Nevim, jak je to teď, ale v době, kdy jsem u ČSA dělal, se za tzv. "stretchera", nebo-li postiženého na lehátku, platila 3 místa. K dispozici jich je 6. Tzn., že 6 sedaček se sklopí (myšleno tři dvojice sedadel za sebou) a na ně se pak montuje lehátko. Ale jak říkám. Platilo se 3 násobek ceny letenky.
Možná Kachna by věděl, jestli se dá stretcher namontovat do ATRa. Osobně si myslim, že to proveditelné je, ale museli by tam tazatele tahat přes přední nákladový prostor, protože přes zadní část, tedy hlavní vchodové dveře, by s nosítkama asi neprošli. Resp. by se nevytočili.
Nejjednodušší bued, zavolat si do callcentra ČSA a zeptat se jich přímo tam.
A k těm zpátečním letům.. Není pravda, že jen lowcosty.. Snad si nemyslíš, že letí mašina třeba do Ostravy a tam sedí až do druhýho dne a pak zase zpátky..?
Průletové časy v destinacích se pohybují kolem hodiny.. U ATRek i míň.. Jen nevim, jestli by tazatele nemuseli z mašiny vyndat a projít s ním přes security..
Jak říkám, nejjednodušší asi bude, zavolat si do callcentra.. Měli by být schopni poradit. |
|