| | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 01:37 | |
| | Zdravím. Nedokázal by mi někdo vysvětlit jak funguje trysková klapka? Při přednášce jsem zrovna asi nějak nedával pozor a nemám k tomu nic poznačený. Díky. |
| |
|
| | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 02:00 | |
| | hm, tak to jsem asi taky chyběl... cožeto má být?? |
| |
|
| | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 02:46 | |
| | | |
|
| | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 03:05 | |
| | | |
|
| | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 15:01 | |
| | Jo, to je myslím ono. Díky za odkaz |
| |
|
| | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 12:21 | |
| | Mě síš napadlo, jestli nemyslí vektorovatelné výstupní vstupní ústrojí motoru. |
| |
|
| | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 12:45 | |
| | Nie. Prúdová klapka je niečo celkom iné Výstupné plyny z motoru,sú vedené na odtokovú hranu krídla,a vypúštané smerom nadol. V podstate namiesto klasickej kovovej klapky tam máš prúd plynov. Vyzerá to asi ako na obrázku (Červeným sú plyny od motoru). Ak ža mýlim tak ma prosím opravte |
| |
|
| | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 12:48 | |
| | Máš naprostou pravdu. Je to přesně tak, jak říkáš. Taky jsem chtěl reagovat, ale byl jsi rychlejší. |
| |
|
| | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 12:55 | |
| | JJ mal som šťastie Mňa by len zaujímalo,ako riešili to vedenie horúcich plynov v krídle,popri nádržiach |
| |
|
| | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 12:52 | |
| | To já vim, ale došo mi to potom, co jsem to napsal. Znám to jako proudová klapka, nebo jako ofukovaná. Ten název trysková mi nenapad. |
| |
|
| | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:13 | |
| | Já vím, co t je, ale patří to do stejné škatulky, ne-li jestli to nemá dokonce i stejnou působnost,.... |
| |
|
| | | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:20 | |
| | No to už neviem Inač nevie niekto či sa lietadlo vybavené touto prúdovou klapkou dokáže vznášať pri nulovej doprednej rýchlosti? Ako teoreticky |
| |
|
| | | | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:43 | |
| | Aha,lenže vlastne tým že to krídlo zvrchu ofukuje prúd plynov alebo vzduchu tak sa vytvára aj ťah ktorý lietadlo poháňa dopredu nie? Takže je to teda len na STOL. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:48 | |
| | tah ho važ a budeš mít dráčka |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 13:54 | |
| | Dráčka v tvare Antonova |
| |
|
| | | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 15:02 | |
| | Jo, tohle je přesně to co jsem myslel, díky moc Škoda že to není česky |
| |
|
| | | Trysková klapka 22. 11. 2008 / 11:50 | |
| | | |
|
| | | Trysková klapka - díky 22. 11. 2008 / 15:11 | |
| | Už je mi to všechno jasný. Říkal jsem si kde se ten vyfukovanej vzduch v tom křídle vezme. Díky vám všem! |
| |
|
|