| | | Instructor Event 3 - zhodnocení 25. 11. 2008 / 23:24 | |
| | Tak abychom to tady neroztahávali a pracně nehledali pod každým stromečkem, uděláme vlákno separátní, ať se sem vyjjádří naši Instruktoři, ale i piloti, co se líbilo, co se nelíbilo, ať máme zase nejěké zkušenosti do příště.
ZE svého pohledu - vzal jsem si toho na sebe moc. Let LKTB - LKPR, zkusit dát dohromady pár situací pro pobavení, natáčet a ještě počítat statistiky provozu.. ale nějak se to snad nakonec všechno vydařilo.
1) Díky za spolupráci s vojáky, domluva předem byla fajn, super zpestření.
2) Díky pilotům, že poslouchali . Akce s odpovídači byla poměrně zběsilá, věřte, nebo ne, měl jsem v chat okně v jednom okamžiku 25 letadel a hromadně jsem síťově spamoval .
Co se týče statistik, již podle vytížení lze pochopit, že přesné nejsou, ale plus mínus pár letadel máme 55 příletů a 26 odletů v LKPR, provoz v LKAA jsem fakt dopočítat nestihl
Jo a taky je k dispozici asi 30 minut videa, záznamu frekvence a záznamu Ivacu, tak z toho snad něco střihnu . |
| |
|
| | | Instructor Event 3 - zhodnocení 25. 11. 2008 / 23:29 | |
| | Event super. A další poučení do budoucna. Při vysazení AP nemachrovat a divertovat a nezkoušet ho znova zapnout a bejt spokojenej s tím, že alespoň něco funguje. Bolí mi ruce. Ale bylo to super. |
| |
|
| | | | Instructor Event 3 - zhodnocení 26. 11. 2008 / 21:12 | |
| | Jak dlouhý jsi měl let,že tě bolej ruce? |
| |
|
| | | | | Instructor Event 3 - zhodnocení 26. 11. 2008 / 22:24 | |
| | LKMT-LKPR - 3:08, 2x hold (VLM-RASIM) + před GS "v pravo hdg 300..něco..něco". S TU-134 fakt bolely ruce, a když chtěl ATC ať držím při přiblížení 160kts,musel jsem se už i smát. Fakt to AT jsem nikde v túčku nenašel, převodní tabulku jsem měl někde pod mapama a přepočet z hlavy je stejně jen tak šul-nul... |
| |
|
| | | | | | Instructor Event 3 - zhodnocení 26. 11. 2008 / 23:18 | |
| | no kdyz jsem videl, ze jsi po no speed restriction, zacal brzdit a mel jsi pod 140kt GS, tak jsem si rikal, buhvi kam to az bude padat a za tebou jsem potreboval dalsi, tak jsem ti dal 160kts |
| |
|
| | | | | | | Instructor Event 3 - zhodnocení 26. 11. 2008 / 23:52 | |
| | No to máš, přibliblížení 300, GS "bez paliva" by měla být 260, tak jsem to držel aspoň na 270 (vše km/h),což je cca 146kts. Přidat o nějakých 14kts (26km/h), tak bych to dolů snad ani nedotlačil. A to bych měl "skorosť-jakože rychlost", stejně jen pozorovat po očku a spíš to korigovat podle režimů motorů....ale jinak pohodička. Aspoň jsem si pořádně užil vyčkávání. Stejně jsem to potřeboval docela pocvičit. Každopádně fakt dobrá akce. Dík a někdy příště naslyš. (S velkým.....myslím Túčkem,ti příště podržím..těch 160,ju?)... |
| |
|
| | | | | | | | Instructor Event 3 - zhodnocení 27. 11. 2008 / 11:03 | |
| | Dokonce jsem někde četl, že TU-134 z důvodu nařízení svítit pod FL100 musí na této FL snížit rychlost asi na 370kmh, aby mohl vystrčit reflektory. Pokud by to "malí tůčkaři" takhle dělali na IVAO, to by se teprva brzdil provoz. |
| |
|
|