FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím o pomoc Jeden příspěvek | Celý strom
Prosím o pomoc   9. 2. 2009 / 13:14
leonell
Shrnu to co odpověděli ostatní:

Záleží na konkrétním modelu letadla, osobně neznám ten standardní B737 co zřejmě používáš ale u komerčních, co jsou dělány dle reálu, to funguje takto:

Po dosednutí se automaticky otevřou speedbrakes na křídlech a pokud máš aktivní autobrakes tak letadlo začne brzdit. Na tečku nebo pedály nesahej, protože sešlápnutí brzdy pilotem autobrakes deaktivuje. Stiskni F2 a drž (tím "drž" si nejsem jistý ale nic tím nezkazíš) tím se aktivuje revers motorů. Revers vypni při asi 60 kts, sešlápni brzdu (tj. deaktivuj autobrakes) a dál brzdi sám dle potřeby. Při použití reverzu bys měl letadlo úplně zastavit tzv FULL STOP LANDING, jinak reverz nebývá při správném přistání nutný.

Jen tak pro úplnost, zkoušíš s tím přistávat na nějakém "boeingovém" letišti? Praha, Ostrava, Brno, Vary, Pardubice? Abys to nezkoušet v Olomouci

Celý tento postup si můžeš nacvičit (aspoň u těch komerčních addonů) při tzv. přerušeném vzletu, kdy se rozjedeš a těsně před V1 [ kolegové Bulíkaři laskavě doplní nějakou odpovídající rychlost ] stáhneš plyn. Letadlo okamžitě vyhodí speedbrake a začne naplno brzdit. Říkám to proto, že letět 300km a pak se rozbít jenom kvůli tomu že nemáš natrénované brždění za chvíli přestane bavit


 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ