přesně a ty takovym smutnym hlasem si mu hlasil ty RVR asi čekali na zázrak... buchví jeslti vůbec všichni si poslechnou ATIS předtim... mimochodem byl tam jeden s CAT II (myslim ze to CSA) co potřeboval těch 350m, mysleli si že éro před nim na přistání tu mlhu rozežene, ale nestalo se... to je běžná praxe nebo to byl jen takovej nápad že by to stouplo na těch 350?
A ještě.. teď je mlha každej den, stává se, že třeba pilot s CAT II to prostě zkusí za tý viditelnosti 200m, trošku primhouří oči na minimech (člověk by řek metr sem-tam, navíc téměř bezvětří, nic co by mělo to éro rozházet vic než jinej stroj s lepří ils) ... nebo to jakou categorii je schopnej vůbec nevíte pokud to neřekne? Pač v tom hrajou roli určitě velký peníze, za to že přistane místo v Praze v Ostravě... tak jeslti se to něják kontroluje, nebo ho nesmíte pustit vůbec na přiblížení? dík |
|