Hezky jste se do mě všichni opřeli, jen co je pravda )) .... ale fakt pořád nechápu, co sem kurnik taháte nějaký motion blur ????? Ať už jako způsob jak pojmenovat charakteristický znak analog TV způsobu zobrazovaní, nebo nově i jako grafický efekt ...
Nic z toho přece nemá s PC nic společného (tedy vyjma TV výstupu a analog. TV tuneru), a s FSkou už tuplem ne.
A co se Teflonovi poznámky na fps a časovou osu týče --- tady je jasně vidět, kdo je mimo. Pokud vím, bavíme se o plynulosti, a konkrétně Teflon sem začal dokonce tahat "DOJEM PLYNULOSTI". Pokud se tedy obraz cuká, nebo seká, nebo trhá (češtináři vyberte si ), tak rozhodně nepůsobí plynule. A zrovna FSka je na tohle expert - protože funguje procesově v cyklech. Řekněme že máš 50fps. Jenže to že ti nějaký counter vyplivne, že PRŮMĚR je 50 snímků za vteřinu nutně neznamená, že máš pravidelně jeden snímek po 0.02 sekundy. Ono to klidně může být tak, že v daném cyklu ti to vykreslí 40 snímků po 0.01s, a pak 10 po 0.06s, jenom proto že v daném cyklu je nějaký náročnější proces. Typický příklad mimo svět FS je třeba Crysis, který je sice stavěný úplně jinak, ale měl jiné neduhy ... a i když měl člověk stabilní slušné FPS, tak se prostě trhal - ne tak pravidelně jako FS, ale rozhodně NEPŮSOBIL PLYNULE i přes třeba 40fps+.
To je to rozložení na časové ose, o kterém jsem psal ... už si rozumíme ?
... jo a tragéde: demagogie sice ne, ale nevhodný příklad to s tou strategií byl, to je pravda. |
|