FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rychlost snímkování Jeden příspěvek | Celý strom
Rychlost snímkování   21. 2. 2009 / 15:43
Teflon_490   

a) Nejde o lidské oko, ale o nervy a mozek za ním. Rozdíl "vnímání plynulosti" je u lidí asi stejně rozsáhlý, jako třeba reflexy (někdo řídí formuli, někdo neuřídí ani autíčko na dálkové ovládání).


Dobre, hezke ze si tu rozvedl, co za tim stoji, diky cemu dokazeme vnimat plynulost, ale koneckoncu toto na podstatu nasi debaty nema vliv.



b) Pleteš si pojmy s dojmy. FPS je jen jeden ukazatel. Když to řeknu triviálně, můžeš mít plynulých 20fps a cukajících se 30fps. Ono totiž nezáleží jen na průměrném počtu snímků za vteřinu, ale i na jejich rozložení na časové ose.


Nevim, jak by si 20fps chtel rozlozit na casove ose. Rozlozeni v case mas dane uz z definice FPS - snimky za vterinu, coz ale jiste vis. Pokud jich mam 20, tak se mi proste pred ocima za sekudnu mihne 20 ruznych obrazku, nic jineho. Ano, kazdou sekundu to muze byt jine cislo a to na vysledny pocit z plynulosti samozrejme vliv ma.



c) V neposlední řadě je zde i otázka způsobu použití. Při rychlé 3D first-person-shooter akci bude 30fps na spodní hraně hratelnosti, u tahové strategie bude ta samá hranice zbytečným luxusem. Totéž platí i v FSce - na 2D panelu nebudeš potřebovat zdaleka tolik fps, protože krajina za ním se stejně nemění nijak rychle, možná tak s vyjímkou vzletu a přistání. Ve 3D VC to bude podobné až do momentu, než se začneš rozhlížet, typicky je to znát třeba při použití TrackIR - tam je i necukajících se 20fps málo a při 15fps tě z toho rozhlížení klidně rozbolí hlava.


Ano, to je pravda. Kdyz se koukas na statickou scenu, tak te asi FPS trapit nebude. Zalezi take na tom, co hrajes. Ovsem i v FS ve 2D panelu to pocitovat cas od casu budes a prijemne to neni, tak nevim, co se tady snazis rict.



Motion blur, dvojité vzorkování, hřebenový filtr, ana-vs-dig ..... to už jsou tuny dalších specifických aplikací, které s naší problematikou plynulosti virtuálního letání nemají nic společného. Obecně ale tvoje paušalizace že kdo nemá alespoň 30-40fps tak je lůzr, protože mu to nejede plynule - to je jak už jsem psal výše BLBOST !


Kde sem prosimte tvrdil, ze komu nejede FSka na 30-40FPS je luzr??? Ja jen tvrdim, ze poznam, jestli FSka jede na 30, nebo 40FPS, a to je fakt. Pokud to ty nepoznas, tak mozna budes patrit k tem, co nedokazou ridit ani to auticko na ovladani, ale netvrd ostatnim, ze jim FSku staci locknout na 25FPS a lepsi pocit z litani uz mit nebudou.
 1x  
Rychlost snímkování - Roman III Zobrazit celý strom19. 02. 09 v 22:16
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom19. 02. 09 v 23:16
Rychlost snímkování - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 04:31
Rychlost snímkování - tvojplaton Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 08:05
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 08:38
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 10:22
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 11:38
Rychlost snímkování - Stan Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 16:46
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 17:26
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 18:54
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 19:06
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 20:23
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 06:56
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 07:02
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 14:02
Rychlost snímkování - Atarian Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 14:37
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 15:23
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 15:43
Rychlost snímkování - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 20:01
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 22:45
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 23:06
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 23:31
Rychlost snímkování - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom22. 02. 09 v 00:04
Rychlost snímkování - Teflon_490 Zobrazit celý strom22. 02. 09 v 00:42
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom22. 02. 09 v 16:19
Rychlost snímkování - Osiris Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 23:28
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 23:39
Rychlost snímkování - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom22. 02. 09 v 00:09
Rychlost snímkování - Matyx Zobrazit celý strom22. 02. 09 v 00:31
Rychlost snímkování - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom20. 02. 09 v 20:25
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 06:54
Rychlost snímkování - Atarian Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 08:10
Rychlost snímkování - Luděk Ch. Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 11:17
Rychlost snímkování - Sloupek Zobrazit celý strom21. 02. 09 v 15:58
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ