| | | AutoLand 9. 1. 2004 / 21:36 | |
| | Jak se dá zapnout (pokud to jde) u defaultní B737 AutoLand?
Dík Petr |
| |
|
| | | Re: AutoLand 9. 1. 2004 / 22:36 | |
| | skus to tu trosku projit v histori .. to tema se tu probira skoro kazdy tyden ..... |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 10. 1. 2004 / 19:55 | |
| | já jen jestli to jde, tak to budu hledat, ale jestli ne, tak abych u toho nestrávil celej den... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 10. 1. 2004 / 20:27 | |
| | Nehledej, nejde to Defaultní letadla a asi i všechny z internetu (freeware) autoland nemají. Za to se už musí platit. Ale třeba PMDG 737 za to stojí! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 00:05 | |
| | Prosim Te, nemat ho tady chudaka... defaultni dopravaky autoland maji |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 01:50 | |
| | checht) tak se dohodněte... jak to je... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 07:41 | |
| | defaultne boeingy autolend maju, ale viac menej taky automaticky... on asi PMDG myslel kvoli tomu, ze tam ked si to hodis do fmsky, tak ti to zacne samo klesat,... v podstate omzes ist po starte na pivo..
defaultne buliky ho maju, aktivujes ho tlacidlom APP, ale treba naladit FRQ ILS, .... hladaj, urcite to niekde bude... skus pozriet prispevky s ILS v nazve. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 10:10 | |
| | Autoland je to, že letadlo samo stáhne motory a podrovná. To pokud vím uměly naposledy defaultní letadla ve FS2000. Ale možná se pletu a jen nevím, jak to aktivovat |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 09:47 | |
| | ??? I se stažením plynu a podrovnáním? Jak to zapnu? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 11:33 | |
| | neviem ako u defaultu, ale u pmdg treba mat na nav1 aj nav2 naladenu frekvenciu ILS ... a JE TO |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 11:36 | |
| | PMDG znám docela dobře tam to samozřejmě funguje. Ale u defaultu ne, tak se ptám, jak to kolegové aktivují. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 11:43 | |
| | u defaultu nic takoveho jako autoland neni, me se stava to ze vetsinou default B737 preleti nad drahou a nedotkne se kolama. ovsem na druhou stranu uz se mi taky stalo ze to s nim pekne rizlo o drahu takovym zpusobem ze cestujici se zubnima protezama potrebovali velmi silne projimadlo aby je opet nasli
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 11:59 | |
| | Přesně tak, default prostě jen klesá podle ILS konstantní rychlosti do té doby, než se klesání zarazí o dráhu. A to se ještě musí motory stáhnout ručně. To s autolandem nemá nic společného, je to jen ILS přiblížení a pokud se nemá letadlo po každém takové "autolandu" generálkovat, tak se musí s defaultama přistávat ručně. Ovšem přiznávám, že jsem nezkoušel nastavit frekvenci ILS i do druhého NAV a aktivovat druhého autopilota, jak se to dělá v reálu a u PMDG, třeba by potom autoland fungoval. Škoda jen, že default i letadla z netu druhý autopilot vůbec nemají |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 15:13 | |
| | tak tohle samozrejme defaultni buliky nemaji .. z dotazu puvodniho tazatele jsem spis pochopil, ze ma na mysli to, jestli je letadlo schopny po G/S pristat tak, aby se nerozbilo .... df to umi a velice pekne.. pokud na to jdes se spravnou rychlosti tak je to velice pekny pohled |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 16:00 | |
| | Já bych to úplně "přistáním" nenazýval Prostě klesá podle G/S, až se zarazí o zem. Když před tím ještě stáhneš motory, tak než si všimne klesající rychlosti a zvedne nos, klesání se ještě zrychlí a je to ještě tvrdsí náraz. Ale default letadla jsou nastaveny tak, že to podvozek většinou vydrží a o cestující nejde, těch je dost ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 17:32 | |
| | no ja nevim, jestli to neni v pilotnim umeni ale i s defaultnima bulikama jde udelat zcela bezproblemove pristani, kdy uz v prubehu priblizeni mas nos nahoru a pristavas krasne mekce na na zadni podvozek , zadny narazeni o zem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 18:57 | M.i.k.e |
| | tak ted sem to zkousel, a skoncilo to hromadou plechu na draze, skoro mi prislo, jakoby Boeing misto podrovnani naopak trochu tlacil no rozhodne, to co delaj default letadla pri pristani Autoland ani trochá nepripomina... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 19:30 | |
| | Sestup v G/S při rychlosti okolo 140kt je cca 700ft/min a to nejde u defaultu snížit před dosednutím nijak jinak, než přitažením řízení. Nos můžeš mít nahoře jak chceš, ale při takové rychlosti dosednutí by se letadlo prostě rozpadlo. Takže v pilotním umění to není. Je to v tom, že default letadla ve FS mají pevnější podvozek, než reálné letadlo Takovým způsobem, tj. konstantní rychlostí klesání bez podrovnání až do dotyku se zemí přistávají pouze letadla na letadlových lodích, ale ty mají na to konstruované podvozky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 21:49 | |
| | No, a vy máte všichni oprávěnění a techniku na přistání cat.IIIc ?? To bych se divil...
A stejně, na ruzyňi tenhle typ nepoužívají, takže jestli chcete všichni lítat podle předpisů, tak koukejte v minimech min. 50 ft. už mít autopilota odpojenýho!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 07:06 | |
| | LKPR_max CAT IIIb, RVR 200-50m, DH 50ft or NO DH !!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 07:12 | |
| | soze to ? so rikal ? )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 08:40 | |
| | RWY24 na LKPR je vybavena do CATIIIb max-
což znaméná dráhová dohlednost méně jak 200m ale více jak 50m,
výška rozhodnutí od 0ft (autoland ) do 50ft. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | DXT3 a AutoLand 17. 1. 2004 / 22:36 | |
| | Jenom poopravím neznámého autora , RVR u CAT.IIIb je min.75 metrů, ne 50.
Ale stejně, myslím, že v Chartu pro RWY 24 je DH pro CATIIIb 50ft, jestli to teda nezměnili nebo jsem se splet.
Vyřešil jsem dilema , převed jsem vše na 8-bit a nechal to v něm, DXT3 se může jít klouzat. Stejně nevím, proč ho používaj, Alpha kanál? Asi proto, mě teda fakt nechybí.
PS: Neví někdo, kolik dam je u ČSA jako pilotka? Dneska jsem napočítal na přistání dva ženské hlasy (ATR-zřejmě známá kapitánka a to druhý jsem z busu už nezahlíd)
Ahoj Aleš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: DXT3 a AutoLand 17. 1. 2004 / 23:13 | |
| | Proc? Protoze 8bitovy umi jenom 256 barev )) zatimco DXT3 umi plny rozsah barev (24 bit)(+alfa?) a soucasne to pritom komprimuje, coz setri pamet videokarty a rychlostne to nicemu nevadi, protoze vetsina karet umi pracovat s DXT3 hardwarove...
a proc ho pouzivaj? mno .. ono je rozdil kdyz Ti textura zabira 4MB nebo 1MB v pameti a pritom v obou pripadech zustava plne 24bit barva + ev. alfa kanal .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: DXT3 a AutoLand 18. 1. 2004 / 15:13 | |
| | No, tak to je teda hezký. Kdyby mi ten DXT3 chodil, tak ho jistě budu používat, ale černá zůstává...
Ale podívám se na velikosti textur...že by starej dobrej 8-bit byl větší než ty skopičiny s Alpha kanálem? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 09:47 | |
| | Ten druhý autopilot tam nemusíš zapínat na autoland. Ten slouží pouze jako záloha, kdyby ti náhodou ten první vypadl. Musí to sednout i na jednoho autopilota. ) |
| |
|
| | | Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 18:07 | li |
| | zkus do aircraft.cfg [autopilot] doplnit autoland_available=1
potom pri zachyceni ILS by to melo samo pristat |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 19:27 | Petr |
| | Já bych ti poradil podle vlastní zkušenosti- loudni z Avsimu programek "ala2" a můžeš ho používat v čem chceš od přistávací rychlosti 140 KIAS do tuším 200 KIASů. Dělá všechno sám od náletu do ILSu až po zastavení na RWY. Když jsem línej landnout sám tak jsem s tím naprosto spokojenej. ) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 21:24 | Ivo |
| | K čemu potom simulátor? Jednodušší je půjčit si nějakou videokazetu s leteckou tématikou nebo jen prostě zajít se podívat na nejbližší letiště. Je to v reále a vyjde to v každém případě levněji. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 21:29 | |
| | Nenašel jsem ho tam, poraď kde přesně |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AutoLand 11. 1. 2004 / 22:14 | Vláďa |
| | Je tam - hledej v Extended Search ala2.zip - nicméně jsem ho použil v default B737-400 ve FS2004 a nepřistálo to - pouze hóódně tvrdě havarovalo. Nicméně možná že je Gauge určený jen pro FS2002 ............
Na druhou stranu musím konstatovat, že jsem udělal jen jeden pokus ......... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 07:46 | Zdeněk N. |
| | Tak tenhle nebo podobný gauge jsem zkoušel ve FS2002 a ten dělá "autoland" tím způsobem, že asi 5 nm před dosednutím (musím být v ILS) naráz vysune úplně klapky i podvozek a stáhne rychlost na 140 - 160 (dle typu letadla) - když se s tím letadlo dokáže před dosednutím nějak vyrovnat a strefí se na dráhu (žádné podrovnání), tak vypne AP a dobrzdí. Nijak mě tato metoda nezaujala. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AutoLand 12. 1. 2004 / 18:37 | Petr |
| | Tento program je podle readme skutečně určen pro 2k2 a u něj NUTNO splnit některé předpoklady aby opravdu přistál a ne třísknul o RWY. Doporučuji jako asi všichni tady důkladně nainstalovat a hlavně číst readme ) |
| |
|
|