Ja taky dekuji vsem pilotum za ucast a musim rici, ze jsem asi o 50let starsi. Jen bych si dovolil par vytek:
jeden EZY dostal vyckaval pobliz RAVKA a dostal orbity doprava, pokud nevim co to znamena, tak se zeptam a ne ze to potvrdim a letim dale.
Kdyz dostanu tocit doprava do ILS, tak tocim doprava a ne doleva.
Kdyz dostanu klesat, tak klesam a nedrzim jeste minutu a pul hladiny, zvlaste na APP, to si delejte na oblasti (zdravim Filipa)
Ne ze si povolite sami vizual a zacnete si klesat, jako predvedl jeden pilot a naklesal mi do jineho letadla. Na dotaz co ma za problem z neho vypadlo, ze neni schopen drzet FL kvuli autopilotovi, na dotaz, zda je schopen letet manualne, tak hladinu najednou udrzel.
Posledni asi nejvetsi problem (opakujici se stale dokola) dodrzujte stanovene rychlosti a pokud opravdu potrebujete brzdit, tak si reknete ridicimu. Ne ze ridici naridi rychlost 210 a vy pri dotoceni na finale mate GS160. Nebo dostanete 180uzlu a na finale mate GS 260 a jeste zaryte tvrdite, ze mate 180. Ridici ma s vami neco v umyslu a pokud mu to prekazite, tak si zavarite sami, protoze ve velkem provozu se z vas jako z poradi 2 klidne stane poradi 10 a pak si zaholdujete.
Ale jinak diky za provoz |
|