FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Instructor Event 3 - zhodnocení Jeden příspěvek | Celý strom
Instructor Event 3 - zhodnocení   25. 11. 2008 / 23:24
Rozšafín Ctibum   
Tak abychom to tady neroztahávali a pracně nehledali pod každým stromečkem, uděláme vlákno separátní, ať se sem vyjjádří naši Instruktoři, ale i piloti, co se líbilo, co se nelíbilo, ať máme zase nejěké zkušenosti do příště.

ZE svého pohledu - vzal jsem si toho na sebe moc. Let LKTB - LKPR, zkusit dát dohromady pár situací pro pobavení, natáčet a ještě počítat statistiky provozu.. ale nějak se to snad nakonec všechno vydařilo.

1) Díky za spolupráci s vojáky, domluva předem byla fajn, super zpestření.

2) Díky pilotům, že poslouchali . Akce s odpovídači byla poměrně zběsilá, věřte, nebo ne, měl jsem v chat okně v jednom okamžiku 25 letadel a hromadně jsem síťově spamoval .

Co se týče statistik, již podle vytížení lze pochopit, že přesné nejsou, ale plus mínus pár letadel máme 55 příletů a 26 odletů v LKPR, provoz v LKAA jsem fakt dopočítat nestihl

Jo a taky je k dispozici asi 30 minut videa, záznamu frekvence a záznamu Ivacu, tak z toho snad něco střihnu .
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   25. 11. 2008 / 23:29
Kachna   
Event super. A další poučení do budoucna. Při vysazení AP nemachrovat a divertovat a nezkoušet ho znova zapnout a bejt spokojenej s tím, že alespoň něco funguje. Bolí mi ruce. Ale bylo to super.
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   26. 11. 2008 / 21:12
Cirrus/Pindra
Jak dlouhý jsi měl let,že tě bolej ruce?
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   26. 11. 2008 / 22:24
greedy
LKMT-LKPR - 3:08, 2x hold (VLM-RASIM) + před GS "v pravo hdg 300..něco..něco". S TU-134 fakt bolely ruce, a když chtěl ATC ať držím při přiblížení 160kts,musel jsem se už i smát. Fakt to AT jsem nikde v túčku nenašel, převodní tabulku jsem měl někde pod mapama a přepočet z hlavy je stejně jen tak šul-nul...
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   26. 11. 2008 / 23:18
LS
no kdyz jsem videl, ze jsi po no speed restriction, zacal brzdit a mel jsi pod 140kt GS, tak jsem si rikal, buhvi kam to az bude padat a za tebou jsem potreboval dalsi, tak jsem ti dal 160kts
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   26. 11. 2008 / 23:52
greedy
No to máš, přibliblížení 300, GS "bez paliva" by měla být 260, tak jsem to držel aspoň na 270 (vše km/h),což je cca 146kts. Přidat o nějakých 14kts (26km/h), tak bych to dolů snad ani nedotlačil. A to bych měl "skorosť-jakože rychlost", stejně jen pozorovat po očku a spíš to korigovat podle režimů motorů....ale jinak pohodička. Aspoň jsem si pořádně užil vyčkávání. Stejně jsem to potřeboval docela pocvičit. Každopádně fakt dobrá akce. Dík a někdy příště naslyš. (S velkým.....myslím Túčkem,ti příště podržím..těch 160,ju?)...
 

Instructor Event 3 - zhodnocení   27. 11. 2008 / 11:03
SONP   
Dokonce jsem někde četl, že TU-134 z důvodu nařízení svítit pod FL100 musí na této FL snížit rychlost asi na 370kmh, aby mohl vystrčit reflektory. Pokud by to "malí tůčkaři" takhle dělali na IVAO, to by se teprva brzdil provoz.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ