FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A310 na LKMT foto Jeden příspěvek | Celý strom
A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 19:33
Jakub Koutný TVS461
Tak jak jsem slibil dávám sem fotky z dnešní moji návštěvy plochy
Pár fotek a 3 videjka mini. Prosím vše je foceno z mobilu a natačeno taky. Jelikož nebyl doma k dispozici digital tak musel stačit mobil. Tak mě prosím nekamenujte za kvalitu jak fotek tak videii. Dávám sem pár fotek zbytek v archívu.

http://www.edisk.cz/stahni/07759/LKMT_20.8.rar_10.27MB.html

Enjoy
21808 B / 600 x 450 / Obraz023.jpg
39762 B / 600 x 450 / Obraz029.jpg
23853 B / 600 x 450 / Obraz033.jpg
26902 B / 600 x 450 / Obraz027.jpg
26481 B / 600 x 450 / Obraz028.jpg
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 19:42
Filip Ivaška
Prosím vás koľko má to lietadlo približne rokov? Lebo to je jeden z mala Airbusov, ktorý nemá joystick, preto sa pýtam...
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 19:52
donCarlos
A300 a A310 joystick nemá, protože jsou stařičký. A300 z roku 1972 a A310 o deset let mladší.
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 20:09
LS
datum vyroby tohoto typu je 24.2.1993
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 20:15
Rychlokvaška
A310 je sestra A300, počátky se datují do roku 1978 a první nasazení na začátku 80. let. Tyhle dvě letadla byly nejen jeden z prvních úspěchů Airbusu, ale taky přinesly na trh letecké dopravy několik do té doby celkem pionýrských záležitostí, jako je kombinované vybavení pro cestující a cargo, widebody koncept, dvoučlenná posádka, EFIS displeje a první počátky fly-by-wire, byť pořád ještě v kokpitu s klasickými berany. O A310 se dá říct, že se jedná o takový vývojový předstupeň a do jisté míry testovací záležitost pro následné A320.
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:08
Lukas.wz   
Trošku OT ale když tě tady tak vidím.. Vezmeme to z druhé strany.. Co takovej Pan Pilot ( radši dvě velký P.. ) jako ty a tvý kolegové říkají na spottery a takový Koutný, co se ti cpou do kokpitu..? V autobuse se taky nikdo necpe řidiči na klín.. Myslím, že nic negativního nenapíšeš, ale něříkej že ti to občas neleze na nervy..
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:12
LS
no tak tech lidi co si reknou moc neni a do kokpitu se necha dostat jen pred vzletem a to jen u nekterych aerolinii. Behem letu, jsou zamknuty a uzivaji si s letuskama, takze tech par minut musi prezit
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:29
FSPilot   
Spíš právě až po přistání V době, kdy se ládujou cesťáci do kabiny mají v cockpitu podle mě víc než na pilno
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:40
L3V3L
Přesně, letěl jsem před 3 týdny s Air Malta Řím-Luqa a pustili mě do kokpitu až po přistání, v Římě měli plno práce. Jinak krásný zážitek, piloti moc fajn. Pro ty co ještě nevyzkoušili, nebojte se zeptat!
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 23:25
Neo OK AAA
přesně.......ten zážitek stojí za to a k tomu krásný kokpit Airbusu A319.....nádhera.....jak říkal jeden učitel od nás ze školy....."Od tý doby, co byla vymyšlena huba a otazník, nevidím problém"....tak reagoval na naše námitky, že tomu "obecně" nerozumíme
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 23:47
donCarlos
No to pozor! V takových případech jako jsou tyhle opravdu "líná huba, holé neštěstí" platí beze zbytku. Ovšem od té doby co jsem (i když jen krátkou dobu) placený mj. i za odpovídání na hloupé otázky přitroublých turistů, napomínám své okolí za každý náznak ptaní se na voloviny. On si každý řekne "Jednou, to ho nezabije", ale když je každý den těch lidí několik desítek, tak je to mimořádně vražedné. A Tragédovy výlevy googlismu teď chápu víc než kdy jindy a myslím, že je ještě málo důrazný

Ale to už jsem moc offtopic.
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:44
Rychlokvaška
Doba je zlá a tak se do kokpitu dá dostat jen pokud není zamčený, což znamená v praxi dokud stojí na standu a neběží motory. Občas někdo přijde, většinou jsou to tatínkové, co se pod záminkou, že chtějí svému malému klučinovi ukázat jak vypadá kokpit, dostanou velmi snadno tam kam potřebují ;o) Další kategorií jsou mladí kluci, nebo obecně velcí nadšenci do letadel, které to prostě zajímá, hodně se ptají, lecčemu už i rozumí a nejraději by si všechno osahali a vyzkoušeli Mít čas, tak je klidně pustím na sedačku a nechám je si pár věcí zkusit (na zemi). No a poslední bych řekl jsou pak většinou starší generace, kteří nás ještě neberou jako nutné zlo a taxikáře co prošli víkendovým školením a občas přijdou třeba poděkovat, nebo pozdravit, než vystoupí. Když je to zrovna můj sektor, docela to potěší, o tom žádná Stává se to už ale jen velmi velmi sporadicky (snad ne kvůli tomu, že je to můj sektor . Pak je tu speciální kategorie lidí s ID kartami, proti kterým samozřejmě nemáme nic nikdy, přece jenom se starají oni o nás, tak si malou odměnu zaslouží.

Většina pilotů lidi v kokpitu vítá a rádo je vidí, hodně z nich se rozzáří očička, když ta hromada tlačítek a budíků někoho zajímá a tak jim můžou zasvěceně líčit jak je to všechno strašně složité a úžasné. Patřím mezi ně ;o) A neznám nikoho kdo by měl radost z toho, že se lítá za zavřenými dvěřmi - občas tam někoho přivítat a popovídat si je skvělá věc a je moc moc velká škoda, že už bohužel nemožná. Hlavně na dlouhých letech (což je vlastně nad 2 hodiny cokoliv) a v noci. Pokud jde o spottery a simptáky jako takové, říkají jim tu bůhvíproč "sad people". Já jakožto pilot s malým , kterýžto vzešel ze spotterské a simptácké komunity, to moc nechápu, každého takového uvidím moc rád a tak se snažím razit spíš jakousi osvětu i mezi neznalými Piloty s velkým Ostatně, oni mají sice ze spotterů legraci, ale po každém letu na zajímavé místo horečně listují na Airliners.net a čekají kdy se objeví fotečka jejich přistání, se kterou potom oblažují kolegy ;o)

Existují vpodstatě jen dvě výjimky, kdy lidi neradi vidíme.
Tou první jsou experti, kteří přijdou a začnou dělat chytráky, jak zmáčkneme jedno tlačítko a zbytek je nuda a proč děláme tohle a tady to, když bychom měli dělat tohle a jsou strašně arogantní a otravní. Patří většinou do kategorie poučených laiků, takže k té otravnosti přidávají ještě svoje notně omezené znalosti a to je pak občas peklo ;o) Navíc za letu, to mně naštěstí nepotkalo...
Tou druhou jsou okamžiky, kdy je toho opravdu hodně a to je někdy otravná i samotná posádka. Tzn. vlastně vzlet a stoupání a pak klesání a přistání. Ale oni aspoň vědí, kdy dát pokoj a že když člověk zvedne ruku, tak mají být zticha a neberou to jako neslušné gesto ;o)

Jinak lítání je o hromadě papírování, takže i když už je po letu, nebo ještě před letem, děje se toho opravdu hodně a taky přece jenom chce být každý co nejdřív zpátky doma Takže někdy návštěva nepřijde úplně vhod ani na zemi (hlavně při turnaroundu), ale to se stává jen sporadicky. Většinou lidi lifrují ven a podívat se někdo přijde jen když se čeká na bus nebo otevření gejtu a to čekáme i my.

Pozn. pro Lukáše - Piloti si neužívají s letuškama, to je ošklivá pomluva
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:55
OK-PPT (AVP57T)   
No tak v tom případě si užívají letušky s pilotama.
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:58
LS
nebo hur, viz muj prispevek
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 21:57
LS
piloti si uzivaji se stewardy? Fuj, to jsem si nemyslel

Jinak treba u BA neni prilis sance se do kokpitu dostat ani na zemi, zalezi na aerolince a mozna personalu. Mel jsem co delat, abych se tam vubec dostal na ID kartu. Asi vypadam jak terorista
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 22:01
OK-PPT (AVP57T)   
A byl jsi oholený?
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 22:10
Rychlokvaška
Nech bejt ;o) Vzhledem ke stále narůstajícímu podílu mužské části populace v tomto oboru to může být pro řadu vnitřně nevypořádaných velmi náročné ;o)))
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 22:02
L3V3L
,,Většina pilotů lidi v kokpitu vítá a rádo je vidí, hodně z nich se rozzáří očička, když ta hromada tlačítek a budíků někoho zajímá a tak jim můžou zasvěceně líčit jak je to všechno strašně složité a úžasné.''

Jako kdyby si mi četl vzpomínky z již mnou zmiňovanýho letu.
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   20. 8. 2008 / 22:23
Lukas.wz   
Dík.. Já rád tyhle příspěvky ze života..
 

A310 na LKMT foto x vztah spotter vs. pilot   22. 8. 2008 / 09:32
Draifus   
sad people třeba že se k tomu nedostali jako pajloti tak sou něktwří sad ale zážitek v kokpitu by to měl vykompenzovat na 100pro ne ?
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 20:35
Fero
jééééé přímo z plochy... jinak pěkné fotky!
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 21:37
Sláva
Doufam, ze tam koupaci neudelaji velky bordel, kdyz jsme ho dneska v noci pres hodinu uklizeli... :/
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 21:38
Jakub Koutný TVS461
To newím ale jak přiletělo tak se stejně uklizelo tak jste moc teda dobře asi neuklidili
 

A310 na LKMT foto   20. 8. 2008 / 21:43
David Šollar   
neco mi tam chybi
.... pekny fotky
 

A310 na LKTB foto   21. 8. 2008 / 11:47
Luděk Ch.
Tak posílám pár fotek "z plochy" v Brně Na prostřední fotce je nos A310, v pozadí vpravo C17 Globemaster a vlevo dole An-124 Ruslan a ještě za ním IL-76.
27331 B / 600 x 450 / PICT1576.jpg
35463 B / 600 x 450 / PICT1580.jpg
24840 B / 600 x 450 / PICT1588.jpg
35877 B / 600 x 450 / PICT1591.jpg
36256 B / 600 x 450 / PICT1594.jpg
 

A310 na LKTB foto   21. 8. 2008 / 12:03
Lukas.wz   
Jeden autobus a takovej humbuk.. I když, má to berany tak to z řady autobusu trošku vystujpuje.. Jinak fotky pěkný..! Ta s ostatníma letadlama je jak někde z velikýho letiště někde ve světě.. Moc pěkný..!
 

A310 na LKTB foto   21. 8. 2008 / 14:31
Luděk Ch.
Jj, poslední dobou se s velkými nákladovkami roztrhl pytel a pomalu je přestává být kam stavět Jinak k tomu A310, měl závadu na dvojce motoru - nefungoval ventil pro otevření vzduchu do startéru, takže to mechanik musel udělat ručně, viz. předposlední fotka. A nejlepší na tom je, jak se dostal po nahození zpět, A310 má zespodu mezi předním podvozkem a čumákem dveře a spouštěcí žebřík Nevěděl jsem to a hrozně jsem se divil, proč chce mechanik odstavit schody od normálních nástupních dveří a jak se pak dostane dovnitř. A dokonce se ho i letuška ptala, jestli s nimi dál neletí Tak nám to vysvětlit, nahodili dvojku motor a po žebříku vlezl do letadla, viz. poslední foto.
 

A310 na LKTB foto   21. 8. 2008 / 22:04
Jakub Koutný TVS461
JJ máš pravdu mechanik s něma myslím letěl ,protože při nahazování někdo šel po žebžíru do kabiny. viz video... a technik měl otevřený motor jak říkáš.. i u nás v LKMT
 

A310 na LKTB foto   22. 8. 2008 / 09:46
skyfly
to je tá A31O už na tom tak zle že s nimi štandartne všade lieta vlastný mechanik ? :,)
alebo je to bežná prax ? - zatial som o tom nepočul
 

A310 na LKMT foto   22. 8. 2008 / 09:08
B3d4   
"to je fotomontáž, šimněte si pohledu z kokpitu že tam není vidět ten TravelService..."
 

A310 na LKMT foto   22. 8. 2008 / 11:55
PILOT253   
Dost neobvyklé éro pro charter do Burgasu s přistáním LKPR-LBBG-LKTB-LKMT-LBBG-LKPR. Docela byla sranda s tím kontejnerováním, ptz jsme někteří to na LKTB dělali poprvé takové věci-takže to byla celkem sranda jinak co se týče posádky, po nakládce jsme si byli s kamarádem z nakladačů prohlídnout kokpit, nakonec nás to vyšlo asi na 32minut vykecávání s pilotama dálkového letounu a další 5minut když nás zabarikádoval boarding cestujících za kokpitem kde jsme kupodivu potkla jednoho méně známého herce a zpěváka ze skupiny Holly Rollers z Brna. Jinak fakt nádherné éro
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ