| | | Podpora FSX v iZ3D 12. 1. 2009 / 21:09 | |
| | Kdo se kdy zajímal o 3D zobrazení pomocí metody anaglyph (takové ty brýle jedno oko modré, druhé červené), tak vězte že poslední verze ovladačů iZ3D už podporuje FSX a navíc jsou docela slušně optimalizované (FPS padne defakto přesně na polovinu a ne víc, jak tomu bývalo dřív). Právě jsem si chvilku zalétal ve virtuálním kokpitu a až na ty barvičky je to docela fajn pocit. |
| |
|
| | | Podpora FSX v iZ3D 13. 1. 2009 / 09:29 | |
| | Z vlastni zkusenosti vim, ze ovladac od TriDef FPS nesrazi vubec, akorat se za nej musi vysolit $5.
Ale jinak zazitek je to fakt fajn.
Milan |
| |
|
| | | | Podpora FSX v iZ3D 13. 1. 2009 / 10:24 | |
| | To by mě zajímalo, jak to udělá, když přece musí tu scénu renderovat dvakrát ? |
| |
|
| | | | | Podpora FSX v iZ3D 13. 1. 2009 / 10:31 | |
| | | |
|
| | | | | | Podpora FSX v iZ3D 13. 1. 2009 / 17:36 | |
| | Aha, ale to neni opravdu 3D, to vytváří jen dojem na základě analýzy 2D obrazu, což přináší různé vedlejší efekty - příklad - pokud dojdeš v nějaké hře ke zdi, kde by byl nakreslený obraz na zdi, tak tenhle soft se ti bude pokoušet vytahnout 3D informace i z toho obrazu na zdi. A pokud budeš mít nějakou hodně nevhodnou texturu, tak může ukázat úplně nesprávný obraz.
Oproti tomu iZ3D opravdu počítá dva různé pohledy aby byl vjem opravdu 3D a pokud 3D scéna obsahuje 2D objekt, byť by na něm byl obraz, tak tenhle 2D objekt bude zobrazen koretkně, stejně tak tuhle metodu nezmate nešikovná textura. Jen je to holt HW náročnější. |
| |
|
| | | | | | | Podpora FSX v iZ3D 13. 1. 2009 / 18:02 | |
| | Aha, tak o tom jsem nemel ani paru.
Nicmene ten TriDef driver slape bez propbelmu a v FSX jsem si neceho neprirozeneho nevsimnul.
zatim... |
| |
|
|