FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
mapy.cz na maps.google.com, aneb TileProxy revival? Jeden příspěvek | Celý strom
mapy.cz na maps.google.com, aneb TileProxy revival?   22. 10. 2008 / 15:03
stanono
Textúry sa ukladajú na disk. Ak lietaš v oblasti, ktorá už bola stiahnutá, rýchlosť načítania je takmer rovnaká ako pri defaultnej krajine (platí pre FS9). Pri FSX a nastavení vysokej kvality textúr (15, 16) je spustenie FS po výbere letu o niečo pomalšie. Vo FS9 je možné lietať 200-250 uzlov bez toho, žeby sa textúry rozmazali (ak sú už stiahnuté na lokálnom disku). Vo FSX sa dá lietať len okolo 100 uzlov, aby to bolo plynulé. Aj keď máš bitmapy uložené v počítači, aby to bežalo musíš spustiť Tileproxy, v opačnom prípade sa načítajú pôvodne textúry.

 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ