To byla právě že reakce na to, jak jsi psal, že ti vychází Aeroflot jako lepší pro rozvoj linek na východ i západ. Oni s tím právěže moc nepočítají, spíš jen feeding na regionálních tratích, to jsem chtěl hlavně říct. Navíc to vypadá, že jim jde o to samé, jako TVS, když před naším vstupem do EU měl Visig (španělská pobočka), a to přístup do EU
Tady se dají najít zajímavé informace:
http://www.lidovky.cz/vime-ze-nejsme-moc-oblibeni-dd3-/ln_rozhovory.asp?c=A090119_093007_ln_rozhovory_val
http://m.ihned.cz/c4-10065240-32847920-700000_hndetail-stat-ma-sice-nad-aeroflotem-kontrolu
Jednoduchý výcuc pro ty, co to nechtějí celé číst:
Aeroflot chce z ČSA udělat regionálního dopravce pro střední Evropu
Chce získat přístup do EU
Chce využít participace ČSA na Open Sky
Netvrdím, že by ČSA samo přežilo, spíš si myslím, že ne, ale rozhodně se vstupem Aeroflotu nebude konat nějaké posílení a rozšíření linek (středních a dlouhých). Což by se pravděpodobně nekonalo s nikým, ale taky ne s ním, jak se leckde na netu dočítám... |
|