FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím o pomoc Jeden příspěvek | Celý strom
Reverz   9. 2. 2009 / 17:28
leonell
>A jeste, reverz neni primarne na brzdeni, ale pouziva se proto, aby ulehcil brzdam.

Primarne se reverz pouziva v pripadech namrazy, kdy razantni brzdeni by omezilo stabilitu letadla. Letadla musi byt navrzena tak, aby byla schopna pristat i bez reverzu.

> Proto se mnohdy nepouziva (nocni provoz), neni mandatory a je tam hlavne kdyz kapca potrebuje.

Ne ze neni "mandatory", on je typicky ve dne "nedoporuceny" a v noci zakazany (s vyjimkou nouzovych stavu). A v noci se nepouziva ne kvuli neprehrivani brzd ale kvuli extremnimu hluku ktery aktivni reverz vydava. Povolen je pouze tzv IDLE coz je v podstate pouhe vysunuti krytu reverzu bez tahu. Kryty pak pusobi jako aerodynamicke brzdy.

Jen pro uplnost.
 1x  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ