FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nové články pro pobavení Jeden příspěvek | Celý strom
Nové články pro pobavení   26. 7. 2008 / 21:16
Latom   
Ještě tě doplním.
Okenní nouzové východy se otevírají ven. Na staré generaci 737-ček se musí vysadit dovnitř a pak se vyhodí ven.
Jinak už při přidání plynů na vzlet se zajistí zámky v oknech, které zabrání náhodnému otevření ze strany cestujícího.
A dveře? U Boeingu se nejdříve zasunují dovnitř a pak teprve otáčením ven. Tím je jaksi zajištěno náhodné nebo pokus o otevření za letu. Vnitřní přetlak je stále tlačí zpět do rámu dveří.
U ábusu je to poněkud hůře řešené. Dveře jsou zajištěny ve smyslu vačky, která se zasune do žlábku při zjišťování pákou, ve směru seshora dolů během zavírání. V podstatě pokaždé co letím na ábusu, tak sleduju dveře víc než u bulíka. Kdyby tam chtěl někdo náhodou jít na záchod.
Už se mi to stalo, že cestující už lomcoval s klikou, protože tamtudy nastoupil a myslel, že tam se jde i na záchod. Asi myslel že tam je ještě chodba.
Posádka dveře sice "hlídá" ale když jsou všichni v kabině během servisu, tak to už se blbě někdo honí, aby se nesnažil otevřít dveře.
Na zemi dveře jdou otevřít i když je ještě letadlo natlakované (rozdíl tlaků už není tak velký jako při letu), jen to pak bolí v uších. To když kokpit trochu pozapomene odtlakovat.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ