FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Letecký most Praha Lucemburk. Jeden příspěvek | Celý strom
Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 15:30
sokol
Zdravim všechny piloty.Jenom vás chci upozornit že dnes od 18 hodin bude na síti ivao letecký most Praha Lucemburk.Podrobnější informace na stránkách ivao.
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 15:47
pseudoMates
Jo, jen je to 18hod UTC..
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 17:14
N.G.
A mates stihnes to domů včas? Nebo si radši vezmeš spolujezdce aby jste mohli v té tvojí limo šlapat dva?
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:06
pilot_master   
Event je to pekny Ale pre mna uz skoncil, padla mi FSka Snazil som sa vypnut v PMDG TCAS pocas letu a vtedy vyhodilo hlasku C++ runtime error Tze neviem co si o tom mam mysliet Stava sa to ja vam ?
Ale inac provozu bolo na LKPR hafo
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:10
Mikel   
No taky se musím přdat s chválou. Event to je geniální, ale pro můj počítač je to nad 5 letadel v okruhu 40nm smrtelný. Aj ten pod_lanej TS se mi sekal! Dostal jsem se na 1,2 FPS a už se nehnul ani ze stojánky. Přeju všem hezké let a hladká přistání a já usedám na observra....

Letu zdar a tešim se na další event (možná)
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:13
LS
si nastav v IVAPu omezeni provozu...
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:32
Mikel   
No tedka tam mám následující nastavemí v záložce Multiplayer:

Refresh Interval : 12hz
Visibility Range: 40nm
Soft traffic limit : 10 (Hard :16)
Send rate :0,80 Hz
Recive rate 1,60 Hz

PS.: Někde v historii fora jsem našel že by tomu mohlo pomoct vypnutí AntiAliasingu...jak je to ?
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:44
Mikel   
.....no tak ten AntiAliasing to jen zhoršil....
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 22:17
Michael   
Tak si nastav 7 nm a limity 4, jestli se ti to bude zdát moc plynulé, postupně zvyšuj
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 21:10
B3d4   
Až nestačily odpovídače jedeme druhý kolo po první hodině eventu a to se teky blíží ke konci
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 22:03
Flora   
A budu se zase opakovat, event byl perfektní. Řídící byli vynikající, opravdu si nemohu stěžovat. Takže pánové řídící - díky!

Pilotů bylo taky dost, pro ilustraci přikládám zaplněný vzdušný prostor kdesi nad Německem:

3444 B / 600 x 435 / Nad Nemeckem.bmp
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 22:07
Jakub Koutný TVS461
Přídávám se... nemělo to chybu... Sice mi spadl connect před přistanim ale rychle sem se napojil... Prostě super..
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 22:25
mípa   
Nemůžu si stěžovat - a kdo teda brblal, že je na frekvenci bordel a že by se s tím mělo něco dělat? Ale bylo to fakt super.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 16:31
Flora   
Nemohu si stěžovat - bylo vztaženo na kvalitu služeb od řídících, ne na to, že se to tam pořád překřikovalo. Ono obvykle za to nemůže řídící, že jeden, či více pilotů jsou schopni i při hustém provozu při ,,rozlučce" na frekvenci říct : ,,Díky mockrát za řízení, bylo to fakt skvělý, rozumím a blábláblá...". Pak není divu, že frekvence nestíhají.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 18:20
kutak
já spíš nechápu proč plno lidí nepočká než pilot odpoví a začnou kecat mezi tim
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 18:44
pseudoMates
Protože neposlouchají..
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 19:03
Anacron
TeamSpeak ma zpozdeni cca 1 sekundu, takze kdyz ty uz sekundu mluvis tak lidem na druhe strane ses prave ted ozval.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 19:06
B3d4   
Když ATC vydá instrukci, tak než pilot udělá readbeck tak snad držím hubu ne? A to určitě není 1 sekunda...
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 19:22
Anacron
Jo ty to myslíš takhle, ja myslel po readbacku, když začnou mluvit dva piloti a pak zas oba přestanou, pak dlouho ticho a pak zase začnou oba. To co píšeš ty, za to opravdu TS nemůže.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 22:59
Michal (CSA447)
Nádhera ! opravdu, perfektní event, jen se omlouvám že jsem vám utekl tak brzo.. musel jsem pryč..

Provozu bylo hodně, jak uz tu psal kolega z GNDu, až nestačili odpovídače.
Zažili jsme klasické immediate takeoff, pak odpojujícího se pilota na 4NM finále (pak se pripojil po pristani ), jeden Missed approach. Na HP se nám tvořili několikaletadlové fronty (v jednu chvíli 5).

Jenom, chtěl bych velice poděkovat tomu (nejmenovanému) VFR pilotovi (byl jenom jeden), opravdu hodně dobrá práce.

Tak zas někdy naslyš.

LKPR_TWR
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 00:06
pseudoMates
Ten, co se odpojil na finále a připojil po přistání, byl "lahůdkovej" i na APP, jen co je pravda..
Škoda jen, že se téměř nikomu nechtělo letět zpátky.. Těch 10 příletů z ELLX bylo málo..
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 11:39
vrana47
mě se lagl komp ja jsem nikoho nevidel tak jsem ho restartoval za ten bordel sory, ale pak jsem se nepřipojil ne pojížděčku, ale na stání
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 19:00
Michal (CSA447)
To je dosti zaujimave, pokud si to byl ty, tak já tě viděl blikat na finale (ani ses nejak nenaladil na moji frq). Proto jsem zarazil odlety. Pak si zmizel, na pozici, kde jsem te videl naposled uz prelitlo jiny letadlo, tak za nim jsem nasypal odlety tam hladově pálili tuny paliva
A koukám, kdosi se mi pripojil na Charlie, jakože po uvolnění. (Ta sama volacka, jako na finale). Este jsem psal GNDu, aby si te forceactnul, ze te nemam na frq. Pak si zmizel, a kde si se objevil mi není známo.

(Twr)
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 21:00
Karlos (OK-XKG)
Ahoj, zdraví vás ten VFR pilot (OK-XKG). Chtěl bych taky moc moc poděkovat za krásný řízení. Bohužel větší VFR přílet se nepovedl. Byli jsme domluveni min. 3,že dáme společně VFR do LKPR a trošku tam zvednem náladu, ale bohužel domluva selhala. Nechtěl jsem si to nechat ujít tak jsem letěl sám. Opravdu to stálo za to. 4 letadla na holding pointu a ještě jsem dělal jednu 360tku v poloze po větru RWY13 aby mohl Ivo bezpečně odstartovat s Bulíkem.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 23:02
FSPilot   
Jo, byla to paráda, připojoval jsem se asi 3x a pokaždé jsem snižoval náročnost na PC, takže jsem nakonec letěl téměř bez počasí Nicméně event bomba, konečně jsem si po delší době slítnul ve větším provozu (tím neříkám, že bývá malý, ale nevycházelo mi to ) a byla to paráda

Přikládám pár screenů

1) hurá na vzlet
2) co se to prohnalo?
3) sotva se člověk dostane do luftu, zapne TCAS a už to řve
4) hezky za sluníčkem
5) kolega mi letěl naproti (docela fofr, jak se to míjí v cestovní hladince)
6) už se začínalo škaredit
7) OK-RIP s tučkem
8) Tři mušketýři
30530 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-15-57-75.jpg
20002 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-19-28-03.jpg
28346 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-25-35-93.jpg
11513 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-38-27-70.jpg
4433 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-50-36-79.jpg
18698 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 22-27-46-98.jpg
14088 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 22-41-25-42.jpg
12551 B / 600 x 349 / 01.JPG
10447 B / 600 x 247 / 02.JPG
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 00:13
Teflon_490   
Kdyze se zapina ten TCAS?
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 16:42
FSPilot   
No já nejedu podle checklistů Bulíka (jak si seženu reálné, tak pojedu ), tak to zapínám po vzletu, stejně jako weather radar V IvApu to mám zapnuté už před vstupem na dráhu, abych viděl případné blížící se letadlo na finále, kdybych si náhodou nevšim
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 07:54
Teflon_490   
No tak realne nerealne, TCAS je sprazeny s odpovidacem, a ten zapinas pri vstupu na drahu a tak bys ho teoreticky mel mit uz zapnutej pri vlezu na drahu, takze nevim jak to zapinas az ve vzduchu
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 09:38
FSPilot   
2 věci Když se kouknu na přepínač transponderu v 737, tak nemá dvě polohy (on of) nebo něco podobného jako v C152

Koukni se na http://www.b737.org.uk tam Aircraft systems, pak Communications a Transponder
A naběhne ti hned první obrázek toho, co mám v B735 od Wilca A tam je vidět poloha TEST, STBY, OFF, XPDR, TA ONLY, TA/RA Takže na vzlet to zapínám do polohy XPDR, což si sice nejsem zcela jist, ale mělo by to být vysílání odpovídače, ale TCAS je stále vypnutý
Btw. hlavní odpovídač, který je na IVAO třeba zapnout je v IvApu, takže ten klidně zapnout můžu a přitom TCAS zprovozněný mít nemusím Ale co se týče 737, tak mám toto Stačí tak?
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 09:45
Pips   
Já myslím, že bys měl mít za letu buď v TA (Traffic Advisory) nebo TA/RA (totéž plus resolution advisory).Ten poslední mód ti právě začně jednak varovat a jednak říkat, abys klesal, nebo stoupal, aby ses vyhnul koliznímu provozu.V režimu XPDR jsi podle mě sebevrah
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 09:53
FSPilot   
Pokud sis to četl pozorně i před tím příspěvkem s odkazem na stránky, tak jsme se bavili o místě, kdy zapínám TCAS a já tvrdím, že ihned po vzletu. Při vstupu na dráhu ho dávám do pozice XPDR a po vzletu na TA/RA (mimoch. já vím, co to znamená ) a nelétám na XPND To mám pouze mezi vstupem na dráhu a vzletem a před přistáním to dávám opět do pozice XPND, protože kdyby stálo éro na vyčkávacím místě dráhy, kde já sedám a mělo zapnutý odpovídač, tak by mi to pravděpodobně řvalo a totéž, kdybych vzlétal a byl někdo krátce po uvolnění a ještě měl zapnutý odpovídač Proto to dávám až po vzletu. ATC by mě neměl pustit na vzlet do konfliktu s jiným érem, taktéž přistát jinému éru na chvost by mi asi taky nedovolil
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 10:10
Pips   
Neboj, neřvalo by to, ono je to nějak ošetřeno výškou, ale teď si ... takhle brzo po ránu nevybavuju jak.Což znamená, že to na přistání můžeš mít až do konce na TARA a provoz na vyčkávacím před dráhou to sice zobrazí jako tu pičku, ale akusticky tě nebuzeruje.Totéž myslím obráceně, když ty jsi na vyčkávacím a na finále je eroplán.Nicméně tachnicky by to asi popsali líp kluci, který tohle živí.Mě to neživí, takže jsem poskytl jen můj laický pohled na věc, co jsem vypozoroval při sim lítání..... a krom toho je na mě stráááášně brzo ráno
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 10:18
FSPilot   
Brzo ráno jo? Teda to si někdo žije No poptám se kompetentních lidí, jak to je a pokusím si sehnat reálné checklisty na B735 Ale díky za rady Zase jsem o něco málo chytřejší (doufám teda )
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 10:35
Teflon_490   
Ok, priznavam, XPDR mod only sem si neuvedomil. Ale to, ze v real checklistu je TCAS ON pri vstupu na drahu neobkecas Proste uz na draze by mel byt TCAS v TA a navic, pri vzletu a pristani ti to opravdu rvat nebude, od urcite vysky nad zemi se to samo prepne jen do TA only a nebude te upozornovat akusticky, jen ukazuje, takze s klidem muzes zapinat
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 12:26
FSPilot   
Já reálný checklist B735 bohužel ještě neviděl. Viděl jsem jich spousty, kde bylo "for simulation only, not for real use" nebo něco v tom stylu a tak to neberu tak vážně. Jakmile uvidím a přečtu a bude to pro reálné éro, tak to vezmu Zatím ani nepopírám, jak to říkáte vy s Pipsem a ani nepotvrzuju, že to tak skutečně je

"Důvěřuj, ale prověřuj"
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 12:32
Pips   
Jenomže v checklistu se tyhle polohy stejně nedočteš.To spíš v příručce s postupama a důležitýma úkonama.Checklist je od slova check - kontrola, nikoliv seznam důležitých úkonů
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 12:00
pseudoMates
IMHO to děláš špatně.
XPDR - zapínáš do této polohy na stojánce po obdržení squawk kodu
TA/RA - zapínáš při vstupu na dráhu (RA je neaktivní do přeletu 1000ft AGL)
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 09:02
PetrsM
Jejda, no tos mi udělal mými obrázky radost. Nikde jsem žádné jiné Tůčko neviděl, tak než jsem to tam kaštanům připravil na příjemný let, už jsem stál skoro na prahu dráhy, ještě že se blížilo Jumbo, které to nakonec muselo přerušit, takže jsem měl čas jen tak tak dofoukat a rovnou z HP pouštět motory na nominál, že jsem ani neměl čas si udělat screeny
Jinak eventík to byl moc pěkný, trochu mě jen zarazilo, že jsem skoro až k Mnichovu letěl na FL130, což mi pěkně zamávalo s palivem při přistávání, no ale alarm ještě nekřičel. Nad Německem to byly takové turbulence, že jsem ani nemohl dostoupat na FL320 a musel jsem žádat řídícího aby mě ještě trochu zvednul, jinak z těch alarmů ohluchnu ...
Díky moc za ATC a kolegy piloty, TCAS se občas i ozval.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   25. 9. 2008 / 10:11
Medcin
Co by se prohnalo - TU114 na M/A. Sice jsem si chvíli říkal, že sovětský stroj něco vydrží, tak proč nepřistát na 4 bílé, ale nakonec jsem poslušně dal ještě jedno kolečko
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 23:32
kutak
paradni to bylo... i když stojící letadla uprostřed budov nebo pojížděček nezklamala.. kdyby se to dalo nejak zakazat aspon pri eventech, nemít scenerku LKPR... a háčky čárky v ATISu = nečitelny IvAp.. už fakt nevim co s tim.. pořád to nějáký řídící tam má, a pak už Ivap čtu jen z 50% fantazií...
20541 B / 600 x 380 / Clipboard01.jpg
32598 B / 600 x 368 / 2.jpg
26938 B / 600 x 290 / 3.jpg
32927 B / 600 x 363 / 5.jpg
24720 B / 600 x 330 / 6.jpg
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   23. 9. 2008 / 23:42
Filip   
Njn, každej nemá počítač z National Aeronautics and Space Administration aby mu utáh scenérku LKPR a ještě online provoz.
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 11:12
Saludo   
Ale mít alespon AFCAD soubor by neměl být problém a pak už bude stát správně, ne?
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 11:40
Filip   
Nj, jenže zas na druhou stranu LKPR je udělaná tak, že pokud si z toho yvtáhneš samotný AFCAD tak ta letišti nemáš jedinej baráček (FS9).
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 12:53
Cesmina
jen tak OT , nedá se to nějakým způsobem spravit , ten rozsypanej čaj v IVAPU ? zkoušel jsem všechny možný zhůvěřilosti, zatím bez úspěchu. Jinak je to dobrej JOKE , napíšeš na UNICOMu žába a všichni maj zkurvený písmenka
 

Letecký most Praha Lucemburk - DEBRIEFING   24. 9. 2008 / 16:07
kutak
no právě... sem nedávno letěl Ruska a azbuku to nevzalo uz vubec
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 22:31
Running_Man
Event parádni, všude plno provozu a dobří řidici - všude.
No ale takovou blbost můžu udělat jenom já - místo podvozku jsem omylem na joysticku vysunul airbrakes, neuvedomil jsem si to a už to jelo...tesne pred ILS established jsem spadl...stall. Stává se Vám taky někomu někdy takový fiasko???
Přikládám pár screenů.
20307 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-03-53-25.jpg
19158 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-08-59-62.jpg
11912 B / 600 x 450 / fs9 2008-09-23 21-57-29-62.jpg
 

Letecký most Praha Lucemburk.   23. 9. 2008 / 22:41
Ciki   
Člověče, neměl by tě airbus seřvat,když máš klapky a spoilery??? A neměl by tam být Alpha-floor?

Jinak takové věci se stávají, já bežně namačkávám módy autopilota, ale samotného AP nezapnu a pak se divím, když to netočí (757 stoupá tak, že se to ani nedá poznat, že AP není zapnutý ).
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ