Shrnu to co odpověděli ostatní:
Záleží na konkrétním modelu letadla, osobně neznám ten standardní B737 co zřejmě používáš ale u komerčních, co jsou dělány dle reálu, to funguje takto:
Po dosednutí se automaticky otevřou speedbrakes na křídlech a pokud máš aktivní autobrakes tak letadlo začne brzdit. Na tečku nebo pedály nesahej, protože sešlápnutí brzdy pilotem autobrakes deaktivuje. Stiskni F2 a drž (tím "drž" si nejsem jistý ale nic tím nezkazíš) tím se aktivuje revers motorů. Revers vypni při asi 60 kts, sešlápni brzdu (tj. deaktivuj autobrakes) a dál brzdi sám dle potřeby. Při použití reverzu bys měl letadlo úplně zastavit tzv FULL STOP LANDING, jinak reverz nebývá při správném přistání nutný.
Jen tak pro úplnost, zkoušíš s tím přistávat na nějakém "boeingovém" letišti? Praha, Ostrava, Brno, Vary, Pardubice? Abys to nezkoušet v Olomouci
Celý tento postup si můžeš nacvičit (aspoň u těch komerčních addonů) při tzv. přerušeném vzletu, kdy se rozjedeš a těsně před V1 [ kolegové Bulíkaři laskavě doplní nějakou odpovídající rychlost ] stáhneš plyn. Letadlo okamžitě vyhodí speedbrake a začne naplno brzdit. Říkám to proto, že letět 300km a pak se rozbít jenom kvůli tomu že nemáš natrénované brždění za chvíli přestane bavit
|
|