Zajimavy nazor. Zvlastni je, ze doma provozuju na GF 8800 GTS, tzn. pred vice jak pul rokem karta stredni stridy za cca 7 tisic. Temer nejvyssi detaily a stabilne 25-40fps na rozliseni 1920x1200. Tak se mi zda, ze tady jde o neco jineho, nez je "fyzicky" vykon komponent a "optimalizace" software. A to ono se nachazi mezi monitorem a zidli. Bastli to vsechno mozny dohromady, kombinuje nekombinovatelne a nastavuje v nastaveni hry nesmysly. Bohuzel, je to fenomen hrani PC her soucasnosti a zpusobuje to hernim vyvojarum nejednu vrasku, nechtejte vypravet, co jsme si v praci uzili s nekolika verzemi ovladacu ATI, ktere zpusobovaly za URCITYCH okolnosti RESTART pocitace. Nechtejte videt nektere dotazy na support, kde dotycny uvadi neskutecnou sestavu pocitace se skvelou kartou, ale pouze 256MB operacni pameti.
To neni utok na uzivatele, to je prokleti hrani her na platforme PC. Mam ted doma na nejakou dobu pujceny Xbox360 a musim rict, ze se nemuzu nabazit toho, jak se nemusim starat o to, jestli mi ta nejnovejsi hra pobezi nebo ne. Je to myslim videt na svetovem trendu, kde trh s PC hrami masivne ustupuje konzolovym hram. Velke spolecosti a slavne multiplatformove tituly (napr. Call Of Duty) zaznamenali v prodeji konzolovych verzi her cca 5x vyssi prodej (cca!).
To, co kdysi davno vysvihlo platformu PC na vysluni, dnes ji tahne za nohu ke dnu... |
|