FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
CVAF Jeden příspěvek | Celý strom
CVAF   27. 8. 2008 / 21:17
ivoss
Docela by mě zajímalo, jestli je nějaký postih na IVAU pro lidi, kteří létají pod civilními volačkami s bojovými letouny (myslím tím v ČR), protože jako aktivní člen CVAF jsem musel projít výcvikem a vším co to obnáší, protože jde o to se co nejvíce přiblížit přece realitě, a je pro mě úsměvné když pak vidím třeba na LKPD Jas39GRIPEN s civilní volačkou, a myslím že se tento trend u nás docela rozmohl. Ale samozřejmě to nikomu nikdo zakázat asi nemůže, protože je to přece jen "hra a zábava". Tak jen pro ty lidi, kteří to dělají, bych chtěl navrhnout, aby se se zamysleli a aby to neznechucovali ostatním, kteří se opravdu snaží aspoň trochu se přiblížit realitě.
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:23
B3d4   
Na IVAU postih není...bohužel, to, že si někdo vezme JAS39 a létá si jako OKBLB mi nevadí, spíš je to jak píšeš "úsměvné". Horší ovšem je, když někdo létá pod volačkou CVAF a přitom není ani člen a ani neovládá postupy...
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:28
Mike2811
Na druhou stranu na to má plné právo. Je platným ususem, že volačky reálných airolinek a tedy i volaček armád, smá každý volně použít bez návaznosti na příslušnost k dané virtuální odnoži...
Pokud neovládá pravidla, je to taky smutné, ale pokud se řídí základními pravidly, tak se mu ani nedá nic moc vyčítat...
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:30
Helicopter pilot
Máš někoho konkrétního na mysli B3d4?
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:31
B3d4   
Helicoptere pilote...mám ale vy to nejste...
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:31
ivoss
Nic proti nikomu, já jen tak
 

CVAF   27. 8. 2008 / 21:32
B3d4   
Já se s tebou taky o tom nepřu
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:22
Toomitsch
Mno a proc by si, v realu, soukroma osoba nemohla koupit neozbrojeny vojensky letoun? Treba OK-JET?
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:37
Zaremba   
Protože na IVAO se to některým userům nelíbí.
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:39
Toomitsch
A neni to podle jejich ARAIG filozofie na hlavu postavene?
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:42
Zaremba   
No kdyby se létalo podle IVAO full AIRBAG standart, jak je kolikrát hlásáno a samými hlásajícími do puntíku nedodržováno, tak tam bude létat pouze virtuální fauna.
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:45
Toomitsch
Ruku na srdce, taky bych si mozna moc nezalital...
A ten jejich pozadavek mi prijde stejne ulitly, jako kdybych clen VA musel napred litat Zlinka, pak treba L410 pak Jatro a nekdy v dob vyjiti simulatoru FSXXII bych mohl sednout na leve sedadlo B737...
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:48
OK-PPT (AVP57T)   
No já proti takovému postupu vůbec nejsem. Naopak se mi to docela líbí. Ovšem je třeba trochu přizpůsobit časové nároky tomu, že každý máme jiné starosti, než sedět hodiny na simu.
 

CVAF   28. 8. 2008 / 07:36
Zaremba   
Ale ne,
stačí si poslechnout jak to chodí. V čem je problém, tak že naprostá většina simptáků nejsou profesionální piloti a na letadlo, které normálně pilotují 2-3 někdy 4 lidé je člověk sám. Už tohle není moc AIRBAG. A z neprofesionality a z přehršle práce plynou IVAO chyby. Ale jsem za ně rád, protože lety jsou s chybami vlastními i cizích pilotů mnohem zábavnější a není to jen nudné vysedávání před obrazovkou. Kolikrát se to vyrovná nástrahám FS Passengers
Ovšem VFR provoz je na IVAO nedotáhnutý. Tam se o AIRBAG nedá vůbec mluvit. Aeroklubáci vědí, ale ostatní mají nečtené příručky a v tom je ta potíž. A nemám na mysli leteckou anarchii, jak by si někdo mohl myslet.
CVAF přirovnám k Aviatik Klubu. Pro ten jsme byli také všichni nadšení a měl mnoho členů a provoz fungoval. Pak nastala degradace v podobě šílených všemožných přezkoušení, frček a ocenění. K létání se nováček dostával velmi dlouho a i stávající členové nakonec mohli létat s omezeními. Kolem CVAF byl také humbuk. Se spuštěním se vyrojilo pár pilotů, ale kde jsou nyní. Sem tam jeden stroj, maximálně dva stroje Po prázdninách bude lépe, ale o kolik?
Jednoduše, pokud lidé, kteří chodí do práce nebo školy, starají se o rodiny, staví barák a řeší všední starosti. Nemohou být nadšení, že potom co koníčku věnovali nemálo času (a to při létání na IVAO určitě ano) z toho, že jim někdo ještě nakáže dalších 50h studia 150h letových k tomu aby mohli osedlat letadlo, které bylo jejich snem létat a je jedno z jakého důvodu se k tomu nedostali reálně.
Kdo to pochopil je Bohemia Airlines. Pravidla se řídí pravidly IVAO, nic víc. Proto každý kdo chce být organizován v aerolince a létat na letadle na kterém to umí jde sem. Ostatní co se chtějí znovu piplat s menšími stroji a být svázáni dalšími předpisy popřípadě ještě časy letů létají jinde. Já jsem například patriot takže jedině ČSA. Ovšem nechce se mi do ČSAv, protože bych nemohl hned na své oblíbené stroje. Tak létám jako ČSA, ale nevyplňuju pirepy
 

CVAF   28. 8. 2008 / 10:50
RabbiT_CZ
Úplně s tebou souhlasím. Také jsem kdysi chtěl do CSAv, ovšem ty podmínky mě odradili. Pak jsem objevil VPA (Virtual Pilots Association). Je to podobný koncept jako BHA, akorát podle mě ještě dotaženější. Taky si můžeš létat kde chceš, s čím chceš a kdy chceš. Na Ivao, Vatsimu, offline a podle Míry Dušínovýho i real (to jsem neměl možnost zkusit ). A k tomu když si chceš lítat podle reálu, tak si najdeš nějakou reálnou linku třeba z Prahy do Vídně, vezmeš si letadlo, které tam létá a letíš si jako ČSA. Když ti nevyjdou časy, tak akorát do PIREPu nevyplníš číslo letu a započte si ti to jako GA
Já tam teda nejsem dlouho, ale jinam bych už nešel. Jidiná nevýhoda je, že počet členů je omezený na 500 a tak si na vstup člověk chvíli musí počkat.
 

CVAF   28. 8. 2008 / 11:09
B3d4   
Já bych těch 500 členů jako nevýhodu ani neviděl, myslím, že pro 1000 lidí by už Managment nestíhal dělat to co dělá teďka
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:47
OK-PPT (AVP57T)   
Ještě bych chápal protesty u nadzvukového éra, ikdyž.... ale u cvičného letadla typu Delfín, Alca jsou jakékoli protesty mimo mísu. Prostě já si na Ivao s Fougou Magisterem vlezu a půjdu řezat vývrtky a klidně se postavte na hlavu.
 

CVAF   27. 8. 2008 / 22:41
Aardvark   
Co ti příjde divnýho na stíhačce s civilní volačkou? V historii československého letectví to taky není až tak neobvyklé. Jenom na jednadvacítkách mám 2 příklady:
1. známé "účko" OK-016, na kterém se katapultovaly zadní sedačky
2. neznámý MiG-21FR 0617/ civilní OK-47, na kterém Aero testovalo raketovou výzbroj (viz obr.)

Takže až příště potkáš Gripouše nad LKPD s civilní volačkou, tak zrovna testujou zbraňový systémy a je to ARAIG jak vyšitej
12873 B / 600 x 312 / P1000321.JPG
 

CVAF   28. 8. 2008 / 08:36
Blackrat
Kdyz dodrzuje zakladni postupy a nedela neorganizovanej bordel, tak at si lita jak chce Kdyz ne, tak tam nema nejen ve stihacce ale ani na IVAO co delat

A takovy jako ty me taky dostavaj. Nedavno (nekdy na jare) sem si jako CEF197 byl zalitat v Pardubkach.. Ze Zlinkem. Jen tak, proste se mi chtelo. Ve CVAF sem (aspon doufam ze me Libor s Michalem nezapudili ), nicmene v seznamu pilotu ne - ten je neprezistentni a neni na nasem serveru nybrz na serveru NET scenery. Kdo nelita s NET scenerkou, tak z toho seznamu zachvili zmizi. No a protoze me NET scenerka nejela, tak sem z toho vypad. Ridici byl online, podal jsem planek na mistni cinnost, pozadal o spousteni.. Vse ARAIG skoro vic jak real Kdyz tu najednou mi nejakej pohlavni ud observer pise, jakze si to dovoluju litat jako CEF kdyz nejsem fojak (pry podle seznamu pilotu). A ze bych mel mit trochu slusnosti a zmenit si volacku. Nejdriv sem ho chtel poslat zepredu mezi damska stehna, nicmene sem zachoval slusnost a rekl mu at si svoje mindraky vyresi s Krechim a Liborem.

To ovsem nic nemeni na tom ze kdyz chce nekdo nerizene kravit s gripenem, tak at si to dela v offlinu. Ale nevidim potiz aby si dal normalni vojenskej GAT let s nim a po dohode s ridicim klido aj neco vic. Proste slusnost a ohleduplnost na obou stranach je nejlepsi cesta.
 

CVAF   28. 8. 2008 / 09:09
Zaremba   
Toto tisknout a pověsit vedle monitoru.
Naprosto souhlasím, pokud někdo dělá neplechu nemá na IVAO co dělat. A není třeba zjišťovat jestli je to s volačkou CEF, CVARS, CSA, FBI či CIA. Pokud se chová slušně a létá jak by měl s danou volačkou je po tom každému pendrek.
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ