Zdravim,
mam dotaz ohledne zmen Route v FMC behem letu. Pokud jsem v "modu" CRZ a zmenim route, tak je to vse v pohode. Mam ale problem, pokud jsem jiz v sestupu, ci priblizeni. Napr pri pristavani jdu TOGA - sleduji flight director a pak se pomoci LVL CHG a LNAV dostanu na prislusnou trat (napr pri LKPR ILS31 letim na NER). Do FMC si naklepu RTE - ETATU RASIM a ILS31 od RASIM. LNAV mod je schopen trat sledovat, ale nejsem schopen zapnout VNAV a nepodarilo se mi nastavit automaticke pristani (nejde mi zapnout oba autopiloty najednou, pouze se prepinaji). Mody CLB/CRZ jiz nefunguji natoz neco jako Top of climb/descent a prislusne rizeni rychlosti. Mam problemy s i VOR/LOC, takze to proste resim tak, ze vypnu autopilota, necham Autothrottle a pristavam (mene elegantne, nicmene uspesne rucne a EFIS pak pouzivam pouze jako GPS.
Predpokladam, ze takhle to v realu nefunguje a ze i PDMG nabizi neco lepsiho. Bohuzel v tutorialu od T. Mentzingera v takoveto situaci take pristavaji tak, ze pouzivaji FMC pouze jako mapu a pak jdou dolu vesmes rucne (i kdyz s pouzitim LOC). Bohuxel se mi nepodarilo najit nic jineho, co by popisovalo FMC pri Missed approach.
Uf, doufam, ze jsem to nepopsal prilis nesrozumitelne.
Predem diky za radu
Radek |
|