FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Změna imatrikulace. Jeden příspěvek | Celý strom
Změna imatrikulace.   2. 2. 2004 / 21:07
OK-OPL (CSA107)
Zdravím,
dá se nějak změnit imatrikulace u Z-142 OK-MNK na jinou?
Jestli to jde, tak jak?
Dík Petr.
 

Re: Změna imatrikulace.   3. 2. 2004 / 08:11
Charlie   
Imatrikulace lze změnit pouze editací textury.
 

Re: Re: Změna imatrikulace.   3. 2. 2004 / 19:39Glagol
Default aparaty to myslim umeji. Myslim z venku. Celkem by mne zajimalo jak to delaj.
 

Re: Re: Re: Změna imatrikulace.   3. 2. 2004 / 20:17
OK-OPL (CSA107)
Editace textury, to jsem si myslel a jak na to?
Já jsem zkusil v malování a v Corelu změnit imatrikulaci a potom to uložit zase s koncovkou .AF ale textury se nezobrazily. Co jsem udělal špatně? Co je to za program s koncovkou AF?
 

Re: Re: Re: Re: Změna imatrikulace.   5. 2. 2004 / 15:11
Milan Lisner   
Ty textury *.*AF se pouzivaly ve FS98 ( a starsich ), je to specialni RAW format s konkretni barevnou paletou.

Mas na mysli model Z142 pro FS98/2000 ?
V haky verzi FS s tim vlastne litas?

Jestli jsi to otevrel v Corelu, pak asi otviras ty verze textur pro FS2000, ne?
Ty jsou specialni tim, ze to je normalni bmp, akorat prejmenovanej na ty *.*af
Takze se da otevrit v kreslicim programu upravit a ulozit.
Me to jde takhle treba v Paint Shopu. Pokud ale prevedes tu texturu na 16 bit nebo 24 bit obrazek, musis to pak dat zpatky na 8bit ( 256 barev ), pak se ti to zobrazi ve FS .

Kdyby to ten Corel neumel, prejmenuj si ty textury docasne treba na z142_01_.0af.bmp , uprav a pak zase prejmenuj zpatky.

Melo by i jit zvetsit rozmer tech textur z 256x256 na treba 512x512
 

Re: Re: Re: Změna imatrikulace.   3. 2. 2004 / 20:18
JBr   
Odpoved je jednoducha - maji to "v modelu". Na model si prijeho tvorbe muzes dat "decal polygon", na ktery pak FSka promita imatrikulacku, kterou si nastavis u vyberu letadla. Jde to jen u novych modelu delanych ve FSDS2 a gmaxu a podle meho nazoru je to pro potreby normalnich modelu velmi na nic, protoze neni sance ovlivnit jak bude vysledna znacka vzhledove vypadat...
 

Re: Re: Re: Re: Změna imatrikulace.   4. 2. 2004 / 12:00Glagol
Je fakt, že vypadá dost hnusně.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ