Tak ono to moze byt pravda, alebo je to len marketingovy tah. Osobne dufam ze to pravda bude a este sa im to nejak podari zachranit. Existuju aj ine leasingove spolocnosti ako je GECAS, takze mozno sa predsa len niekto najde. Sucasna situacia je zlozita nielen pre letecke spolocnosti ale aj pre vyrobcov lietadiel a rovnako aj pre leasingovky a ine financne skupiny ktore nakupuju lietadla, a tiez niektore z nich budu radi ak niekam tie svoje lietadla "pichnu" Ceny urcite pojdu dole, Boeing zaostava v pocte objednavok za Airbusom za rok 08 atd atd ...to su vsetko faktory ktore mozu ovplyvnit vela veci.
Mozno bude nasledovat switch k "ojazdenym" 737-300 -500, co nie su zle lietadla a ich cena je o nieco nizsia ako NG. Southwest ich doteraz pouziva, dokonca planuje vyrazny upgrade avioniky a podobne
Ak sa to spravi nejak rozumne a prebehne nejaka konsolidacia, hadam sa im to podari zachranit..teda aspon dufam
|
|