FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PSS vs. posky Jeden příspěvek | Celý strom
PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 17:26
feficek
Dobry den,chcel by som sa spytat otazku..... mam PSS B757 ... ale absolutne sa mi nepaci model tohto lietadla...pouzivam preto POSKY B757 ...nema dobry kokpit tak pouzivam kokopit z PSS ...mam iba jeden problem.... A/t mi neudrzuje rychlost .... nastavim 250 IAS a namiesto toho aby drzal taha na plno....cim to je??? dik za odpoved...
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 17:32
Mike2811
Blbý dotaz na začátek, máš správně zapnutý A/T a potom ještě ten knoflík speed ?
Pak, aircraft.cfg je z letadla PSS nebo z POSKY ? Pokud z POSKY, mohla by tam být tato funkce vypnutá...
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 17:47
feficek
no lietam uz asi 10 rokov ale tak neva ... ale nevim fakt preco to robi pozrem sa do toho aircraft.cfg dik
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 18:06
Mike2811
Lítám taky přes 10 let a za tu dobu jsem se ujistil, že chyba se dá udělat i na tom nejblbějším, nejnepravděpodobnějším a nejjednodušším místě. Životní zkušenost...
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 18:25
feficek
Vsak ok... jasne ale ja mam secko zapnute... sranda je ta ze s PSS ked letim.. tak A/T ide....ked s POSKY s kokpitom PSS tak nejde ... uz nevim co mam robit ...skusil som aj to ze celi aircraft.cfg som z PSS dal na POSKY... a nejde...
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 19:04
adagio   
Nejsem ani modelář, ani programátor, ani paintista, ale můj názor je, že payware add-on používá trochu jinou filozofii a programování systémů než freeware, založený na defaultním AP a A/T.

A nebo to je nějaké specifikum PSS. Také jsem různě zkoušel kombinovat panely od PSS A319/340 příp. i B777 s jinými "free" modely (a tím myslím i úplně odlišné typy letadel) a v 95% si panely nerozuměly s modelama právě ve funčnosti A/T.

Třeba panel PSS A320 v defaultním LearJetu sice A/T drží, ale tah pulzuje nahoru a dolů.
Obecně vidím problém v systému managed speed, který je nadstavbou klasického defaultního HOLD speed.
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 19:10
feficek
hm ....zaujimave....takze sa mozem rozlucit s POSKY... hm co uz diky za radu
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 19:16
RabbiT_CZ
A jak jsi ty dvě letadla zkombinoval? Použil jsi složku s letadlem od POSKY a v panel.cfg jsi mu nastavil panel z PSS nebo jsi použil složku letadla PSS a do jeho adresáře model jsi nakopíroval model z POSKY a upravil jsi kontaktní body v aircraft.cfg? Ten druhý způsob by totiž podle mě měl fungovat.

Model letadla jsou jenom 3D data a animace. Systémy letadla by s modelem neměli mít nic společného.
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 19:28
feficek
no ..stahol som POSKY 757 ...vymazal som panel a dal som tam PSS panel... hotovo ... a este som prepisal aj aircaft.cfg/....a ako by som to mal spravit aby to podla teba fungovalo???
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 19:37
Teflon_490   
No, presne opacne, jak uz tu bylo receno
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 20:32
RabbiT_CZ
PSS nemám, takže nevím jestli to tam tak jde. Tento postup mám ověřenej na Wilco A318 a modelu od iFDG.
Za složku PSS považuji složku B757 od PSS a za POSKY složku s letadlem od POSKY.

1. Ve složce PSS si zálohuju složku model, textury a aircraft.cfg.
2. Ze složky POSKY si zkopíruju model do složky PSS\Model. Musí se jmenovat stejně jako ten původní.
3. Ze složky POSKY si do složky PSS zkopíruji textury, protože ty od PSS nemůžu použít, protože jsou jiné.
4. Otevřu si PSS\aircraft.cfg (silně doporučuji tento soubor někam zálohovat!) a v něm upravím sekce do kterých dosazuji údaje z POSKY\aircraft.cfg:
[fltsim.#]
tady upravím pouze texture, abych měl na POSKY modelu správné textury.
[lights]
nahradím celou sekci, aby světla byly na novém modelu na správných místech
[GeneralEngineData]
engine.0 a engine.1 souřadnice motorů
[weight_and_balance]
reference_datum_position a empty_weight_CG_position pokud se liší
tady by se ještě měly vyměnit všechny station_load.# protože ty budou určitě jinde. Problém je, že v každém aircraft.cfg jich nejspíš bude různý počet a budou se jinak jmenovat, takže přepsání těch starých by teoreticky mohlo mít vliv na funkčnost třeba FMC, které bere hmotnost letadla z těchto údajů. To samé je u sekce [fuel].
[contact_points]
opět nahradit celou sekci
[views]
taky celá sekce
[effects]
znovu celá sekce

+ ještě je taky možné/nutné přidat ty sekce co jsou v POSKY\aircraft.cfg navíc

Možná jsem na něco zapomněl a tak to není všechno. Proto doporučuji mít nějaké znalosti aircraft.cfg, aby člověk věděl, co vůbec dělá a jaké položky mají vliv na model. Ve stručnosti jsou to ty, kde jsou použity nějaké souřadnice něčeho na letadle. Je to kvůli tomu, protože ty modely jsou v 99% usazeny v prostoru jinak, takže by ty souřadnice neseděly.

Potom by to mělo fungovat.

Doufám, že mě někdo opraví, pokud se někde mýlím nebo jsem na něco zapomněl.
 

PSS vs. posky   8. 9. 2008 / 21:11
donCarlos
Po prohlédnutí profilu mi to připomělo jeden starý sovětský film... O majoru Volkovi "Je mu teprve 35 a v tomhle kokpitu sedí už dvacet let"
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ