| | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 01:51 | |
| | | |
|
| | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 10:12 | |
| | Pekne... Ale ty anglicky popisky to je neco A nekdo by jim mozna mel rict ze udelali obracene ovladani smesi
Ale jinak to vypada krasne. |
| |
|
| | | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 12:29 | |
| | No tak jim to rekni, budou radi. Nejaky kontakt tam na ne urcite najdes. |
| |
|
| | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 10:42 | |
| | a neni to jen kokpit? nejak jsem nenasel pohled na to ero zvenku... |
| |
|
| | | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 11:17 | |
| | Zrejme je to len kokpit do už existujúcej An-2 robenej niekým iným, ale v podstate je mi to jedno, pretože keď letím, sedím v kokpite a nebežím vedľa éra Tým chcem povedať, že vonkajší model nie je tak dôležitý |
| |
|
| | | | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 12:50 | |
| | Zrovna v X-plane jsem si myslel, že je, vždyť to podle něj vyrábí dynamiku... |
| |
|
| | | | | | Andula do X-plane 6. 1. 2009 / 12:55 | |
| | Ja som myslel skôr ľúbivý model plný detailíkov |
| |
|
| | | | | | Andula do X-plane - jak se tvori model do X-Plane (strucne a zjednodusene) 6. 1. 2009 / 13:20 | |
| | Ne tak docela. Ponekud mylna, ale zato pomerne rozsirena predstava je, ze namodeluju 3D model letadla, dam ho X-Plane a ono to poleti.
Nepoleti.
X-Plane ma na tvorbu letadel svuj vlastni program, ve kterem namodelujes trup, podobnym postupem jako ve 3D modelari. Nicmene tve moznosti jsou omezene, takovy model slouzi jak predevsim rikas k tomu aby to letelo.
U kridel, vyskovek, a smerovek uz je to slozitejsi.
Tam potrebujes predevsim soubor s definici profilu (popripade s definicema vice profilu).
V tom programku pak muzes ovlivnovat nektere veci, jako treba vzepeti, sipovitost, odkud kam dany profil saha, geometricke zkrouceni, jeho sirku u korene a na konci. Jedno kridlo muze mit tusim az 4 profily (pulka). Z toho ti pak vyjde nejaky tvar kridla kterej je videt i ve hre a na kterym to lita.
Pak tomu musis pridat motory, vrtule, namodelovat motorovy gondoly, podvozek a co jeste dalsiho te napadne. Kdyz mas tyhle veci hotovy, ziskas neco co uz lita, ale nema to budiky, textury, VC.
Pak mas dve moznosti
1) bud se jako vetsina autoru spokojis s tim modelem kterej ti z toho vysel, potexturujes to, dodelas 2D panel a pustis to ven (odtud prameni ta osklivkost vetsiny modelu do X-Plane - jsou to potexturovane tyhle funkcni modely, ktery X-Plane potrebue aby to vubec letelo).
2) Udelas si krasny 3D model, pripadne krasny 3D kokpit a prekryjes tim ten funkcni model. Pak z toho dostanes modely jako MD500D, EC120, Hurricane, Mitsubishi MU2, P92 Echo nebo A109E, ktere se pak po vizualni stránce vyrovnaji modelum pro FS.
Takze ano, i v X-Plane muze litat krychle stejne jeko ve FS. Jen to musi byt jen externi 3D model.
Dalsi detaile se uz ode mne nedovite, jsem pouze tvurce - teoretik, ruku k dilu jsem dosud neprilozil ikdyz me velmi laka "postavit" si alespon ohavny, ale letajici model nejakeho Zlinka.
Vita |
| |
|
| | | Andula do X-plane 8. 1. 2009 / 16:54 | |
| | | |
|
|