No to, jak vysálo toho kapču je ojedinělý případ a kdyby se něco takového stalo u Airbusu, tak má smůlu, protože se nemá o so zachytit Ale jak tak přemýšlím, tak ony tyhle věci jsou podle mě zbytečným luxusem..koordinovaná zatáčka... no nevím, při těch x knotech, tomu éru ani ta směrovka není třeba. Např. B735 nemá směrovku řízenou autopilotem a i přesto v pohodě točí...sám jsem si to zkoušel, když jsem letěl, že na stolku s pitím při zatáčce nic nevylili A nemyslím, že by piloti nohama hlídali Je pravda, že fly-by-wire dělá éro stabilnější, ony ty Ačka jsou prý dělané jako velmi nestabilní letadla a bez toho by to asi nikdo neuřídil, ale mě jde spíš o ty duperele, co tam jsou navíc, jako ten samotný systém hlídání akrobatického pilota
Jo, s údržbou jsem taky slyšel docela zajímavou historku (nevím, jestli je na tom něco pravdy ). Jaký je rozdíl, mezi údržbou Bulíka a Airbusu? Jak se něco pokazí u Bulíka, tak si při nejhorším technik řekne, že potřebuje ten a ten díl, tak to obědnají a přivezou. U Ačka příjde maník s notebookem, píchne to do palubovky, cosi pokliká, konstatuje, že je to skažené a musí se to celé poslat do Francie k výrobci na přeprogramování |
|