> si dnesni FSku vychutna uplne kazdy na max. nastaveni v maximalni plynulosti
Místo vysvětlování příklad: nejreálnější simulátor skutečné železnice, MSTS (jehož druhý pokus o pokračování teď pohřbili s FS), je cca 8 let starý. Některé části addonů (některá velká nádraží) nejdou plynule ani na počítači, který vcelku obstojně zvládá i FSX. Pročpak? Protože prostě ten engine, nad kterým to běží, byl psán pro určitý hardware a víc využít neumí. Můžeš mít kartu budoucnosti které řekneš "sněží ve kvalitě 8" ale pokud ti vločky zobrazuje engine po pixelech přičemž navíc používá jen setinu paměti tak Ti ani superdělo nepomůže.
> na max. nastaveni
Ano, maximální nastavení simulátoru z roku 2007. Nedávno zde šla diskuze o DX10 vs DX9. Nevím co přinese další generace grafických karet. Víme jedno - ve FS to nebude.
Takže já osobně si chvilku počkám na prohlášení MS k této věci, teď se na ně snesou mraky výčitek od komunity i vývojářů z celého světa. Pokud potvrdí že FS dále vyvíjet nebudou začnu koukat po něčem jiném. CO to bude rozhodnou tvůrci addonů - začnou-li předělávat addony do Xplane, bude to Xplane.
|
|