| | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 10:17 | |
| | | |
|
| | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 11:03 | |
| | Me by strasne zajimalo, proc se vydava takovejch addonu pro FSX, uplne nadhernejch, placenejch, ktere museji byt min. 2-3x narocnejsi na HW nez default. Kdo to kupuje, kdyz to na zadne masine nepojede slusne? Exituje vubec pocitac kterej utahne neco takoveho? Viz. screeny. |
| |
|
| | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 12:16 | |
| | Minimálně vývojáři takovou mašinu musejí mít |
| |
|
| | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 12:23 | |
| | Já jí taky musím mít protože ATI HD 2400 už mi nějak nestačí, ale za ty prachy to asi bude problém |
| |
|
| | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 13:21 | |
| | No já jedu na GF6800GE a AMD 3200+ a taky už mi to nestačí
Plánuju GF9800GTX nebo GF260 až zlevní na cenu max 5000,- a pak CPU čtyřjádro - zřejmě počkám na nový Nehalem (4Q/2008) - ten nejlevnější má být taktován na 2,66 MHz a s cenou údajně stejnou jako nynější Intel Q9450 (taky 2,66 Mhz), ale předpokládám, že bude díky nové architektuře výkonnější než Q9450. |
| |
|
| | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 13:37 | |
| | Takze male info pre vsetkych. Vzhladom na FSX ktore uz bezi na DX10 je grafika dost rozhodujuci faktor. Lenze si treba uvedomit ze aj nadalej tak ako tomu bolo v FS9 bude potrebny "konsky" vykon CPU rychle RAM a samozrejme kvalitna doska s rychlym chipsetom a to vsetko preto lebo spracovanie takeho mnozstva narocnych textur je narocnejsie na vykon ako ich samotne zobrazenie. Chcem tym povedat to ze pre kvalitne lietanie FSX je postacujuca napr GF 8800GT, alebo GF 9600GT, ktore maju dobre ceny a potom sa da viac investovat do uz spominanych komponentov.
To je moje zistenie z praxe. |
| |
|
| | | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 13:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 13:46 | |
| | Ano potvrdzujem mal som moznost skusat aj tuto kombinaciu. |
| |
|
| | | | | | | | | SP1 lepší než 2? 18. 7. 2008 / 16:26 | |
| | někde jsem četl, že je lepší pro některé addony (jmenovitě scenérie od aerosoftu) mít fsx sp1 a ne 2. Chtěl jsem se proto zeptat, zkoušel někdo z vás, přejít z sp2 na sp1, a pokud ano, je to v některých aspektech zlepšení, neob ne? Bohůžel nemám nic v konkrétního, ale přemýšlel jsem, že bych odinstaloval acceleration (těch pár letadel a misí bych oželel) a vrátil se k sp1, pokud by to bylo zlepšení... |
| |
|
| | | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 13:52 | |
| | Na tom testu na PC t. je zajímavá jiná věc. Jestli jste si všimli nárůstu fps u ATIn s rostoucími vyššími nároky na kartu. Tj rozlišení a AA.
Jinak zase zcela jinak vypovídá tento test: http://www.tomshardware.com/reviews/cpu-gpu-upgrade,1928-10.html kde např. u CPU E6750 s různými kartami výkon narůstá od 6800gt - 15fps po 9800gtx - 75fps. |
| |
|
| | | | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 17:33 | |
| | Já myslím, že u FSX je v testech zásadní problém nastavit "referenční prostředí" , muselo by se testovat za naprosto shodných podmínek a to bude asi problém
|
| |
|
| | | | | | | | | Test nových grafických karet na PC tuning 18. 7. 2008 / 19:30 | |
| | Hmm podle tohoto testu zdá se nerozhoduje počet jader CPU, ale pouze kmitočet... Napadá mě otázka, zda pánové z Toms HW měli při testování zapnutou podporu více jader (parametr v cfg). |
| |
|
|