|  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 13:35 | |
|  | Objavil som, ze v FSX sa da pristat nasledovne:
Znizovat ALT koleckom, az na 200 ft. , tesne pred prahom runway znizit na 150-180, rychlost so Speed koleckom vyregulovat na 150 kn., a nad prahom runway znizit ALT na 50-80 a dat Speed do Off a uz len nechat silou gravitacie dosadnut lietadlo na runway, (samozrejme Flaps, Spoiler nastavene podla potrieb) potom uz len dobrzdit. Pocas celej doby nechavat AP na ON Pekne vtedy pristane na zadne a postupne sa prehupne aj na predny podvozok.Je toto mozne aj v reale?
P.S. Je nutne pouzivat Reverse vzdy pri brzdeni, lebo v pohode to ubrzia Spoilere a brzda ? |
| |
|
 |  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 13:43 | |
|  | Obávám se, že v reále by ses mohl dostat do mnoha nepříjemností.Stačí, aby ti blbě fouklo a už to nestihneš ukroutítkovat ani kdys byl opice křížená s chobotnicí.Neni náhodou vzlet a přistání, který se dělají většinou bez autopilota, to jediné co zbylo z opravdickýho lítání? To co dělá lítání lítáním? Ovládat rukama ten stroj a hezky ho zvednout od země a a v pořádku a hezky ho na tu zem vrátit? Nechápu smysl toho, dělat to takto
PS: Nutné to není ale vhodnou kombinací všech těchto prostředků všechny tyto prostředky trochu šetříš.když nebudeš reverzovat, budeš muset o to víc brzdit a o to dřív ty brzdy odkouříš.Asi tak nějak jednoduše orientačně.
|
| |
|
 |  |  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 14:50 | |
|  | Spoilery sa vysuvaju automaticky ak je aktivovana volba Autobreak a Spoilery su na ARM Takze predsa len pouzivat reverz ? Pri kolkych knotoch potom hodit volnobeh/neutral ? |
| |
|
 |  |  |  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 14:55 | |
|  | ca pri 60kys uz ma byt motor na fwd idle. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Landing vo FSX 8. 4. 2008 / 08:49 | |
|  | Ok. Dik  |
| |
|
 |  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 13:50 | |
|  | Ja myslim ze tohle neni dobra metoda jak se dostat s letadlem na zem.
Podle me na krabici s FSX chybi napis - Tohle ve skutecnem zivote nezkousejte 
No ale ted vazne. Jestli chces litat s AP az na zem, musis na to mit certifikovane letadlo a odpovidajici drahu. Autopilot s epak zapne do takoveho rezimu kdy to pristani udela cely sam, aniz bys musle cimkoli kroutit. Jak rika Pips to bys fakt neukroutikoval 
Vita |
| |
|
 |  |  | Landing vo FSX 7. 4. 2008 / 13:53 | |
|  | a co by piloti z toho litani pak mimo letusek meli, uz nic..... a spoilery? ty tam nejsou od toho aby letadlo zpomalovaly, to je jejich druhorada a ani nijak extremne funkcni vlastnost, ale aby zvysily opadani, nebo jinak, prerusily na casti kridla proudeni a snizily celkovy vztlak, i z tohoto duvodu je jeich vysunuti tusim limitovano rychlosti jinak proste ufujazdi pryc  |
| |
|
 |  |  | Landing vo FSX 8. 4. 2008 / 09:33 | |
|  | Proč přistáváš takovým "zvláštním způsobem"? Pro mě je přistání jedna z nejzajímavějších záležitostí v FS-ce a tak si ji plně užívám většinou vizuálně s ILS přiblížením (pokud ho letiště má), ale spíš létám destinace typu Madeira, Skiathos apod. Se správným větrem a dohledností je to teprve ta pravá zábava... |
| |
|
|