| | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:33 | |
| | Takhle to vypada kdyz pilot nevi na co sou ty dve packy |
| |
|
| | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:34 | |
| | Sorry - nezbláznil ses spíš ty? Nechápu smysl... |
| |
|
| | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:35 | |
| | sorry zapomel sem obrazek |
| |
|
| | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:34 | |
| | | |
|
| | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:35 | |
| | | |
|
| | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:35 | |
| | otevreny kryt ve vzduchu to je normalni? |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:36 | |
| | velké klapky, podvozek a obraceč tahu.... na simu lze leccos, v reálu už těžko |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:39 | |
| | Myslim, ze za letu (nevim jak Bcka) reverz hodit nejde. Vim ze nektere L410 mely koncovy spinac a dokud nebyl hlavni podvozek na zemi, tak jsi tam reverz proste nenarval... Ale zase na druhou strnu, jsou i taci, co na starsich L410 davali reverz tesne pred dosednutim a ono to hezky docaplo |
| |
|
| | | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:41 | |
| | tesne pred dosednutim to jeste de, ale ten je tak sto metru pred ranveji |
| |
|
| | | | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 17:31 | |
| | No, mně připadá tak 300 metrů po startu - spíš... O to je to větší nářez |
| |
|
| | | | | | | | | | Blazen ve vzduchu 6. 12. 2008 / 12:58 | |
| | No neviem, ale ja vacsinou na plnych klapkach nestartujem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Blazen ve vzduchu 6. 12. 2008 / 13:47 | |
| | Já normálně taky ne.. Ale když startuju z letadlový lodi u KSFO se 767, tak to jinak nejde.. |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:37 | |
| | otevreny kryt ve vzduchu? zalezi jaky mas na mysli... teba kryt podvozku je docela zadouci aby byl otevren... |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:38 | |
| |
reverz
|
| |
|
| | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:36 | |
| | asi ze pouzil reverz v letu... A ty dve packy zrejme jsou packy na throttle... Ale davat to sem, nevim nevim... |
| |
|
| | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:35 | |
| | hmmmm... tam je toho víc, než jen dvě páčky... |
| |
|
| | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:35 | |
| | ale pořád mi tam nějak uniká ten smysl a ty dvě páčka...asi sem už fakt blbej nebo já nevim |
| |
|
| | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:36 | |
| | Na tu vetu kaslete proste ma otevreny reverz ve vzduchu |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:37 | |
| | ok, tak to už neni normální - ten co to pilotil.... |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:50 | |
| | no jo Rus |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 17:33 | |
| | No jo, ale kdo ví, jestli si tenhle jen tak neposkakuje - na zemi už byl, otevřel reverzy - a tohle je jen kozel! (joke! ) |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 18:26 | |
| | Tohle už prasečina je, to jo no |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 16:56 | |
| | concorde používal revers za letu naprosto běžné |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 18:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 18:49 | |
| | Tedy během přistávacího manévru, pouze na dvou motorech a nikterak vysoko. |
| |
|
| | | | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 19:09 | |
| | concorde taky jenom na dvou |
| |
|
| | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 18:49 | |
| | Mám takový pocit, že u PMDG nejde reverz pustit, když nesedí podvozek na zemi? |
| |
|
| | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 19:12 | |
| | | |
|
| | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 19:27 | |
| | Tak jak to udělal? |
| |
|
| | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 19:35 | |
| | Udelal jsem to ja pristal sme tak abych se odrazil na takovem mensim utesu dla sem na zemi Reversy a hol ono to leti |
| |
|
| | | | | | | Blazen ve vzduchu 4. 12. 2008 / 19:43 | |
| | | |
|
|