| | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 1. 10. 2008 / 17:51 | |
| | | |
|
| | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 08:59 | |
| | Nerobia inzinieri kontrolu paliva pred lietanim? Bol dobry zvyk, ze sa robila a odkladala sa zapecatena vzorka paliva. |
| |
|
| | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 10:30 | |
| | | |
|
| | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 17:48 | |
| | počuvaj nič v zlom ale nato čo sa im stalo tak to bolo excelentné pristátie |
| |
|
| | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 22:14 | |
| | Souhlasim s tebou,bez řečí to bylo jednoznačně excelentní přistání,usadit rychle při problému tenhle těžký vrtulník není žádná sranda,jsou to borci,kdyby zachytili sloup nebo nedej bože je to vzalo do cesty mezi auta,to by dobře nedopadlo.... |
| |
|
| | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 10:37 | |
| | | |
|
| | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 10:48 | |
| | Podle těch fotek to musela být šlupka ... celé je to nějaké zohýbané Ale gratuluji pilotům, že to zvládli ... |
| |
|
| | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 11:10 | |
| | A zase sa potvrdilo ze nasa armada je pripravena plnit vsetky ulohy, avsak problemom zostava sa tam vobec dostat. |
| |
|
| | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 11:13 | |
| | neboj, to je u nas to samy... ale spis by me zajimalo cemu rikali excelentni pristani. vim ze kdyz to delaji u nas a bez obou motoru, tak s tim pristanou v pohode. akorat me tam zarazi jeste to nadskoceni vrtulniku po zmizeni nad horizont, ale rekl bych, ze to bylo jak si hrabli o ten svah |
| |
|
| | | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 13:44 | |
| | aaaaha, takze bys to dokazal lip nez oni? Kdyz bys mel na jedny strane kopec a na druhy most? To neni blanik...
Excelentni pristani tomu rikaj "asi" proto, ze se nikdo nezabil a vrtulnik je opravitelnej. |
| |
|
| | | | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 15:27 | |
| | Souhlasím. Nedávno jsem mluvil s jedním bývalým pilotem Mi-24 a Mi-17, který mi říkal, že při nouzovým přistání s Mi-17 by bylo všechno v pohodě, ale s Mi-24 by si tolik nevěřil. Doslova řekl, že by určitě zachránil osádku, ale že by zachránil vrtulník - že to si nemyslí . Akorát tady mam takovej neblahej dojem, že tahle už si nezalítá. Aspoň podle toho co jsem si o tom povídal s tátou. |
| |
|
| | | | | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 16:07 | |
| | Co sa tyka toho núdzového pristavania ako si spomenul tak je to celkom logické vyústenie.... Priblížim len v krátkosti, oba typy maju približne rovnaké pohonné jednotky, rovnako je na tom aj pocet listov, rozdielne je to vsak v priemere nosného rotora a hmotnosti, cize otacky nosného rotora su dost podstatne |
| |
|
| | | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 22:28 | |
| | ty motory se jen stahují při nácviku,a je rozdíl mezi nouzákem na autorotaci někde na ploše kdy jsi na to připravený a nouzákem v terénu mezi mostem a kopcem zrovna kdy třeba šlape do nohy nebo tahá kolektiv,zvládli to super,jsou to borci,protože to šlo dolů jak šutr |
| |
|
| | | | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 11:28 | |
| | Opat vlakno ktoré bude plné zbytočných a nepodložených komentárov?
|
| |
|
| | | | Pri Považskej Bystrici núdzovka Mi-24 2. 10. 2008 / 11:18 | |
| | Inak pokial sa nemylim ja som tie dva vrtulniky videl priblizne o 7:25, ked som nasadal do auta. (z toho videa na JOJke som to usudil) Leteli od Malaciek a smer BA alebo kam presne. To som uz nesledoval. Byvam Pezinku, takze asi vyuzili vstupny VFR bod. |
| |
|
|