| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 11:44 | |
| | Ahoj,
Jelikoz jsem jeste nelital s ATR,nevim proc nefunguje rychlostni brzda kdyz klesam treba na pristani.Zatahnu a ono nic,vzhledem k tomu ze klesam tak se rychlost zvysuje...
U vsech ostatnich letadel mi funguje v poradku,nevite cim to muze byt? Prosim o radu.Predem diky.Jedna se o model Aerosoft ATR72,42 atd...
Nefungovalo mi udrzovani rychlosti A/T /omlouvam se za neodborne vyrazy/,to jsem si opravil v aircraft.cfg.Zkousel jsem porovnávat tyto soubory a na ty brzdy /spoilery/ jsem neprisel |
| |
|
| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 11:56 | |
| | ATRka nemá brzdící klapky, tak co bys chtěl vytahovat a zatahovat ? |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:02 | |
| | O ATR moc info nemam protoze s nim nelital,takze nevedel. |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:07 | |
| | No ono cpat na ATR panel boeingu o necem svedci ... nebylo by lepsi nez se hrabat v necem, cemu nerozumis, se zamyslet?
PS: to ze je to panel z boeingu by jaksi poznal i slepej ... |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:10 | |
| | Na Vase narazky nebudu reagovat.Vy jste se jako pilot narodil,to je mi jasne.Poklona,poklona....pane Vy jste dokonalost!!! |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:15 | |
| | To ne, ale rozhodne se netvari jako pilot- blbec... |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:32 | |
| | A vis ze je mi jedno jak se tvari...pokud prijde novacek a ma treba zajem,hned mu to tady jedna osoba tak znechuti kdyz z druheho udela vola....Proto takove lidi radoby co vse umi nemusim.Kazdy jednou zacinal s cimkoliv.Je ubohe se nad nekym povysovat kdyz jde pouze o pismenka a netusi ze druhy muze byt expert na neco jineho cemu zase on nerozumi a taky z nej nebude delat vola ale pomuze mu.Pripadne mi to jen hodne ubohe. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:36 | |
| | No zrovna v tomhle případě to Tragéd celkem vystih. Neříkám, že máš začít s Cessnou, ale aspoň s Baronem nebo Kingairem, hlavně aby to mělo stavitelnou vrtuli. Projdi si pár lekcí ve FS a s největší pravděpodobností to pochopíš... |
| |
|
| | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:50 | |
| | Jak jsem dole psal,s vrtulovymi letadly v FS nelitam,vzhledem k tomu ze spolecne s Dash patri ATR k hodne pouzivanym u aerolinek,jen me to zajimalo....Pak mel problem a tak se zeptal...ale kdybych tusil jak se k necemu takovemu tady postavi par lidi,radeji bych se neozval.Nechci se hadat a s lidmi co spasili svet,uz vubec ne.Tim nemyslim hned Vas samozrejme... |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:53 | |
| | No nevim nevim, jestli ty mas zajem... |
| |
|
| | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:32 | |
| | Psal jsem celkove,ja jen ATR zkusil,uplne zajem o to abych s nim lital zase nemam Proste jen zkusil,no...o nic nejde |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:41 | |
| | A proto sis ho koupil? Zelezna logika... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:45 | |
| | Ano,proc ne...pozdeji se na to podivam treba bliz,nemam posledni dobou moc cas |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:40 | |
| | clovek si neco koupi,sotva zapne fsku a da tam panel z boeingu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:41 | |
| | kdyby to aspon bylo z W3A, vid? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:42 | |
| | nebo z F-14 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:53 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:55 | |
| | Díky za radu, bez tebe bych se ani nevysral. A copak ty, máš panel ze sokola v Tomcatu, nebo panel z Tomcatu v Sokolovi? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:58 | |
| | nemam nainstalovanou fsku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 16:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 16:06 | |
| | Asi si říká, že to pro blbé napíše vícekrát. Aneb opakování matka moudrosti. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 16:12 | |
| | prosimte tobe se ten zrak fakt zhorsuje,radsi zajdi k doktorovi uz,napsal jsem ze ji nemam nainstalovanou,protoze si se ptal co tam mam ja. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 16:28 | |
| | Já vidím dobře, reagoval jsem na Vláďův příspěvek, že už jsi to tu psal vícekrát. K očnímu si zajdi spíše ty. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 17:24 | |
| | ty jsi fakt asi debil,ty jsi mi napsal toto:
Díky za radu, bez tebe bych se ani nevysral. A copak ty, máš panel ze sokola v Tomcatu, nebo panel z Tomcatu v Sokolovi?
ja na to odpovedel toto:
nemam nainstalovanou fsku
a ty jsi sice dal odpovedet ne na muj prizpevek,ale reakce smirovala na me a napsal jsi:
Asi si říká, že to pro blbé napíše vícekrát. Aneb opakování matka moudrosti.
a ja ti na to napsal:
prosimte tobe se ten zrak fakt zhorsuje,radsi zajdi k doktorovi uz,napsal jsem ze ji nemam nainstalovanou,protoze si se ptal co tam mam ja.
na to jsi mi napsal toto:
Já vidím dobře, reagoval jsem na Vláďův příspěvek, že už jsi to tu psal vícekrát. K očnímu si zajdi spíše ty.
a zaverecna veta je ta ze ty pises v prizpevku ze ja to tady pisu asi jen tak aby to vscihni vedeli vicekrat,pritom sem to napsal jenom kvuli tobe protoze jsi se ptal co tam mam ja,a ne jen tak,nevim jak to mam vysvetlit nebo rozepsat jinak. Uz to chapes?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 17:32 | |
| | Jsem fakt debil. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 17:48 | |
| | Máš pravdu, je to skutečně debil. Jenom na okraj...FS nemá nainstalovanou, zjevně nikde nelítáš, hraní her s leteckého prostředí neprovozuješ.
Tak proč sem kurva chodíš? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 17:51 | |
| | Dyg W-3A sokol more. ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 21:41 | |
| | fsku jsem lital donedavna,ale proste moje grafarna to neutahne a abych to hral s fps kolem 14 se nevyplati.takze cekam na nove PC |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 20:03 | |
| | | |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:39 | |
| | Já bych to nepoznal...
Ale díval bych se na křídla, jestli se tam něco vysouvá nebo ne. |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 19:51 | |
| | Tak stoprocentně bych to nebral, dnes už to moc nehrozí, ale může to být třeba i neanimovaný model a přesto bude umět brzdit, protože to je nastavené v letových vlastnostech modelu...
Aneb na model B744 můžeš dát letovou dynamiku B206, to je potom odvaz... |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:37 | |
| | Aha...vidim panel a hned mi je jasene kolka bije...este stale chces tvrdit, ze wizdars bol niekto iny? |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:40 | |
| | Wiz je bratranec ! maj v rodine panel tak si ho pujcojou co je na tom ?
|
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:48 | |
| | | |
|
| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 11:59 | |
| | Já si nejsem jistej, jestli ATRo něco takovýho vůbec má.To by mohlo vpodstatě brzdit jenom vrtulema.Tu páku na panelu sice máš, ale to panel ze 737-NG, takže je to docela solidní bastl.Kdo ví, jakou ránu z milosti jsi tomu ještě dal, že ti to nefunguje.Zkus někde sehnat ATR panel a testuj na tom. |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:04 | |
| | Zkousel jsem to na originalnim panelu ale tam mi to taky neslo,aspon na rychlo pri zkousce.Litam si jen tak a proto nevyhledavam uplne presne panely k urcitym letadlum.Kdyz si zvyknu na jeden,pouzivam ho rad vsude Holt kazdemu vyhovuje let jinak Kazdopadne ten panel ze je z 737-NG si uhodl zcela presne |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:08 | |
| | No, potíž je, že ten panel z boeingu ti může nabízet právě systémy, nebo zkrátka cokoliv, co jiný letadlo neumí.Lepší cesta bude používat originál panely a s tím letadlem se prostě naučit létat, než to takhle zmotat a pak se divit, že to nefunguje, jak sis představoval |
| |
|
| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:00 | |
| | ATR nema spoilery na brzdeni. Ma spoilery ktere pomahaji kridylkum zatacet tak ze rusi vztlak na kridle co ma jit dolu.
ATR nema ani udrzovani rychlosti ve msylu Boeing. IAS je u nej vertikalni mod, ve kterem se snazi pri nastavenem (rucne) vykonu udrzet letadlo v letu urcitou rychlosti pomoci zmeny uhlu podelne osy.
Takze letis-li rpvne konstantni rychlosti a chces s ATR klesat a zmacknes IAS, musis taky ubrat "plyn", jinak poleti furt rovne. Pro stoupani musis zase pridat a kdyz uz to nejde tak je potreba snizit tu nastavenou rychlost.
Pokud jde o brzdeni tak dle mych informaci brzdi skutecna ATR velmi pekne vrtulema a kdyz je nejhur, daji se precvaknout na 100% a to pak je pry jak kdyz hodi kotvu.
Vita |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:05 | |
| | Což jsou informace, které mu jsou vzhledem k tomu, že používá panel 737NG celkem k hovnu soudruzi. Doporučoval bych aspoň použít panel z přibližně dvoumotorového turbínového letounu. Kupříkladu defaultní Beech350... |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:35 | |
| | Nemyslim. To jsou informace tykajici se letounu o kterem nevi zhola nic. Cili kazda informace k nemu poskytnuta je pro nej zajiste prinosem.
Nad pouzivani panelu z B737 u turbopropu se dokazu celkem v klidu povznest a soudruha si vyprosuju.
Vita |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:44 | |
| | Musim pochvalit Vitu ktery hned reagoval neee pitomcem ale radou.Takovych je tu malo Bohuzel. |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:08 | |
| | Diky za vysvetleni,urcite veci nevedel...Ocenuji Vase vysvetleni jelikoz dokazete pochopit ze ne kazdy muze byt v necem profesional.A jak jsem zminil,ATR jsem jeste v FS nikdy nezkousel,az ted,proto tento dotaz.
Kazdopadne pokud se ma brzdit vrtulema,nevim jak.Na zemi je to jasne,dal by se pripadne revers,ale jestli ´plyn´ mam stahnuty,klesam a nabiram rychlost...pak nevim jak dal |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:10 | |
| | úhly náběhu listů vrtule? |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:11 | |
| | | |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:38 | |
| | to je taky pravda,no...ale to abych zacal nekde nad Mnichovem kdybych letel do Prahy I kdyz v realnem letu je pravda ze s Airbusem zacal klesat z Djerby uz nekde na Salzburkem.. |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:22 | |
| | Kolego, to neni o tom byt profesional, je tady spousta sikulu, kteri ti radi poradi.Jenze zkombinovat panel B737 s modelem ATR a jeste se poustet do dalsich zasahu.... Zatim si na peraku ukazal jen to, ze netusis jaky rozdil je mezi principem pohonu proudoveho a turbovrtuloveho letadla a jejich systemy a to jsou veci, ktere ti vysvetli google na 3 kliknuti, takze se potom nediv reakcim nekterych kolegu a nemusis se hystericky urazet, kdyz ti totez vzkazal traged.
Muzes si stahnout zadarmo kompletni ATR i s panelem, nebo zvlast a pak muzes badat, proc je to jinak, aspon vetsina hobbystu by to tak udelala.Navic u vetsiny i free letadel je aspon nejaky kratky manualek, ktery stoji za to si precist. A vubec nejlepsi je zacit defaultni Cessnou, neco si o ni precist, taky o zakladech letu a projit si FS2004 skolicku. A teprve pote se pouste do vetsich akci.., protoze uz budes vedet co, jak a proc funguje.Letu zdar! |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:37 | |
| | Ano,vim ze je to naprosta hloupost....ale zase to neni o tom,aby hned byl tady clovek ukamenovan za urcity experiment probuh...
Nelitam extra profesionalne,jen pro zabavu,prece je to jen hra.Nic jineho.Staci mi napsat,s panelem od 737-NG je to blbost,to Ti nepujde,je potreba mit original....Fajn a pak se bud zactu do manualu nebo se vratim zpet k Boeingum a Airbusum na ktere jsem zvyklej...no... |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:57 | |
| | K těm reakcím:
oni to někdy ti, co takové příspěvky napíší, nikoho nechtějí urážet. Může jim to v tu chvíli přijít jako mírné a naprosto adekvátní. Pak si to za dva dny přečtou a třeba i uznají, že to možná bylo trochu moc, ale v tu dobu se jim to zdálo OK. Sám jsem se takových konverzací mnohokrát účastnil z obou stran. Je to tak a opakuje se to neustále na libovolných fórech na libovolná témata. A jak koukám nedá se tomu vyhnout ani tady.
Buďte tedy tolerantní. Z obou stran. Ideální řešení je pak z oči v oči u oblíbeného moku někde na zahrádce
A ještě lehce k tématu:
(ne neprolízal jsem google a vím, že mi to někdo doporučí, ale tohle je rychlejší, i když to třeba slíznu s nějakou štiplavou poznámkou) Když letím s nějakým turbovrtulem a letím moc rychle, je normální brzdit reversem? Jak tu bylo ATR revers na 100%, to se mi zdá celkem divoké, ne? Nemá to neblahý vliv na vztlaky a takové ty věci kolem proudění vzduchu kolem křídel?
|
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:04 | |
| | 100% bylo nastaveni vrtuli. Reverz se u ATR ve vzduchu samozrejme nepouziva, nebot by to melo velmi neblahy vliv na vsechno.
A 100% jsem psal proto ze u ATR se uhel nastaveni vrtule udava v procentech. 100% znamena ze jsou nastaveny na nejjemnejsi uhel.
Podrobne to rozepisovat nema cenu, je to na delsi studium, nebot power management u ATR je pomerne slozita vec a ani v ATR od F1 ne zcela spravne fungujici.
Vita |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:19 | |
| | Tomu vcelku rozumím. Jako opačná poloha k tomu, když se motor netočí a nastavím vrtule tak, aby co nejmíň brzdily, tak pokud chci brzdit, tak je nastavím......
|
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:56 | |
| | ..pročetl, poučil, doporučuju... |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:07 | |
| | Ja myslim, ze je STRIKTNE zakazano pouzivat reverz za letu. Nicmene ted jsem hledal ve Flight Manualu k L410 a neni to tam |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR- pouziti reverzu za letu u L-410 15. 8. 2008 / 09:11 | |
| | Panove
probiral jsem tuto tematiku s jednim nejmenovanym pilotem L-410 a bylo mi receno, ze toto letadlo v podstate pouziti reverzu z letu umoznuje. Tedy presne receno tesne pred dosednutim se tam da reverz, letadlo proklesne, krasne sedne na prdel a snizi se tak delka pristani... Prej se hodne pouziva na unpaved rwy v Africe. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR- pouziti reverzu za letu u L-410 15. 8. 2008 / 18:46 | |
| | ....takze to vyloucene neni,me se to zdalo i u dalsich typu letadel,nejen u ATR..nevim...samozrejme tesne pred dosednutim jak pisete... |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR- pouziti reverzu za letu u L-410 17. 8. 2008 / 02:29 | |
| | Viděl jsem někde nějaké video či dokument o tom, jak se jeden z pilotů bohužel spletl a dal ve vzduchu reverz.. Byla tam autentická nahrávka a zněla asi tak:
Co se to děje..?! Co jsi to udělal..?!
Promiň..
Vrať to..
Bože..
A nebylo to příjemné.. Do toho v pozadí ten typickej zvuk při přestavování lístů vrtule do reverzu a potom zpět.. A ještě dodám že ta nehoda, pokud si dobře pamatuju byla fatální.. |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:31 | |
| | Ja si taky myslim,ano,Tragedii z JZD mnoho veci muze pripadnout jednoduchych az trivialnich,proto reaguje tak jak reaguje i kdyz ne vzdy pro toho druheho to muze byt dobry pocit.Kazdopadne jak pisete,u oblibeneho moku nekde na zahradce by se ukazal jako normalni chlap se kterym je sranda...Ono to je pres pismenka totiz tezko. |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:06 | |
| | To třeba ani ne, všichni víme, že jsme někdy něco neuměli, bylo to hrozné a teď, když to umíme, je to triviální a proto nebudeme nikomu, kdo to neumí, říkat, že je jojo, že to neumí.
Spíš myslím stav, kdy třeba v práci řešíš něco, co tě nakrkne, prskáš jak křeček, tak se jdeš trochu uklidnit sem a něco z toho konfliktu prostě prosákne. To si myslím, že je fakt normální. Spíš bych to bral s humorem, i když to na první pohled naštve. Za ten zkrácený život (vztekáním se) to nestojí.
Navíc, když už bys náhodou chtěl někomu vrátit to, že tě štve, tak to neuděláš tak, že se necháš vytočit, ale že se tomu zasměješ |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:11 | |
| | Mas pravdu |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:23 | |
| | Opakuji:
Doporučoval bych aspoň použít panel z přibližně dvoumotorového turbínového letounu. Kupříkladu defaultní Beech350...
Když už se do tomu nehodláš nijak hloběji věnovat. |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:42 | |
| | Diky,jeste to muzu vyzkouset no...i kdyz nejsem fanousek vrtulovych...bylo to jen o vyzkouseni |
| |
|
| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:28 | |
| | Samozrejme ze je lepsi litat vzdy s panelem pro urcite letadlo,jenze pri pohledu na jiny panel mam v tom dzungli kde co je a tak...No,asi ATR zase necham na pokoji Kazdopadne vypada pekne.. |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:33 | |
| | No a jak to treba udelas, kdyz si budes chtit zkusit napr. Z43? Taky si tam das panel Boeingu abys vedel kde co je? |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:41 | |
| | Kdepak,litam jen vetsimi jako Airbus,Boeing,MD,Fokker,Embraer atd...ale ATR chtel jen zkusit,no...ale kdyz vidim ze to tady nekoho pobourilo,radeji bych mlcel.Protoze tady clovek zda se nemuze polozit jakykoliv nazor i kdyby to byl novacek v litani.Takze Z43 atd..to me nebere |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:19 | |
| | Slyšeli jset slovo boží ámen |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:35 | |
| | Nekoho bavi to,nekoho to....no....Zase bych z toho nedelal kovbojku...Ja treba mam rad dopravni letadla,ne vetrone,cessny apod...Nekdo proste jinak... |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:43 | |
| | Nebo je to proste tim, ze neumis litat a tady si zapnes A/P a letis? |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:53 | |
| | Neumis litat,no...Startuju z Ruzyne,naberu lidi pres FSPassenger,proste jak v realu,prijedu na runway,zapnu svetla,komunikace pres ATC a po vzlitnuti letim s autopilotem smerem dle letove trasy....Pote koriguju uz jen autopilota na pristani a tesne pres rwy ho vypnu a snazim se aby bylo pristani na ´kiss´ No a pak zaparkuju ale Ground a necham lidi vystoupit.Pak si uz jen vychutnavam pristani ze vsech pohledu.Miluju litani v realu,vnimani krajiny a mraku...a tak si letim i ve FS2004.Me to bavi.Jednoduse i kdyz ne podle nekoho odborne. |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 19:02 | |
| | | |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 12:55 | |
| | koukam, že máš letadlo jistě original, tak tam musí být nějaký technický popis letadel, a manualy k nim... |
| |
|
| | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:36 | |
| | Jo,to jo...ale to čtení ) Tady napisu a vim...jde,nejde.. |
| |
|
| | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 13:57 | |
| | Víš a to je i přes ty smajlíky cos tam doplnil přesně na hlavičku trefený ten zcela zásadní kámen úrazu, kvůli kterému se občas dočkáš takových odpovědí.
Ja jakýmsi pro mně nepochopitelným pravidlem dneška, že nikdo nic nestuduje, nezajímá se o nic, jenom na něco sáhne a v druhým okně má diskusní skupinu, jakousi neplacenou helpline, kde postupně klade otázky a lidi snažte se. A není to jenom v FSce, ale týká se to úplně všeho a poslední dobou bohužel i reálného života - tady máte peníze a chci tohle a tohle, umět tohle (resp. mít na to papíry) a být tohle a tohle. Jeden by si myslel, že s přívhodem internetu a dostupností informací to bude přesně naopak. Problém ale je, že nikoho nezajímá něčemu rozumět - chtějí vědět jen těch pár blbostí co zrovna potřebují. A zítra a pozítří a za týden budou potřebovat zase něco jiného....a všechno tohle kdyby chtěli najdou na jedné stránce nějakého článku.
Zkus si zvyknout na to, že většina lidí na tomhle fóru je tam kde je díky tomu, že se snažili, a to hodně snažili, se tam dostat vlastním úsilím. Zajímali se, četli, studovali, dřeli a taky jim spousta věcí nešla a dělali je špatně. Ale zásadní rozdíl byl v tom, že se tomu snažili přijít na kloub, ne hned napsat na fórum, aby jim někdo poradil.
Dokud lidé, kteří se primárně ptají a sami se ani trochu nesnaží, budou vystupovat pořád a bez ustání stejným způsobem, nesmí se divit, že lidi co šli tou těžší, ale zato mnohem zábavnější cestou, je budou odkazovat do příslušných mezí - tzn. do knížek, internetu, atd.
Sorry, ale musel jsem. Rád napíšu knihu pro člověka, na kterém je vidět že ho to zajímá, snaží se a teprve až se zasekne ve věcech, které jsou hodně náročné nebo nejasné, tak se zeptá. |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:03 | |
| | Opravuji svůj předchozí příspěvek: Teprve teď jsme slyšely slovo boží.
Děkuji.Asi deset minut se snažím sformulovat slohovou práci na toto téma,ale takhle je to vyčerpávající |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:05 | |
| | Slyšely - všichni s tvrdYm Na tohle sem byl vždycky kadett (a to si nejsem jistej jestli neopravuju něco co je dobře) |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:14 | |
| | Však to taky bylo sdělení pro dámy.... |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:09 | |
| | Probuh,pisete jako kdybych tady pak mel psat xy veci neustalych dotazu.Jsem dost inteligentni na to,abych pochopil ze tady jakykoliv dotaz proste do budoucna bude pro mnohe problem.Budu radeji cist prispevky.To bude nejlepsi.Pripadne mi to jak hejno hladovych havranu ktery se usadi na jednu korist.Vyjimka byl asi jediny Vita Zenisek ktery NORMALNE odepsal.A stacila jedna reakce,napsal bych diky...Nemusela by pak vznikat takova vlakna.V necem toho wizardse chapu co rikal.Takze uz mlcim a myslete si co chcete.Ahoj. |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:22 | |
| | ..to je ústup z bojiště, to bych nedělal
Taky je třeba si uvědomit, že jsou to lidi, nejsou to stroje, každý je jiný, nemají konstantní chování v čase. Pravda někteří jsou potróblí furt, tam se to nemění (teď zrovna nenarážím na nikoho z tohoto vlákna/stromu). |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:36 | |
| | Je videt, ze jsi Miru Dusinovic naprosto nepochopil...zkus se podivat do jeho profilu,kolik jak rozsahlych a detailnich rad a navodu tady ve svem volnem case a zadarmo napsal. Takovych tady je jeste par, bohuzel az techto par gardu odejde, kteri jsou ochotni davat rady, tak se to tady muze zavrit. Nikdo se do tebe nestrefuje, proto, ze jsi se na neco zeptal, ale kvuli tomu ze jsi sam nehnul prstem aby ses neco dozvedel a jen cekas, az ti nekdo da radu, to je cele. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:40 | |
| | Aspon je o cem psat,jinak by to nebylo forum.Ano,Mira Dusinuj ma hezky profil,ale pak je tady stovka zaregistrovanych lidi kteří nemaji ani carku.Nebo sem radeji nechodi do fora protoze uz vi jak by to s necim dopadlo Takze se taky zaradim do fronty tech prihlizejicich.Forum je o par lidech kteří se znají a ostatni jsou....No nic,hezky den,aspon mate zabavu Berte to z te druhe stranky |
| |
|
| | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:49 | |
| | Neni to jen o lidech kteri se znaji. Je tu spousta lidi, kteri se neznaji a taky maji dotazy k veci. Ale pak je tu taky odvracena strana mince, ktera klade naprosto nesmyslne dotazy. Ja bych spise lidi tady na foru rozdelil na to, kterym FSka pomohla neceho dosahnout, berou to vazne a pak lidi, co to maji jen jako hru a vubec je nezajima, ze maji v ATR panel bulika, ze po vzletu zapnou autopilota, vypnou ho tesne nad zemi atd. Ono litani o tom jenom neni a ohanet se tu tim, ze Z43 me neberou je docela napovazenou, nebo v realu taky prijdu do letecke skoly a reknu jim, ze se chci naucit letat, ale ty male mrchy me neberou, tak bych nejradeji zacal rovnou na buliku? Prave to letani s malymi mrchami ma neco do sebe, kdy se clovek nemuze spolehnout na autopilota, musi letet vse na ruku, srovnavat kde je a spousta dalsich veci. Ale chapu, ze pro nekoho je to prilis a nema cas, chut, ci cokoliv jineho se s timto babrat a je to jen jeho vec, ale cpat panely z jinych letadel do toho s kterym zrovna litam a ohanet se tim, ze jsem zvyklej je dle meho lenost nejvyssi. Argumentovat tim, ze clovek je zvyklej na pristroje moc neobstoji, protoze clovek co lita by mel mit zaklady pristroju a vsechna letadla maji pristorje podobne. Jenom jedno ho ma digitalni, druhe normalni budik, treti vetsi, ctvrte mensi, ale porad ty pristroje jsou jedny a ty same!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:02 | |
| | Mate pohled na hru FS2004 trochu jiny.Lenost neni presne definovany vyraz ke mne,spise pohodlnost.To ze si upravim panel je snad na me zda mi to vyhovuje ci ne a s cim si tuto hru vice uziju a budu vedet rychle na co sahnout kdyz bude turbulence ci jine veci pri pristavani.No a co se tyce autopilota,pochybuju o tom ze piloti v realu na dopravnich strojich drzi celou cestu berany v ruce nebo joystick.Mam to jako hru kdy si rad zalitam s letadly bezne v provozu realnymi,kdyby to mela byt skutecnost a ja zacinal nebo mel touhu zacinat i v realu,pochopitelne takovy pristup je spatny! Ja od FS necekam neco vic,snad jen lepsi textury zeme a nebe,mozna i zmenu v ATC.O tom cela serie FS je |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:12 | |
| | to by me vazne zajimalo na co sahnes, kdyz bude turbulence....
v realu spousta pilotu lita cely ILS na ruku, to same pri odletu leti odletovou trat atd. nejlepe by se k tomuto mohl vyjadrit DD. Spousta pilotu taky leta nejenom pro aerolinku ale i soukrome, takze si pilotaze na ruku uzije az az.
O uhly pohledu na celou serii FS to prave je. Nekdo si jen tak hraje, nekdo se chce naucit neco vic, k cemuz mu muze dopomoci prave FSka. Bohuzel v realu je spousta pilotu a ridicich, kteri FS odsuzuji a jakmile zminis, ze litas FS, tak jsi pro ne podradny, protoze oni jsou v realu a jsou lidem nadrazeni. Tento pristup vznika, aniz by kdy FSku zkusili. Nastesti se najde i par pilotu a ridicich, co k FS maji kladny postoj... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:14 | |
| | Vsechno je to individualni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:18 | |
| | ano je to individualni, ale stale bych mel otazku na co u bulika sahnout, kdyz je turbulence? Diky za odpoved... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:19 | |
| | Hmm.... bud si prozkoumat gate, jestli v nich nema hnedo ... a nebo F1 (Help)? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:20 | |
| | No ale tam stejne nic nenajdes Podle mne jedine co bych udelal je, ze bych zapnul seat belt sign a pockal az to proletime... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:21 | |
| | proc? at si kastani uzijou ... na matejsky za to plati .. tady to maj jako bonus k letence .. .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:22 | |
| | No jo, jenze riskovat ze nejaka baba ztrati protezu kterou poskodi calouneni na zbrusu novem buliku neni moc fajn |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:23 | |
| | a ty kdyz letis a sedis na svem miste, tak jsi odpoutany? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:25 | |
| | Já vždycky kdyš letím tak jsem z toho odvázanej |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:25 | |
| | Kdyz se vypne seat belt sign tak se odvazu. Nemam rad byt privazany. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:26 | |
| | tak to preji hodne stesti |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:26 | |
| | Jaromíre, jednou se Ti to vymstí ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:29 | |
| | Az budou turbulence? Neboj, protezu nemam
Ja si proste uvazany neudelam pohodli, nejde to, nehlede na to, ze neusnu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:31 | |
| | no ted ne, ale abys ji nemusel mit z tech turbulenci...
neudelas si pohodli? V letadle je pohodli? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:35 | |
| | Nahodou, kdyz si zaklonis sedacku, posunes v kolejnickach dozadu a stranou, nohu opres o palubku, donesou ti zrovna neco dobryho a stahnes v noci svetla na minimum...Docela to de ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:37 | |
| | No a když pak usneš a vzbuděj tě až F-18 ky,ale to už tady bylo...... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:45 | |
| | No to by se nad Německem nemohlo stát, tam mají neodbytný pocit, že každých 5 minut (doslova, změřeno) musíš mluvit s někým jiným na jiné frekvenci ;o)
Proto je nejlepší lítat Tango route, nebo obecně nad Atlantikem....tam nikdo neotravuje (s výjimkou amíků na 123.45 - hey guys, how's the ride at FLxxx?). A když tě někdo výjimečně chce, tak si zavolá SELCALem a jen jednou za půl hoďky odvysíláš position report |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:36 | |
| | Mno ... verim, ze v first class suite v A380 emirates je .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:41 | |
| | bezne tim cestuji na sve pravidelne ceste do prace Pardubice - Praha a opravdu pohodli to je |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:40 | |
| | a Lukasi nezabudaj na pilotov prevazne ruskych masin ktory by to mozno ze aj chceli zaletiet to ILS na AP ale nejak to nemozu kedze napriklad na takom Jaku-40 nie AP spriahnuty s ILS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:42 | |
| | no vsak to letadlo ma v sobe uz otazku Jak? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:42 | |
| | jojo Rudi Kovanda |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:43 | |
| | "at zijou rudý komanda" |
| |
|
| | | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:31 | |
| | To si nemyslím, já tady v podstatě nikoho neznám.
.. a jak jsem psal k takové výměně názorů dojde dříve či později skoro na všech fórech, lidi jsou prostě takoví, z toho bych si fakt nic nedělal. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:29 | |
| | Nechci nikomu nic upírat, věřím (a je to z příspěvků vidět), že Míra Dušínůj je bezpochyby člověk, který tady tomu dá opravdu hodně, i když by nemusel. Vřelé díky jemu za jeho čas.
Ale nic není černobílé. Prostě nejsou jenom lidi, co se jenom ptají a nic pro to neudělají a nejsou jenom lidi co jenom leží v knihách a pak jenom odpovídají na dotazy. Tak to prostě není a mění se to i v čase. Prostě se ti někdy nechce prolézat weby a trápit google. Zvlášť když nevíš, kde začít a na co se ptát.
A hned někoho poslat dopryč, když nemá den a nedokázal nic najít a jednou se blbě zeptá.. prostě to chce tu toleranci... |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:47 | |
| | Když se podíváš do historie mých odpovědí a taky do historie odpovědí řady ostatních lidí co reagovali, tak pochopíš, že jaksi není problém v tom že by někdo z nás nechtěl poradit a nějaký dotaz by nebyl adekvátní.
Každý z instruktorů které jsem kdy potkal nám vždycky kladl na srdce - neexistuje nic jako stupidní otázka, ptejte se kdykoliv na cokoliv, někdy to co si myslíte že je úplně jasné může být pro hodně lidí záhada. A až se někdo zeptá, dalších několik zjistí, že tomu vlastně taky rozuměli špatně. Ale jak poznat tu stupidní otázku od nestupidní ? Je to poměrně jednoduchý - docela snadno a zaujatě se dá odpovědět člověku, kterého zajímá detail něčeho, protože se to snažil pochopit a narazil na nějaký zádrhel. I když bych to nevěděl sám, tak se to budu snažit už jen z té jakési profesionální cti najít a odpovědět korektně. Jak ale odpovědět člověku, který se zeptá třebas - co je to to ILS a jak mám podle něj přistát s Boeingem ? Při představě té hromady knih, následného smysluplného kondenzování do pár vět a následných dotazů....to na mě jde opravdu celkem kopřivka. Nehledě na to, že součástí FSky je kvantum informací tohoto typu, názornou formou, s možností vyzkoušení, hodnocení a já nevím čeho všeho. O internetu snad ani nemluvě. Nebo se zeptá jednou, podruhé, popáté, podesáté...na drobnosti, které všechny najde v klidu na jedné stránce nějakého textu. Už jenom napsat ty otázky zabere víc času než si to přečíst...
Dám ti takový příklad z vlastní praxe.
Letíme na letiště, kde jsou minima (výška kde se musíš rozhodnout jestli přistaneš nebo ne), rozdělená podle gradientu - tj. toho jak rychle je letadlo schopné stoupat, pokud se rozhodne nepřistát a provést tzv. goaround - nezdařené přiblížení. Čím horší výkon a pomalejší stoupání, tím logicky vyšší minima - tzn. rozhodnutí musí nastat dříve v klesání na přistání, aby byl prostor zareagovat a hlavně - s dostatečnou rezervou přeletět překážky jako různé zapomenuté kopečky a vtipně postavené antény. Takže letíme, dávám kapitánovi briefing, zmíním že minima máme ty lepší, bo jsme 757 a tam je hafo rezervy a bereme vždycky ty menší. Už když jsem to říkal jsem se necítil tak nějak úplně OK (znáte to takovej ten pocit jak slova předbíhají myšlenky a samozřejmě po mém závěrečném - "nějaké otázky" následovala zcela zásadní a očekávaná - "jsi si jistej s těmi minimy?" Říkám - "jasně, tak nám to říkali, výkon je dostatečný". "Opravdu jsi si jistej?" No...samozřejmě, pokud bych jen trochu byl předtím, jsem si jistej být přestal. "Tak mi řekni podle čeho to poznáš". No a tím mně dostal, protože jsem samozřejmě nevěděl. Vědět něco obecně je jedna věc, ale dokázat to druhá. "Dám ti chvilku, zkus si projít co kde najdeš". A tak listuju knížkama, OpsMan1, 2, Performance, QRH...nikde nic. Se zoufalým pohledem se po hodně slouhém čase otáčím doleva - "Výkon pro stoupání při přiblížení je výkonnostní problém. Proto bych ho hledal v Performance. Což vidím že jsi dělal, ale 99% té knížky jsou samozřejmě tabulky pro vzlet. Zkus to ještě jednou a zaměř se na obecné informace v úvodu". A tak listuju...a hned na jedné z prvních stran je taková krásná tabulka, kde je podle verze letadla a hmotnosti zcela jasně daný gradient. Samozřejmě je pro naší hmotnost víc než dvakrát lepší než je potřeba...a taky už konečně vím podle čeho to poznám a jak to dokážu.
A víš co ? O tom to je...kdyby mi to řekl, tak nad tím asi mávnu rukou a časem to zapomenu a pak to budu zase jak blbec hledat znovu. Ale protože jsem to našel sám, tak když náhodou zapomenu, budu vědět kde hledat. A co na tom bylo ještě zajímavějšího? Na těch pár stranách v úvodu performance book jsem našel odpovědi na spousty dalších otázek, které mi ležely v hlavě a doteď jsem se na ně nezeptal. A nejdůležitější věc na tom všem byla - že jsem si mohl být jistej. Že to je správně, ne proto že mi to nekdo řekl (protože to NEmusí být vždycky správně), ale protože jsem si to našel a přečetl z oficiálního zdroje. A to je to co si vážím na dobrých instruktorech - že člověka vedou k tomu aby ho to zajímalo a aby se to sám naučil a pochopil to. A to je to co mám rád i sám - raději cestu jak se něco dozvědět, než jasnou odpověď.
A na závěr ještě jedna věc - píšeš že nemáš čas. Podívej se tady kolem sebe a řekni mi kolik si myslíš že lidí co sem chodí má víc času než ty? Zkus si spočítat, kolik bys toho našel a přečetl za tu dobu, co tu píšeš, čekáš na odpovědi a obhajuješ správnost svých otázek. A kolik by se dalo využít času ostatních pro něco zajímavějšího, než bastlení panelu bulíka na ATRko a divení se, že to nefunguje.
Víš lítání je o tom, že se pokaždé naučíš něco nového. Když je ti dvacet, i šedesát pět. A v první den kdy máš pocit, že jsi se nic nového nenaučil je na čase s lítáním skončit....
A já vím, že ne každý bere FSku jako simulátor létání. Ale jak vidíš sám, střílečka to taky není. Tak se taky trochu snaž a uvidíš že to ostatní ocení...a dočkáš se za tu snahu mnohem lepších odpovědí, to si můžeš být jistej. |
| |
|
| | | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:10 | |
| | Myslím, že až jednou (a doufám, že to v Tvým případě bude až za mnoho desítek let) nebudeš profesionálně lítat, z Tebe bude výbornej instruktor. Máš k tomu předpoklady a správnej pedagogickej přístup. Ze svý zkušenosti lektora vím, jak je cenný, když si student na něco přijde sám a nic mě nevytáčí víc, než to, když na to prostě přijít nechce, protože je línej zapínat mozek... |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:13 | |
| | To je sice pravda, ale mnohdy bývá rychlejší si nechat vynadat do troubů a získat tak informaci mnohem rychleji.
Ale to je asi na konkrétní věci... |
| |
|
| | | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:36 | |
| | Mne pismena neurazi Ale jinak jste to vystihl zcela presne |
| |
|
| | | | | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 15:00 | |
| | Se vším, cos tu napsal naprosto souhlasím. Bohužel ten povrchní krátkodobý "zájem" bez ochoty věnovat věci jakékoli úsilí je asi průvodním jevem éry internetu. Vidím to sám na svých studentech.
Tady na fóru jsou dva druhy lidí - Ti, kteří používají FS jako zdroj poznání a pomůcku, pomocí níž se mohou něco naučit (a moc dobře si uvědomují, jak je to těžké a kolik toho pořád ještě nevědí).
A pak jsou tu Ti (a možná jich je většina), kteří si hlavně chtějí hrát. Bohužel mezi nimi je dost jedinců, kteří nevědí, že si jenom chtějí hrát, a namlouvají si, že se mohou téměř srovnávat se skutečnými piloty. Pro ty je však FS i v tom nejjednodušším nastavení příliš obtížná a z toho pak vznikají leckdy imbecilní dotazy.
Jenom jedno doporučení Tragédovi: Vím, že nadprůměrně inteligentní lidé se vyznačují malou trpělivostí při komunikaci s těmi průměrnými, ale když Tě takový dotaz tak moc irituje, že na něj musíš odpovědět, zkus to s humorem. Bystrý se dovtípí a na ostatních Ti nemusí záležet... |
| |
|
| | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:48 | |
| | Prosimtě neuraž se,je to jenom taková věc,jak by to asi vypadalo v reálu |
| |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR 14. 8. 2008 / 14:53 | |
| | | |
|
| | | | Problem s rychlostni brzdou u ATR (ze by grafik TN.CZ?) 14. 8. 2008 / 15:01 | |
| | že by ? připadá mi to podobné jako ty animace co tam obcas cpou ... |
| |
|
| | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:21 | |
| | Už je to dlouho, co jsem tenhle model lítal, ale vzpomínám si, že tohle éro brzdící klapky mělo a normálně fungovaly (ovládaly se defaultním lomítkem na numerické klávesnici). Byla to tedy blbost? Jinak mi to na freeware připadalo docela slušně zpracovaný a jiný věci ve srovnání s ATR od F1 celkem odpovídaly. |
| |
|
| | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:52 | |
| | Proto jsem se tady taky ptal,vzhledem k tomu ze drive jeden model /nevim ktery/ to melo...prave proto me to prekvapilo a tak se zeptal.Ale tady uz nikdy vice.Radsi ne. |
| |
|
| | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:53 | |
| | Ale že se to tady zvrhlo.
Popravdě, mě by taky nenapadlo dávat jiný panel do svého oblíbeného letadla. Ještě tak možná bych si na palubku "přimontoval" nějaký budík (jak jsem si to dělal u Z43, tam jsem si namontoval jiná rádia).
|
| |
|
| | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:57 | |
| | Nekoho treba ano a tech lidi je spousta,jen sem nepisou a nevi se o nich.Proste vse je individualni stejne jako umet si do panelu dat urcitou vec jako nastavbu.Zkousel jsem to,fungovalo ale pak nejak FS hazela chyby tak vratil BACKUP Kdo chce byt pilotem,zkousi litat v realu se skolitelem nebo jen pozorovat,pokud chce mit nekdo odbornou praxi,zkusi trenazera A320 ktery je snad na Ruzyni /je pravda,ne kazdy se tam dostane/ Ale delat machra u pocitacove hry a z druhych delat idioty,to je smesne. |
| |
|
| | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:59 | |
| | opet treba DD by mohl napsat, jak tato hra "nicemu" nepomaha a nic nezi¨skas, kdyz si budes "hrat" |
| |
|
| | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:00 | |
| | kdyby si psal normalni otazku a ne ze te manual nezajimaja atd.tak mas normalni odpovedi |
| |
|
| | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:09 | |
| | Schavlne se podivejte do doby nez byla zminka o manualu jakych odpovedi se dostalo. |
| |
|
| | | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:38 | |
| | Ty draku, ty musíš bejt asi fakt wizardsův bratranec z Ostravy, ten písemnej projev je nemlich to samý |
| |
|
| | | | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 20:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 21:27 | |
| | | |
|
| | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:00 | |
| | To je furt o té toleranci. Dokážu si představit, že věta "Cos to tam ty debile vyrobil, dyť je to magořina." je jenom dobře míněná rada podaná vcelku kamarádským způsobem. |
| |
|
| | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:49 | |
| | Ta rádoby vcelku dobře míněná rada v tomto znění....je dobrá pro vizuální komunikaci ale pokud to jen napíšeš a druhej si to přečte...dá se to pak chápat všelijak....jak je jistě všem známo...kdo už někdy něco někomu psal a o kamarádství si myslím zase to tak uplně taky nejni.Kamarádství beru až tehdy...když se stím člověkem vídám častěji..jsem sním v užším kontaktu atd.Člověk kterej se tu objevuje jen jednou za čas a hned se mu napíše tohle...to podle mě nemuže brát jinak než jak to vzal i přesto že ten panel je víceméně opravdu hloupost ale to je věc druhá.Stačilo napsat normálně že s tímhle panelem to prostě nejde a že ATR tuto možnost ani nemá a bylo by to jasnější. |
| |
|
| | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 16:07 | |
| | Vždyť z tebe přece nikdo nedělá idiota, nebo ano?
Pro mně za mně začínej klesání nad letištěm, nebo si do Zlínka namontuj panel z A380, o tom to vůbec není. Každej si občas hraje a dělá blbosti pro zábavu. Ptáš se ale na něco, cos tak nějak zblastlil sám a to je pak těžký hledat odpověď...to je jakobys volal na infolinku Apple, že ti na MacBooku nejdou nainstalovat Windows Vista...
Nehledě na fundamentální problém s tím jak chápeš takovou záležitost jako klesání letadla, to je to hlavní nad čím jsem se pozastavoval - když ti roste rychlost, tak máš prostě příliš energie a důvody můžou být v zásadě dva - buď klesáš příliš vysokou rychlostí vertikální (jak se do takového stavu dostat mi není příliš jasné), nebo nemáš stažené plyny na idle a nefunguje ti udržování rychlosti na AP (která je v takové situaci vždy primární a taky nějak nechápu jak se do takové situace dostaneš). Brzdící klapky jsou primárně pro zvyšování rychlosti vertikální při udržování konstantní nebo nějak plánované rychlosti horizontální, která je tou hlavní veličinou. Nějak si nedokážu představit způsob, jakým bych klesal, aby se mi přitom zvyšovala rychlost a já to musel honit brzdama... |
| |
|
| | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 15:59 | |
| | Taky jsem si Zlina překopal, ale víceméně podle reálných podkladů a kvůli létání na IVAO. Ale princip ovládání zůstal víceméně stejný. |
| |
|
| | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 14. 8. 2008 / 19:00 | |
| | Taky mám překopanou L-410 s "glass" kokpitem. Ale snažil jsem se aspoň o napodobení OK-WYI |
| |
|
| | | | | | | Brzdící klapky u free ATR od F. Castanera - blbost? 15. 8. 2008 / 08:06 | |
| | Pockej do zari, glass budou vsechny nove |
| |
|
|