| | | AI vzdycky udela go around 4. 2. 2009 / 11:19 | |
| | Zdravim,
v posledni dobe jsem si trochu hral s AI provozem a zjistil jsem zajimavou vec.
Nektera letadla pri VFR priblizeni leti pomerne kratky okruh, diky cemuz jsou vysoko a musi vzdycky udelat go around (to se opakuje a letadlo leta dokola jak na kolotoci).
Kdyz v letovem planu zmenim typ letadla, tak je to OK a to druhe nema s pristanim problem. Obe letadla jsou mala GA (Piper Warrior a Piper Tomahawk od JustFlight maji problem a napr. Z42 z AI aerokluboveho balicku je v poradku) a runway je pro vsechny dostatecne dlouha. Dokonce jsem na te runwayi trisknul i s AI Cargo 747-400 (po male editaci min rwy length).
Nevite, kde muze byt problem?
diky
Milan |
| |
|
| | | AI vzdycky udela go around 4. 2. 2009 / 13:28 | |
| | Mě tohle dšlají cesny pouze ve Splitu, všude jinde sedají, pojíždí a odlétají, ve Splitu ne, tři cesny za sebou brzdí provoz, pořád nalétavájí a go aroudují. |
| |
|
| | | | AI vzdycky udela go around 4. 2. 2009 / 13:38 | |
| | Mozno trenuju okruhy... |
| |
|
| | | | AI vzdycky udela go around 4. 2. 2009 / 13:40 | |
| | nemuze to byt nekde v nastaveni cfg toho letadla? |
| |
|
| | | AI vzdycky udela go around 4. 2. 2009 / 14:21 | |
| | Blbá dynamika modelu. Už jsem se s tím kdysi setkal. Je potřeba si nějak pohrát s "odporem", aby model líp aerodynamicky "brzdil". Kdfyž to přeženeš, tak Ti zase budou padat na dráhu jak hrušky a místo následujícího pojíždění to bude crash a model po pádu hned zmizí.
Ale kde a jak jsem to šteloval si už nepamatuju. |
| |
|
|