FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
CHYBA v Ground 2k4 V5.32 Jeden příspěvek | Celý strom
CHYBA v Ground 2k4 V5.32   29. 1. 2004 / 13:24
xWing   
Pracujem v grounde s ortotexturou s rozlisenim 6988x6341. Takze velkost by nemal byt problem. Ked sa posuvam tymi supatkami dole alebo na okraji, tak velmi casto pri presuvani tej ortotextury vyhazduje tu hlasku vo francuzstine. Mne by to ani tak nevadilo, len keby ten ground po taj hlaske nepadal rovno do windows. A poctiva klikacka vsy vyjde nazmar a uz ma to sere. Nebavi ma po kazdom kliknuti ukladat. Skusal som to na dvoch PC, takze vylucujem zeby bol problem windows, alebo nieco podobne. Pamate mam dost (512MB)Ground jednoducho nezvlada velke bittmapy. "KRUCIPRDELHERNAJSUVIKS" a tak dale " )) Takto si nad tou Bratislavou a Karpatami este dlho nezalietame.

P.S. Ak viete niekto dobre franzcuzky aleb anglicky, prelozte ten moj text a poslite autorovy Groundu.
img_forumn/r23375_1.jpg (327x126)
 

Re: CHYBA v Ground 2k4 V5.32   29. 1. 2004 / 14:25
Zdeněk
To dělala i starší verze. Pokud máš vysvícený LC, tak ho vypni, jinak jediná pomoc: nechytat na klávesnici a myš, dokud se překresluje obrazovka. Je to prostě program pro trpělivé .
 

Re: Re: CHYBA v Ground 2k4 V5.32   29. 1. 2004 / 14:44
xWing   
Ak myslis ten LC tu ortotexturu, tak ta musi byt zobrazena lebo je to ako podkladovy material, podla ktorej vytvaram VTP polygony.
Bez nej nic nevytvorim (jazera, rieky...atd) ak to ma byt vo FS original, tak to podla originalu aj vyklikavam.

 

Re: Re: Re: CHYBA v Ground 2k4 V5.32   29. 1. 2004 / 15:04
Zdeněk
Samozřejmě nemyslím podkladovou mapu (např. z Geobáze), ale LandClas pro jednotlivé LOD13, které se zobrazují v FS pod tím co vytvoříš. Když máš velké zvětšení podkladové mapy, je třeba posouvat pracovní plochou pomalu. Nepoužívej k tomu tahání posuvníků myší, ale jen klikání levým tlačítkem na šipky na koncích posuvníků. Další kliknutí vždy až doběhne překreslení odrazovky.
 

Re: Re: Re: Re: CHYBA v Ground 2k4 V5.32   29. 1. 2004 / 20:06
Petr Šulc
Já dělám v Groundu scenery tak že mám LOD8 rozdělený na čtyři
LOD9 a velikost podkladu pro LOD9 mi vychází v přijatelné kvalitě na
přibližně 1400 x 1600 pixelů........
Můj podklad má 2,14 MB a tvůj, jestli dobře počítám asi 42 MB
Takže buď to máš ve zbytečně velkém rozlišení a kouše se ti paměť, nebo děláš najednou příliš velkou scenery.
To jsou dvě možnosti proč to Ground nezvládá. Nejde o paměť v počítači, ale o to co zvládne zpracovávat Ground..
Při těch 1400 x 1600 mi to scroluje naprosto plynule a bez problémů..
Vyzkoušej to a uvidíš že to bude fungovat..
 

Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA v Ground 2k4 V5.32   30. 1. 2004 / 14:54
xWing   
Ja to musim mat v tom rozliseni 6987x6341 lebo je to ortotextura Bratislavy a je to dost velke uzemie, ktore zabera niekolko desiatok tych stvorcov 256x256. Keby som tu orto zmensil povedzme o 75%, sice ju mozem potom natiahnut pomocou spravnych suradnic NW a SE pointov, ale bude velmi nekvalitna a nebude tam dobre vidiet detaily, ako su cesty jazera, rieky....ktore robim ako VPT polygony.
Mimochodom, original ortotextura mala rozlisenie 40000x56000, takze uz to zmensenie na toto pracovne rozlisenie je velka strata.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ