FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LEVEL D 767 fsx Jeden příspěvek | Celý strom
LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 13:26
Centurion
Přes vyhledávání jsem pročetl několik diskuzí o LevelD 767čce,ale nějak jsem se nedozvěděl moc o výkonu, nebo anglicky performance. Zajímalo by mě, jak běhá pod fsx, převážne na defaultích scenériích a jestli byste ji přirovnali hardwareovou náročností spíš s PMDG 747x(náročné) nebo k Wilco Airbusům(méně náročné). Rád bych si tohle letadlo koupil, ale zase abych musel moc stahovat detaily, tak to už to má snad větší smysl do FS2004. Děkuji za odpověď.
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 13:32
pseudoMates
LevelD obecne patri ke spicce mezi doplnky. Ve FS9 mela na EHAM (napr.) dvoj az trojnasobne mensi narocnost FPS, nez PMDG 737. Alespon teda u me. Ja na ni nedam dopustit po vsech strankach.
Jeji koupi urcite neprohloupis.
Co se tyce zmen proti FS9 doznala zmeny hlavne ve spotrebe. Zatimco ve FS9 jsem mel beznou spotrebu kolem 6-6,3t/hod., tak ve FSX to splha k 7-7,5t/hod letu. Pri dalkovych letech je tento rozdil hodne znat. Nehlede na fakt, ze verze s motory GE pro FSX je o hodne linejsi, nez verze pro FS9. Ve FS9 je to hodne premotorovane letadlo. Tezko rict, co se vic blizi realite..
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 13:44
Dudko   
Môžem potvrdiť mám tie samé skúsenosti ako pseudoMates. Je to rozhodne menej náročný addon na FPS než PMDG-747(FsX) a tak ako aj na FS9 je špičkove prepracovaný. Lietam s tým diaľkové lety pre Czech-Wings (Halifax-Praha, Boston-Praha) a s tou spotrebou je to naozaj tak. Zatiaľ čo pri FS9 mi stačilo 45 ton paliva a pristával som v Prahe ešte aj s malou rezervou, tak prvý let s FSX už nebol tak úspešný. Pri štarte s FS9 (TOW=183 ton) som na "plný knedlík" vzlietol v Halifaxe asi v 3/4 dráhy, tak na FSX som už skoro do motorov "šňupal rodinný domky" za dráhou - bolo to len tak-tak a tie motory sú naozaj troška slabšie. Skvelý addon a oplatí sa ho kúpiť !
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 13:48
pseudoMates
Pri tech 45 tunach byla ale ta rezerva asi opravdu hodne mala..?)
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 13:57
Dudko   
No jednou som letel s vetrom 105 kt v zádech a mal som celkovú spotrebu len 33 ton a letel som len 6:01 hod. oproti plánovaným 07:15 hod., ale druhý krát som mal neustále 35-45 kt protivietor a tam som mal v Prahe zostatok len 3 tony (hi) A propo koľko je taký rozumný zostatok paliva na B767 ?
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 15:24
pseudoMates
To by ti asi presne rekl David D., alias Mira Dusinuj, ale tipuju to na minimalne 6 tun.
30mins holdingu, let na ALTN a holding i tam. Takze tak minimalne na hodinu letu.
 

LEVEL D 767 fsx   22. 5. 2008 / 21:51
Rychlokvaška
Rozumný zůstatek je taková celkem obecná definice ;o) Pokud se ale ptáš na legální zůstatek, tak ten je vpodstatě dvojí:

1.) Final Reserve (to je to co se láduje do FMC) je palivo potřebné pro 30min holdování ve výšce 1500ft AGL na Alternate letištěm při aktuální tam dosažené hmotnosti. Pro příklad - 190t letadlo v 1500ft AMSL a mindrag holding speed 259kt (flaps up) žere nějakých 2940kg/motor/h, čili final reserve je zaokrouhleně 3t.
2.) Minimum Fuel (definované každým operátorem jinak) je v našem případě Final Reserve + Alternate Fuel (goaround v destinaci, let na alternate + approach), které musíme mít až do dosažení MDA/DA/DH.

Při dosažení Minimum Fuel se obecně hlásí PAN PAN, při Final Reserve pak MAYDAY.

Pokud by ale otázka zněla - co je rozumný zůstatek při příletu do destinace, tak by to obecně mělo být Final Reserve + Alternate Fuel + Contingency + Extra + Holding, za předpokladu, že jde všechno podle plánu a nejsou využité žádné z bezpečnostních přídavků, což může být pro běžné hmotnosti a běžné destinace klidně nějakých 5-6 tun i více.
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 14:27
Centurion
tak jste mě naladili, asi si ho koupim... Kam přijdu, slyším na něj jenom chválu,takže asi nenimoc co řešit.
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 14:41
Centurion
ještě otázečka, právě jsem si stáhnulze stránek Flight1 767čku a samozřejmě musím nejdřív zaplatit. Máto někdo zkušenosti s touto metodou placení (zadání karty, informací atd.)? Trochu mě děsí vázanost stroje na můj počítač (možná budu totiž měnit motherboard). Zase je to ale díky kurzu koruny o něco výhodnější než si letadlo koupit u HITS. Platí vázanost kopie na jeden počítač i u CD verze? Nebo se musí licence převádět i tam?
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 14:44
Cesmina
Dá se to 5x přeinstalovat pomocí vygenerovaného licenčního čísla , pak to chce komunikaci s Flight1 mejlem a obnoví licenci pro dalších 5 reinstalů , takže žádný problém
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 14:46
Dudko   
Neboj sa tam nie je žiaden problém ! Keď budeš chcieť re-inštalovať tento addon na iný počítač (nový) tak spustíš ten inštalačný súbor dáš voľbu "Re-install" a ono to bude od Teba pýtať posledné 4 číslice Tvojej platobnej karty. Potom si to overí a ďalej inštalácia pobeží, pričom si urobí nejaký zápis do registrov, že to máš O.K. a že je to legálne a zapíše Ti licenčný súbor *.LIC do jedného adresára na Tvojom disku.
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 14:49
Centurion
tak jo, díky
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 18:01
tvojplaton   
Je niekde moznost kupit krabicovu verziu pre FSX? Lebo na simmarkete ani na flight1 som ju nenasiel... Len download... Pripadne nie je niekde moznost kupit spolu verziu pre FS9 a FSX s nejakou "mnozstevnou" ()zlavou? O tej zlave na FSX verziu pre majitelov CD verzie FS9 viem, ale to pre mna nie je riesenie...
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 18:23
Cesmina
Sleva je i na download verzi pro FS9
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 18:35
tvojplaton   
Aha ozaj... Mas pravdu... Ale potom mi to nejak nedava zmysel... Kupim FS9 verziu za 39,95$ a na FSX verziu dostanem zlavu 40$? Tak to je super... Ale aj tak by ma zaujimala ta krabicova verzia pre FSX. Pre FS9 som uz objavil, ale chcel by som mat doma obidve... A este otazocka pre tych, ktori maju doma tu CD verziu pre FS9: Je na tom CD nieco navyse oproti download verzii?
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 18:44
MAV
Mám dojem že u CD verze je ještě přiloženo DVD z letu od někud někam na real 767, ale nevím odkud kam. Snad mě někdo doplní případně opraví
 

Ecommerce   21. 4. 2008 / 19:03
Mike2811
Nevíte někdo, jak vypadají licenční podmínky, když bych to chtěl používat na pc i notebooku ? Nechce se mi kupovat dvě licence, protože na dvou kompech naráz stejně lítat nebudu...
 

Ecommerce   23. 4. 2008 / 10:56
tvojplaton   
Rozhodol som sa kupit download verziu LD-767 (najprv na FS2004 a potom so zlavou aj pre FSX...), ale nemam embosovanu kartu. Zato mam kamarata, ktory ju ma a je aj ochotny kupit mi to. Len sme trochu zmateni z toho postupu pri kupe... A kedze to nechcem domrvit, tak sa chcem opytat na par veci:
1. Plati sa len pri instalacii? Alebo je moznost ho zaplatit a nainstalovat az potom?
2. Ak sa da zaplatit len pri instalacii, tak ako mam postupovat, ked ho chcem zaplatit na jednom kompe, ale pouzivat na inom? Viem, ze sa na zaciatku instalacie pyta, ci sa ero bude pouzivat na tom konkretnom kompe, alebo na inom. Ale nechapem dobre ten postup...
3. Ak sa da zaplatit "dopredu" a nainstalovat az potom, tak ako mam postupovat?

Pre mna by bola najjednoduchsia ta varianta, ze by to ten kamarat zaplatil a dal by mi licencny kluc, aby som to mohol pouzivat na svojom kompe (napriklad pomocou funkcie RE-INSTAL, ako pisal Dudko). Len neviem, ci je to mozne... Vopred dakujem za rady...
 

Ecommerce   23. 4. 2008 / 12:05
Mike2811
Neznám bohužel odpovědi, u Flight1 jsem kupoval jen krabicové letadlo, ale jako nejjednodušší mi příjde naložit kamaráda i s embosovanou kartou do auta a dovézt ho k tvému počítači a z něj to udělat... V opačném případě budeš muset pročíst podmínky na webu. Platí se řekl bych nezávisle na instalaci, protože právě může nastat situace, kdy užívaný pc není napojený na net či tak podobně, víc bohužel nevím...
 

Ecommerce   23. 4. 2008 / 12:13
tvojplaton   
No prave pre ten pripad, ze komp nie je pripojeny na net je tam nejaky "License Transfer Tool for Software Wrapper 3.03", ale nerozumiem presne tym postupom... Ale aj tak diky...
 

Ecommerce   23. 4. 2008 / 13:49
Jennik   
U F1 instalaci vetsinou plati, ze lze pomoci platneho licencniho souboru provest instalaci minimalne na dvou ruznych pocitacich (pravdepodobne vickrat). Takze pokud by tvuj znamy stahnul instalator, vyplnil pri nakupu tvoje udaje (hlavne email), provedl platbu a potom ti predal licencni soubor a "proof of purchase" dokument, mel bys byt schopny to doma instalovat pomoci "reinstall" tlacitka v tom nakupnim rozhrani. To po tobe pak chce prave licenci a pak ti dovoli to nainstalovat bez dalsiho placeni. Nekolikrat jsem neco podobneho poskytnul lidem bez internetove karty.

Osvedcil se jeste dalsi zpusob v pripade normlaniho e-shopu kde si koupis serial a D/L link instalatoru pres webove rozhrani e-shopu. Dotycny se sam zaregistruje a da mi svoje prihlasovaci informace. Ja se prihlasim "za nej", provedu nakup a platbu. On si pak muze ze sveho uctu stahnout produkt, na mail mu dojdou dalsi informace a je opravdovym "vlastnikem" addonu. Na zaver si treba zmeni heslo bach na ten jeho ucet nemohl sosat nejake nepravosti
 

Ecommerce   23. 4. 2008 / 16:07
tvojplaton   
Super... Presne toto som potreboval vediet... Diky moc...
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 14:00
OK-Milda (BHA410)   
Do FSX implementovali hustší vzduch, tos nevěděl?
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 14:18
Karel
máš pravdu, tuhle někdo říkal, že to DirectX 10 je fakt hustý...
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 14:19
Fabo™   
No jo, backora nam zacina chybet zejo..
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 14:47
Cesmina
A já , proč se mi to letadlo ve FSX tak hnusně cuká , ono se nemůže tím hustým vzduchem prodrat
 

LEVEL D 767 fsx   22. 4. 2008 / 08:55
pseudoMates
Jakoze pouzili tvoje prdy, nebo jak..?
 

LEVEL D 767 fsx   21. 4. 2008 / 17:34
memorex
co se blíží víc realitě teda?
 

LEVEL D 767 fsx   22. 4. 2008 / 08:56
pseudoMates
Jak to mam vedet..? Real 767 jsem nepilotoval, ani v nejakem sofistikovanem simu nesedel..
 

LEVEL D 767 fsx - spotřeba   22. 5. 2008 / 21:19
Rychlokvaška
Ahoj Matesi,

shodou okolností jsem narazil na tenhle starší příspěvek ohledně LevelD 767 v FSX. Koukám tu do tabulek a pro 767-300 s GE CF6-80C2B7F platí, že v režimu LRC (Long Range Cruise) je nejvyšší možná spotřeba 3272 kg na motor a hodinu, čili cca 6,6t/hod letu. Tenhle údaj platí pro 190t letadlo a nejméně optimální letovou hladinu (FL230). Jen pro srovnání při 180t už je to "jen" kolem 5t/hod letu. Těch FSXkových 7-7,5t je podle mně bug, nebo to platí pro opravdu naprosto limitní hmotnost a nejméně ekonomickou rychlost (nejvyšší cost index).

Nic proti LevelD, addon je to parádní, ale stejně jako každý jiný má svoje větší či menší mušky
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 18:19
Gustav ( BHA576 )   
Nevím jak komu,ale mně dnes nainstalovaná 767 shodí FSX - napřed hláška initializacion panel faulire a pak to prostě spadne. Mám tam na ní SP1 i SP2 a prdítko
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 18:23
pilot_master   
proste Gustave neviem ci bol dobry napad prechadzat na FSX, ja osobne by som nanho neprechadzal. Ma este vela mouch, ktore niesu vychytane. Mozno ze ma lepsiu grafiku ale naco je mi grafika ked mi to nefunguje ze ? Myslim ze ked sa vydala FS9 tak tie muchy boli behom par mesiacov vychytane (8-9) a vsetko slapalo ako malo. Ale u FSX to trva trochu dlhsite a este to je aj narocne na hardware
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 18:32
Koprik
..ach jo kluci,ja vim ze bez vcasne identifikace slepych ulicek by lidstvo nikdy dal nepokrocilo,ale me cela FSX pripada presne jako ulicka, ktera vede jen k namasteni kapes Billa G. a vam z toho zbyde jen nasranost a oci pro plac....Citim s vami,je mi vas fakt lito a preju vam uprimne, aby vam to nekdy fungovalo.
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 18:47
Gustav ( BHA576 )   
No já bych to momentálně neviděl na samotnou FSX,protože ta A319 a 321 od Wilco funguje.Sice někdy při přistání maže textury před sebou,ale nedělá to vždycky,takže dejme tomu
Já si spíš myslím,že problém je v nepřipravenosti jednotlivých výrobců addonů na skutečný přechod na FSX.Skoro mi to připadá,že drží pravidlo : hlavně ať to koupí a pak to nějak uděláme Příklad za všechny Cessna Citation X nenahodí levý motor a vůbec to Flight1 nevadí.
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 18:52
pseudoMates
Mě LDS na FSX chodí normálě..
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 19:00
Koprik
Gustave,jestli se nepletu tak ale Citation X vyrabi WILCO,nebo mi neco uniklo?
Ne ze by vyrobci addonu nezaspali - to s Tebou souhlasim, ale rekl bych ze jim to Mikrosrot vubec neulehcil. Nejdriv byla FSX samotna (komu slusne behala),kdyz prisli na to ze to neni ono,tak s velikou slavou zacali vymyslet ty ruzne Acceleration packy, kombinace VISTA+FSX, nebo XP+FSX....lakonicky, v tom aby se prase vyznalo a ted se navic nektere addony nesnaseji urcite mezi sebou....(((.Pro stouraly dodavam, ze jsem to zamerne zjednodusil,ale jde o princip. Vyvoj novych addonu musi stat hromadu penez a na co maji vlastne reagovat kdyz nevedi, co vlastne nakonec z Mikrosrotu vypadne?Uz vidim, jak jim nekdo hradi skody.....)))
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 19:22
Gustav ( BHA576 )   
Petře já to teď shrnu.Je možné,že sem tam popletu výrobce,protože třeba Wilco prodává produkty i od Feeltre.Já jenom teď napíši stroje se kterýma už mám co dočinění. Pozor pro info mám FSX service pack 1 i 2 asi bohužel i Direct 10 jo a Vista 64bit.
A319,321 Wilco - chodí.občas maže tektury po dosednutí na rwy.Někdy zatáčí už 8NM před bodem,kde má začít točit.
LevelD B767 už víte.I když jsem registrovaný,tak mne to na jejich forum nechce pustit
Cessna Citation X - nejde spustit levý motor.Pravý normálně. Ani Ctrl+E nepomůže.
PMDG asi mít nebudu,protože mne jejich ecomerce odmítá a ani nereagují na email.
Ostatní modely mít nebudu,protože to jsou "hračky"
¨Quatro Blundle pack FSX - dobré,rwy nádherné a opravilo to i světla na letištích.
LondonHeathrow2008 - podvod,ani nebyly schopni vytvořit AFCAD pro FSX.
FSRepaint verze 2 - funguje až po změně exe,který mi poslali poštou.Bohužel všechny potom nainstalovaná letadla to ukáže bez textur.Originály FSX jsou vpořádku.
Tak a to je zatím vše
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 21:00
tvojplaton   
Gustav, co sa tyka toho ich fora, skus tento link: http://www.leveldsim.com/forumreg.htm
Po zadani cisla certifikatu, ktory si dostal pri zaplateni, by ta to malo pustit dalej... Inak s tym LD-767 si ma nepotesil... Chystal som sa ho prave dnes kupit, ale teraz mam trochu obavy...
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 21:44
Gustav ( BHA576 )   
Peter můžeš ho koupit
Ty stránky pomohli.Sanozřejmě,že Flight1 udělalo udělátko,kterým do FSX zaregistruješ všechny přídavky správným způsobem včetně IVAPU - tam se jmenuje jako Traffic tool box !!!
Dále je v něm konfigurační soubor pro LevelD 767 ten tam mrskneš taky a už to všechno maká.Ten program se jmenuje FSXML Version 1.0.5 a umí i více akorát je to všechno english a tak se zatím v tom moc nereju.Po spuštění FSX se tě začne ptát na moc povolení to spustit a toto spustit? Všude klikneš že jo ( asi dvacetkrát a už to je.
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 21:46
Koprik
Gratuluju!
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 22:02
tvojplaton   
Ok, tak diky...
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 19:16
Koprik
Gustave, na strankach WILCA je novy patch k CITATION X.Mas to?Drzim palce!
http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=support_citationx
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 19:30
Gustav ( BHA576 )   
Bohužel,ten je pro cédéčka. Já mám download a tam už je všechno
 

LEVEL D 767 fsx   24. 4. 2008 / 19:53
Koprik
Nemas to obracene?Tam pisou,ze to je pro download,je tam patch SP2d pro FS9 i FSX. Anebo mas ten download tak cersty,ze uz to mas v tom.... To je fakt na masli!
 

Proc zase FSX ?   24. 4. 2008 / 23:19
Rozšafín Ctibum   
Hele, lidi, co blbnete ? Poslední dobou je to tady samá nadávka na poslední sim, veškeré pády, errory, initialization failures, zhodnotíte jako FSX = shit a jebete a jebete a jebete..

Někde bude chyba přátelé. Mám standradní PC, standardní legální FSX, legální LevelD767 a všechno mi funguje, jak má a pády flightsimu jsou o 100 % méně časté, než s FS9.

Takže to shrnu. Máte li warez = nemáte důvod si stěžovat. Máte-li originál a padá vám to, je chyba na straně vaší a nikoliv FSX.

 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 01:05
Mike2811
FSX si skoro všichni poctivě koupili a pokud vím, tak LVLD pro FSX ani nejde řachnout, spíše to vidím na toho, kdo bastlil operační systém a to všechno na něm, případně přímo toho, kdo je mezi monitorem a židlí...
 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 07:44
brendon (SVK832)   
jj Ja nemam s FSX problemy iba okrem FPS. Inak pad FSX sa mi za pol roka stal 2-3 krat. A to na nej lietam vyse pol roka asi od 2007-08-01. A to vsetko na Viste 64
 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 07:50
ras
Dávám za pravdu. Codí slušně i ma mém dýchavičném a doslohujícím stroji s 1100MGh a grafice 7600
 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 07:51
Blackrat
Tak pod tohle se podepisu. A to FSX provozuju na vetsim srotu nez vetsina tech co na nej nadavaj. Ono kdyz nekomu zasahujou tray icons az do pulky taskbaru, pusteny 2 antiviry a anti spywary, obsazeno pul giga pameti picovinama tak se nemuze divit, ze mu to chodi trhane.

FSX + UTE X Rulez
 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 08:04
Luděk Ch.
Konečně to někdo napsal na "plnou hubu" Můžu jedině souhlasit, problém je v 49% mezi židlí a klávesnicí, v 49% v hardware a rohašeném operačním systému na PC uživatele a ty zbývající 2% snad můžou být chybami ve FSX. Každopádně kromě nároků na HW jich tam rozhodně není více, než ve FS9, spíš naopak.
 

Proc zase FSX ?   25. 4. 2008 / 08:35
lulinak
potvrzuju, FSX, na nem asi 15 komercnich addonu na teren na mesh, asi 15 komercnich letadel a jede to jako hodinky, nevim co to je pad FSX cili mi tyto pripominky rikaj jediny, odvsivte si nejdrif komp..
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ