No, já bych se vrátil k ATRce (i když Tupolev je jeden z nejdokonalejších strojů a má mnohem promáklejší systém (kterej umí ovládat snad jen Ballo)). ATRka má HT1000 (myslím, že u 500 v základu, protože donedávna byla u čsa jediná ARka, která měla TH1000 byla VFI, byly tedy osazovány KLNkou). Sice dnes je Ht1000 velmi vymakaná. Dokáže dělat výnosy z počítačů, odesílat na zem údaje o letadle (závady, konfiguraci), kontrolovat vznik námrazy, dokonce kontrolovat i výchylky řídících ploch,... Ale stále není schopná řídit celý let. Ona je to taková dokonalejší KLNka. Řídí pouze let po trati. Rychlost si řídí FDAU, které ovládá mootry přes hadavač Power Managment Setup Controler. Takže ATRka je schopná letět na rychlost zadanou na AP pouze při stoupání! Pak si všechno řídí sama. |
|