| | | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 16:07 | |
| | Zdravím všechny.
Poskládal jsem scenérku ale mám problém. Velikost je 50MB bgl a 20MB textury.
Mě to sice šlape (Dual Core 4000+ 512Atina), ale chtěl bych se o ni podělit a tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil jak ji optimalizovat. (teda jestli to vůbec jde) |
| |
|
| | | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 16:20 | |
| | No ja akorat vim ze sem někde četl ,že exituje nějaký programek na zmenšení velikosti textur. Vím že se to zmení na 1 pětinu. Tak mam udělaný textury v FS že mám textury domu co mají třebas 25Kb a já mám velikost 5kb bez ohledu na kvalitě. Kdyžtak mě někdo opravte |
| |
|
| | | | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 17:15 | |
| | s tím bez ohledu na kvalitu si dovolím dost zásadně nesouhlasit , kde nic nejni , tam ani čert nebere
|
| |
|
| | | | | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 21:20 | |
| | Nebyl to převod na formát DTX3 ? |
| |
|
| | | | | | optimalizace scenérie 12. 11. 2008 / 22:47 | |
| | Neměl si na mysli DXT3 ? |
| |
|
| | | | | | | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 09:44 | |
| | Tež jsem si to vždycky plet Jinak na toto funguje Image Tool |
| |
|
| | | | | | | | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 12:50 | |
| | Aby bylo jasno v pojmech , 32 bitové textury se ve scenerkách prakticky nepoužívají , ve FS9 se z 90% používají DXT1 , které jsou při dané velikosti nejvíc komprimované. Pokud ovšem ve scenerii zmenším texturu , která měla rozměry 1024x1024 na 256x256 , budu v té textuře mít 16x méně bodů a kvalita se tudíž podstatně zhorší |
| |
|
| | | | | optimalizace scenérie 13. 11. 2008 / 13:45 | |
| | copak čert, ale ani smrt... |
| |
|
|