FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 -FSX Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 -FSX   20. 2. 2009 / 11:17
Matyx   
V planu jsou jeste 2 upgrady. GTX8800 zacina ztracet dech, to bude prvni. No a casem prave prechod na i7, ale to az pozdeji, aktualni X48 / Q9550 mi ohriva pokoj teprve pul roku )

A tech 12fps je opravu extrem v kombinaci narocneho dopravaku, custom hi-res scenerky, utx, pocasi, car trafficu atd. Vetsinou mivam na short final cca. 18+, ale pocita se preci nejnizsi hodnota kam to muze padnout, ne ? K cemu je mi 80fps nahore v mracich, nebo 30fps na initial approach, kdyz mi to okolo DH padne, zrovna kdyz to potrebuju ? I kdyz pro inspiraci - pri delsich letech, kdyz je nahore v hladine nuda, tak si na druhy monitor misto vsech podpurnych aplikaci poustim dig. TV v HD a v pohode )

Proto uvadim i tak relativne "krvave" sestavy. Nejde o prumer, ale o nejnizsi hodnotu pri danem typu uzivani. Kdybych si snizil detaily, nebo letal VFR nekde na Aljasce, tak se tady taky budu chlubit ze mam stabilnich 40fps+ a nelhal bych )
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ