Prosím tě, řekni, že je to parodie . Já ten seriál nikdy neviděl. Mám takovej vtíravej neopříjemnej pocit, že to mysleli vážně.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:21
leonell
Ne, nemysleli to vážně Dělali si srandu z velmi ambiciózní šéfstevardky co dusila a donášela na ty ostatní.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:25
step   
Aha. Asi je to dobře (a zároveň škoda ).

Jinak to vykradli z Čechovin, ne? http://www.planes.cz/cs/clanky/157/ (pod prvním obrázkem).
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:38
leonell
Oni tam měli jako poradce lidi z letiště, takže to asi získali spíše od nich.

Pokračování:
http://www.youtube.com/watch?v=CNTzOWFp2FA
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 00:07
xWing   
KRISTE, to je co za telenovelu ?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 08:12
leonell

To už skončilo. Seriál "Letiště" od Primy.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 08:20
Hermann   
Kdo by mel zajem, tak muze tady http://iprima.kinomania.cz/detail/?fp_d=7917
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 21:34
Štěpán Obrovský
Ti z vás, kdo tak strašně odsuzují displeje oproti budíkům, tak zkuste to letadlo někdy v reálu řídit. Ty displeje vám poskytují tolik informací, co by nesvedl ani panel budíků a hlavně se na ty informace můžete víc spolehnout. Například, když sednu do Cessny s klasickýma palivoměrama jako v autě, tak můžu z rostřesené ručičky určit, jestli to je plný nebo prázdný. Zatímco třeba na G1000 ti to ukáže přesně procenta. A to už ani nemluvím o navigaci a IFR lítání.

Nechcu říct, že budíky jsou nějaký špatný, to ne, vzhledově jsou mnohem hezčí než černé displeje, ale pro cestování z bodu A do bodu B jsou ty displeje pro lítání mnohem pohodlnější.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 10:56
Milan Smid   
souhlas

U nas v klubu starsi piloti v podstate odmitaji litat s Cessnama s glass cockpitem a rikaji, ze jim toceni a mackani cudliku nepripada jako letani (jako kdyby se HI, QNH, OBI... nemuselo taky nastavovat tocenim cudlikama). Je to podle me otazka vkusu a preferenci. Zatim nejstastneji vypadajici pilot, ktereho jsem kdy videl, lita sveho Piper Cuba se trema ctyrma budikama vevnitr.

a mimochodem, co se elektriky tyce, tak to gyro uvnitr turn indicatoru nebo coordinatoru byva vetsinou pohanene elektricky

Milan
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 13:19
Lowmick   
Cessny maj zrovna napr pohaneny vzducem... ale co se elektriky tyce, tak samozrejme G1000 ma zalozny baterku.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 13:58
Milan Smid   
aha, to jsem nevedel

Cessna ma tedy vsechny tri gyra pohanene vzduchem? Ja mel za to, ze mala letadla maji vetsinou HI a AI napojene na vakuovy system a gyro v TC pohanene elektricky.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 13:18
Lowmick   
hehe, no s tim presnym ukazovanim procent na G1000 bych to tak neprehanel
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 13:35
orlík
Je otázka, kolik těch přesných údajů potřebuješ. Údaj o palivu je stejně vždycky orientační a nejdůležitější přístroj na palubě letadla jsou hodinky. Ale jistě je potřeba brát pokrok na vědomí. I když se nebojím, že by v dohledné době byly české letiště a aerokluby zaplaveny glass cocpity.

 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   4. 4. 2009 / 22:24
A.J.Scandall   
No, já jsem osobně celkem příznivcem EFISů v IFRových letadlech, spolehlivost je vysoká, ve 2D prostředí odpadají problémy s úhlem pohledu, jako jsou u mechanických 3D přístrojů, je možné přehlednější zobrazení a samozřejmě výhod je víc.

Nicméně všeobecné nadšení jako ty nesdílím. Zmiňuješ "přesný" palivoměr, ačkoliv samotný proces měření probíhá stejně jako u staré Cessny a můžu ti říct, že v jakémkoliv letadle sotva najdeš míň spolehlivý přístroj, než palivoměr. To, jak je údaj z něj zobrazený, je už vpodstatě jedno. Ale vyvstává tu jeden problém, který je potřeba si uvědomit - elektronické zobrazení v letci příliš evokuje pocit přesnosti, který zrovna v tomhle případě může být mylný. Staré palivoměry na Cessně, které mi mimochodem vždycky pily krev, protože to jsou ty nejhorší ukazatele na světě, alespoň způsobovaly, že jim člověk zas tak moc nevěřil. A tak je to se vším. Kupříkladu ATR sice měla EFISy, ale AHRS (Attitude Heading Reference System) zase tak moc přesný třeba ve srovnání se 737 nebyl, a mezi pravým a levým kompasem byl třeba rozdíl 3 stupně, stejně tak se občas zavalovaly mírně horizonty (zase se bavíme o stupních, nemluvím o zavalení třeba 20°). Jenže zatímco na Turboletu jsem těm starým "parním" budíkům moc nevěřil, a neustále jsem porovnával se STBY budíky, na EFISech máš pocit brát předkládané údaje jako exaktní, a pak tě překvapí, jaktože každému ukazuje jinak kurs. Ale samozřejmě to je hodně o lidech a obecně, jak už jsem napsal, EFISy beru. Ale nevyžaduju to, lítal jsem větší mašiny, co neměly ani jeden EFIS, pak mašiny někde na půli cesty a taky "full glass cockpit", který měl i STBY budíky jako EFISy (a třeba to mě bylo sympatický docela dost).

ALE - v některých případech mám k EFISům výhrady, a to konkrétně k jejich používání v malých, převážně VFR letadlech. Zkušenost (ne moje, ale celková ve světě) říká, že základním problémem těhle systémů ve všeobecném letectví je správný výcvik letců, jak to používat. Nikoliv ve smyslu kdy a co zmáčknout a nastavit, ale naopak, kdy se na to celé vykašlat a vrátit se k jádru pudla. Spousta letců totiž věnuje za letu příliš velkou pozornost "hraní" si s avionikou, a omezuje základní věc, kterou musí VFR letec dělat - čumět ven. Několikrát jsem se s někým v takhle vybaveném letadle letěl, a bylo vpodstatě pravidlo, že tam letci furt něco cvakali a dělali, a to ne proto, že by museli, ale proto, že je to baví nebo jim to mylně přijde jako podstatné. Je sice strašně hezké, že tyhle nové éra mají TCASy, respektive podobné systémy, jenže k čemu to je, když to druhé éro, nebo třeba paraglide, žádný odpovídač nemají...

Takže to, co píšeš, že je výhoda (víc informací a větší "spoleh" na ně), může za jistých okolností být naopka poměrně velká nevýhoda.

Chce to přístup s rozumem a zdravou pochybností.

Přesně jak už tu psal SONP, je to i o volbě, a u amatérského létání téměř výhradně platí, že kdo chce, ten to mít může a kdo ne, tak si létá a bude létat éra se starými budíky. Já osobně vždycky měl v létání rád výzvy a starou techniku, takže u mě by vždycky vyhrála možnost jít létat DC-9 nad A-320
 1x  

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky   2. 4. 2009 / 22:05
Reptile   
Protože mi tam nějak chyběly popisky, dovolil jsem si je doplnit. Následovat budou checklisty

P.S. protože tady po zmenšení asi nic nebude vidět, full size je tady:
http://flyaway.wz.cz/Fotogalerie/cockpittt.jpg
30467 B / 600 x 407 / cockpittt.jpg
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky   2. 4. 2009 / 23:11
FSPilot   
Unhook bra control lever... tak to je síla
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - popisky   3. 4. 2009 / 10:48
Milan Smid   
Dokonaly
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky - oprava: prophylactic   3. 4. 2009 / 15:06
Reptile   
Jedna malá oprava: špatně jsem napsal ochranu, má to být prophylactic. A přitom to bylo jedno z prvních užitečných anglických slov, které jsem se díky hře Leisure Suit Larry na svém prvním PC naučil!
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 22:30
jožo
Fuj.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 22:49
xWing   
Na Cirrus mi nesahajte
Si to skuste v X-Plane.
27482 B / 600 x 375 / cirrus.jpg
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:11
SONP   
Já bych to nehrotil. Kdo má v malém letectví rád retro, tak si koupí, nebo pronajme Zlína nebo starší cessnu, a kdo zase rád ultramodernu, tak tu novou Cessnu s glass-cockpitem, nebo právě ten Cirrus...
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   2. 4. 2009 / 23:15
FSPilot   
A to kafe to nalívá nahoře nebo dole vedle té obrazovky s reklamou na letecké přístroje?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 09:15
jožo
Takáto je prístrojovka pre nás dedkov.
38263 B / 600 x 431 / NORD.jpg
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 09:38
Lowmick   
Tak necitelna?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 11:55
jožo
Vyskúšaj ho. Tak perfektne urobený FREE eroplán som už dávno nemal. Keby aspoň tak bola urobená 205-ka, bol by som šťastný.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 14:33
Tomas L.
Jožo, kdeže je tohle éro k mání ?
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 14:44
MaPa   
Přece u Joža v komplu
Jožo, pro nás dědky je tam ještě zbytečně moc budíků, jestli mi rozumíš.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:- pre MaPa   3. 4. 2009 / 15:02
jožo
1., Jožo sa rád podelí o dobrú vec ktorú niekde objaví
2., Ty si dědek ešte len z polovice (myslím podľa veku)
3., Prístrojov je tam akurát.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 14:45
jožo
Tu: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=293107&lan=0
Je zvlášť do FSX a zvlášť do FS9. Je skutočne vynikajúce, len som vo fóre na nemeckej stránke čítal, že jeden červený do FS9 má omylom textúru vrtule z verzie FSX, tak si ju treba prepísať.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 10:23
skyfly
prečo taký depresivny komentár To je REALITA , vývoj nezastavíš....
a nemyslím si, že by to bolo niečo neestetické, naopak a ešte k tomu je to praktické riešenie
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 11:04
brendon (SVK832)   
Mozno pride cas, ked nebude treba ani knipel, iba no/off. http://www.zive.sk/Spravy/Robot-Asimo-vie-citat-myslienky/sc-30-a-282109/default.aspx
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 11:05
orlík
Já bych to neřešil. Řečeno slovy A. Exupéryho, letadlo je pro mne jen prostředek, jak létat, protože bez něj to, bohužel neumím. Stejně se do těch budíků dívám jen tak pro jistotu, radši se koukám ven, takže jak vypadá přístrojovka, to je i pro nás, starší letce nepodstatné (ale možná pro někoho je pravý letadlo plný budíků, záleží na vkusu každého, mě se nejvíc líbilo lítání na rogale, kde jsem neměl vůbec žádnej budík, ani obrazovku, ani LCD display).
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 12:16
Cirrus/Pindra
letěl jsi vůbec někdy v takovém letadle? Přehlednost a ergonomie takovýchto panelů je skvělá. Ovšem na polítání stopětkou se fakt nehodí
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 16:00
Jirca
To je hnus velebnosti
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 17:12
čmeliak
To je nosný kôň X plane POZOR!!!!!!!!!!!!! aby ťa nezožrali za živa.
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 18:00
xWing   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=293108&lan=0
Nezozrali, neboj
 

smutný pohled do kabiny letadla pro nás dědky:   3. 4. 2009 / 18:05
čmeliak
http://cirrusaircraft.com/vision/multimedia.aspx dokonca by som povedal, že je to verná kópia skutočného delfína vo videu mu robí garde L-39 albatros-ako jedna rodina
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ