No, pevně doufám, že mně tohle nepotká. Zatím všichni examineři a instruktoři co jsem potkal a koukali do našich SOP podle kterých jsme dělali komplet výcvik, tak je chválili jako dobrý mix originál Boeing doporučení a potřeb aerolinky + pár zlepšováků z bezpečnostních prvků navíc (ne omezení, ale kontrol). Sám to zatím nemám jak posoudit z hlediska nějaké využitelnosti v praxi, ale žádné omezování toho co letadlo umí jsem nenašel, právě naopak. Stejně tak rozhodně nehrozí ani zákaz V/S, ani vizuálů nebo ručního létání, bez toho bychom se ostatně nedostali na 90% destinací. A tým firemních instruktorů a chief pilot jsou naštěstí hodně dobrá parta zkušených lidí s myslí otevřenou. Asi mám v tomhle rozdílný názor na to kam to všechno směřuje, protože jsem zatím (ťuk ťuk) měl na tohle opravdu štěstí. Ale třeba přijde časem vystřízlivění, přece jenom jsem toho zatím moc nezažil. A taky, ono je to stejně vždycky jenom o lidech. V každé společnosti máš 10% těch píp píp a záleží jen na tom, kde zrovna sedí. |
|