| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:45 | |
| | Dnes dorazily z Flyengravity zakladni panely s elektronikou pro MIP a Overhead s FMC pro projekt www.737ng.cz Konecne jdeme na montaz. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:49 | |
| | To ale neni 1:1, ze ne? Minimalne to FMC je vyrazne mensi, nez v realu. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:50 | |
| | Nádhera...co jiného na to říct. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:51 | |
| | toto je nieco neskutocne proste naaadherne |
| |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:53 | |
| | | |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:55 | |
| | odkial sa to objednava ? z Ameriky alebo z Europy ? |
| |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 17:59 | |
| | Záleží co, Flyengravity sídlí v Evropě - Nizozemí, ale interface karty mám od Phidgets z USA - ty mám na celnici, dorazily v pátek. Jinak dodavatelé jsou rozeseti doslova po celém světě. Dopoiručuji můj příspěvek na http://www.737ng.cz/index-4.html/index-4-2.html |
| |
|
| | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 18:02 | |
| | aha takze Flyengravity nema vsetky komponenty na vystavbu 737 ? alebo iny dodavatel ich ma lacnejsie ? |
| |
|
| | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 18:10 | |
| | traba Opecockpits je maji nejlacinejsi, ale na ukor kvality a zase nemaji hodne prepinacu a je to pracnejsi pro propojeni s PM. Flyengravity maji panely a prepinace. Uzasna kvalita, ale naprosto silene ceny - holt maloseriovka. Flyengravity zdaleka nemaji vsechno - jsou to schopni tedy dodat i na miru - ale ty castky jsou vysoko nad milion Kc. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 29. 3. 2008 / 18:12 | |
| | To bude fakt bomba..! Ci se zeptat, budeš nás tady o tom nějak víc a pravidelně informovat..? Aspoň tak, abych věděl že se mám mrknout na ten web..? Dík.. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 06:55 | |
| | | |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 09:45 | |
| | Zdálo se mi to jako template, ale tak co, nic proti tomu nemám . |
| |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 12:42 | |
| | Ano, graficka sablona byla zakoupena na tomto serveru za 65USD. Neni mym cilem vyhazovat velke penize za marketing, ale spise je smerovat do samotneho trenazeru a to je snad pochopitelne |
| |
|
| | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 12:58 | |
| | chci se zeptat, kolik to bude stát, tak letová hodina, nejsem zrovna při penězích a rád bych si zaletěl |
| |
|
| | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 13:37 | |
| | Ceny, bude-li simulator otevren pro verejnost musi odpovidat tomu, aby se zaplatily provozni naklady tj. nejaka kancelar s pojistenim + castecne investice do HW, ale jen komercni SW Project Magenta stoji 10.000,- EURO. Cili zajem zkoumame a bude-li dostatecny, mohou byt ceny posazeny relativne nizko. Pri clenstvi v klubu formou predplaceni urciteho kreditu vetsiho mnozstvi letu dopredu snad i kolem 1000Kc/hod. Jinak standardne za letovou hodinu by to nemohlo byt hluboko pod 3000Kc/hod. |
| |
|
| | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 13:52 | |
| | hihi))
Simulátor FNTP II MCC, ULT-28 (Letňany) (25 hodin) 2.600,- Kč/hod
A t oje to certifikovany simulator s pohybem..Co jineho ti na to mam rict....Obrazek si udelej sam. |
| |
|
| | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 16:10 | |
| | Jestli můžu doplnit k té ceně, je pravda, že na první pohled se zdá přehnaná. Ale na druhou stranu je jasné, že se to předem velice těžko odhadne. Vlastně to je projekt, který má pouze jednorázové náklady na pořízení (hardware, software) + víceméně fixní provozní náklady (prostory, energie, obsluha) a výsledná cena je prakticky závislá pouze na počtu zájemců. Pokud jich bude velké množství, může být cena velmi malá, naopak při pár zákaznících bude abrovská, protože náklady jsou takřka stejné, ať je zájemců jakékoliv množství. Takže je potřeba si stanovit, jak dlouhá má být návratnost a výsledné náklady je potřeba rozdělit mezi zájemce. Jenže jak to udělat, když nikdo netuší, kolik jich bude? A jak zjisti, kolik jich potencionálně bude, když není stanovena cena? To je bludný kruh a jediné východisko je, střelit nějakou cenu odhadem a čekat, jak bude vypadat zájem. Kolega má výhodu v tom, že už předem počítal s možností, že projekt zůstane čistě jako soukromá záležitost pár nadšenců, takže na jeho místě bych asi volil cenu nižší, protože např. poloviční cena neznamená dvojnásobný počet zájemců, ale klidně i desetinásobný. Ale stejně to ukáže až čas. Každopádně mu přeji úspěch, protože je jediný, kdo to opravdu realizuje na dobré úrovni, přestože za několik let tady bylo podobných úvah spousty, ale nikdo se do toho skutečně nepustil. |
| |
|
| | | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 18:18 | |
| | Ahoj Ludku, myslim, zes to presne vystihl. Dovolim si vsak male upresneni. Kdyz se to neotevre pro verejnost, nebude nutne platit komercni licenci PM tj. necela 1/2 nakladu + provozni naklady. Osobne kdyby mi nekdo nabidl letani na 737NG za podminek, ktere jsem tady predeslal, nestavel bych to. To je ovsem muj pohled. Je jasne, ze pro vsechny to nebude, to neni ani cilem. Tedy, bludny kruh to neni. Je urcita minimalni cena za kterou jsme ochotni "zazitek" prepustit uzke komunite oproti komercnim cenam. To, ze hodne lidi by chteli nejlepe vse za par korun je jasne, ale to proste neni mozne. Muj strizlivy odhad je vytizeni nejakych 30-40 placenych hodin mesicne. Bude-li jich vyrazne vice, jsme ochotni o prehodnoceni cen uvazovat. Nicmene model stejne bude v pripade spusteni vypadat tak, ze budeme mit zajem o uzkou skupinu spolehlivych lidi, kteri si vazi prace ostatnich a trenazer neznici a ta se zda zatim rysuje. Formou predplaceni hodin tj. balicku hodin se cena muze pohybovat na hranici jiz 1000Kc/hod. Berte tento prispevek jako pruzkum zajemcu komunity Periskopu, kdyz se zajem ukaze vyrazne vyssi, tj. ne desitky, ale nad stovku a vice hodin mesicne, je zcela jiste prostor pro snizovani ceny za letovou hodinu. Nechme diskuzi ohledne cen trochu uzrat a behem kratkeho odbobi uvidime co a jak. |
| |
|
| | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 13:52 | |
| | Vyhazovat 65USD za takovou sracku je fakt prozirave. Verim, ze by se naslo dost lidi, kteri by ti dokazali vytvorit naprosto nesrovnatelne lepsi web, nez je to, co tam mas a to pouze za prislib nejakych volnych hodin na budoucim simulatoru. No halt kazdy mame jine postupy
Ten web je ale IMHO dost hroznej a i presto, ze se tvari jako "profi", tak je na druhej pohled nesmirne amaterskej. |
| |
|
| | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:02 | |
| | vyjimecne souhlasim ve vsem .) ... na pohled nevypada spatne, ale neskutecne me irituje to flashovy menu , to ze pri kazdem reloadu stranky to hraje ten otresny zvuk a volby z menu jsou dostupne az po te, co to dohraje... neprakticke...
a pulka odkazu konci nekde na 404 ...
|
| |
|
| | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:15 | |
| | Sem rad, ze se alespon vyjimecne shodneme. |
| |
|
| | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:04 | |
| | Tak udělej nějakej sám když seš tak chytrej! To mám hrozně rád když každej kritizuje, je chytrej jak rádio a přitom ho*no dělá. Kluci mají můl velkej obdiv a fandím jim. Nenechte se odradit blbejma kecama, vypadá to zatím senzačně. |
| |
|
| | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:06 | |
| | tak v tomhle se Hoakera musim zastat - Hoaker by ho udelal ... kdyby to po nem nekdo chtel ... |
| |
|
| | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:09 | |
| | Odkial to ma ale Srandista vediet, ze zrovna Hoaker je schopny webdizajner? Keby to uviedol vo svojom prispevku, tak budiz. |
| |
|
| | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:15 | |
| | Panove, prosim nehadejme se. Vitam Vasi pomoc i klidne s vymenou X volnych hodin na simulatoru. Na druhou stranu se podivejme na anketu, tem kterym se libi web je naprosta vetsina a to je rozhodujici. To, ze tam jsou nejake mouchy je jasne, to se opravi, je to stale ve vystavbe. Ohledne cen do kterych mne tlaci svoji otazkou mnoho z Vas. Vubec neni jasne, zda-li se to otevre pro verejnost, pokud ano, tak proto, ze se najde zajem lidi, kteri budou ochotni zaplatit provozni naklady tj. prostory + obsluha + udrzba + komercni licence PM + nejaky navrat prostredku do HW. Pokud se taci nenajdou, simulator zustane pro soukrome vyuziti a vadit to nikterak zvlast nebude. Usetri se tim obrovske prostredky za provoz a investici komercni licence PM, ktera se tak nemusi platit. Tem z Vas, kterym vyhovuje Antonov, necht na nej jdou. Hydraulika je super, kazdemu doporucuji |
| |
|
| | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:24 | |
| | Cywe, mne prekvapujes. V kazdem pripade ale dekuju nacelniku, ze jsi se mne zastal. |
| |
|
| | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:07 | |
| | Asi tak...
a tento web (aj ked technicky si ho tiez viem predstavit lepsie - prinajmensom by stacilo keby sa to ero hore nacitalo len raz a bol tam iny text ako to Private airlines) je okrem ineho pripraveny takpovediac "k okamzitej spotrebe". |
| |
|
| | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:21 | |
| | No, ja se webama zivim, takze si to muzu dovolit rict. Pokud bych byl osloven driv, urcite bychom se nejak dohodli, ale osloven jsem nebyl (a to i presto, ze jsme s Radkem na pocatku tohohle projektu nejakou dobu uvazovali o spolupraci, takze o mne jiste vedel). V soucasne dobe na to bohuzel nemam cas.
Kluci by meli muj obdiv, pokud by to delali jako nadsenci, ciste pro ten zajem o letani. Ale to nedelaji, takze verim, ze jako obchodnik to Radek zkousne a nenecha se nejakou kritikou odradit. Nicmene i presto ma Radek muj obdiv, ze se do toho pustil, protoze jsem presvedcenej, ze to v tomto komercnim modelu nema sanci na uspech. Ale rad bych se mylil. |
| |
|
| | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 15:02 | |
| | Ach jo ! Co je to komercni model Michale? Budu-li brat investici nekde mezi 600-800tis.Kc + cca 10.000,-Kc/mes. provozni naklady na kancelare, je to komercni, kdyz nechci, aby s pripadnym verejnym vyuzitim naklady padaly na hlavu realizacni skupiny a navratu investice do nekolika let? |
| |
|
| | | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 00:30 | |
| | No zcela otevrene. Nesel jsem do toho s tebou proto, ze se mi zejmena nezdal tvuj system rizeni a tvuj pristup k projektu jako takovemu. Mel jsem pocit, ze je vsechno strasne na vode a ze mi za pripadnou praci, nehodlas dat zadne zaruky (je to muj pocit a uz to nechci resit). Na muj vkus jsi z toho delal (a delas) moc velkej business na moc amaterske urovni a to mi proste v tomto oboru a v tomto projektu nesedi. Osobne si myslim, ze se ti nikdy nevrati ani naklady. Ale prosimte hlavne no flame. Priznam se, ze to bude asi taky tim, ze jsme oba naprosto povahove rozdilni a uz dlouho mi nikdo lidsky tak "nesedl" jako ty. Sorry za uprimnost. |
| |
|
| | | | | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 01:10 | |
| | zahrnul jsi do toho komercniho modelu i naklady na reklamu? za tu reklamu ci si tu zadarmo delas, by Te mel jirka naprosto regulerne skasnout (kdyz ty hodlas kasirovat za "zazitky" a delas to jako komercni aktivitu)...
(to neber jako rypnuti .. ale jako dojem nezavisleho pozorovatele, kterymu ten simulator ani nelezi v zaludku, ale ani nadrzene neceka az to spustis, aby si tam sel zalitat... .) |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 14:29 | |
| | Je to super, zajimala by mne cena cele stavebnice ? |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 30. 3. 2008 / 15:48 | |
| | Nechápu co to tu řešíte?!? Kvalitu webu? Jinak se cítíte dobře? I kdyby to měli udělané na styl blogu tak by mi to ani v nejmenším nevadilo. Pár lidí si plný sen a místo vaší přízně jim tu krituzujete web(kt. mě osobně přijde pěkný)...
Neznám vás, ale doufám že vám to všechno vyjde |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto OVERHEAD 30. 3. 2008 / 20:56 | |
| | Poskladane foto Overhead z allu podkladu a panelu |
| |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto OVERHEAD 30. 3. 2008 / 21:01 | |
| | vyzera to super. Uz sa tesim ked to bude dokoncene. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - MIP foto 30. 3. 2008 / 22:49 | |
| | Základní konstrukce MIPu 85% scale - jako jediné. Vše ostatní tj. Overhead, Pedestal, FMC, motorizovane kopie 737 TQ je 1:1. |
| |
|
| | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 13:53 | |
| | na zaklade prispevků v tomto stromu:
1:Byl bys hloupy kdybys to nechtel podnikatelsky vyuzit
2.Mozna se ti pocatecni naklady nevrati ale treba to pokryje aspon jejich cast nebo popr.aspon fixni naklady
3.Neposlouchej vyplody zdejsich zavistivcu....
4reju zdarne a brzkezprovozneni projektu |
| |
|
| | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 16:14 | |
| | Jenom poznamecka. Moje prizpevky nejsou o zavisti, ale maximalne o osobnich rozporech s Radkem Topinkou, ktere vznikly na uplnem pocatku toho projektu. Opravdu uprimne mu preju, aby se mu podarilo to postavit, ale zasadne nesouhlasim ani s technickou formou realizace, ani s komercnim pristupem k projektu. Nicmene nejsou v tom moje penize, takze to pouze prezentuju jako svuj soukromy nazor cloveka, kterej alespon trosku vidi pod poklicku. Rozhodne to ale neni o zavisti, toho jsem opravdu dalek. Howgh. |
| |
|
| | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 18:07 | |
| | ale dyt ja nepsal o tobe ale o lidech tady peace |
| |
|
| | | | | | Zakladni dily na 737NG dorazily - foto 31. 3. 2008 / 22:26 | |
| | Diky Roberte, ona potrefena husa se vzdy ozve jako prvni Od naseho posledniho setkani s Michalem Hruskou ubehly skoro dva roky a od te doby jsem s nim nemluvil a mnoho se v technickem reseni zmenilo, ale to on nevi, presto nesouhlasi, takze nevim ani s cim nesouhlasi. Takze jeho prispevky budou spise osobniho charakteru jak sam pise a proto mi nejak zvlast nevadi. Hezky vecer, Radek |
| |
|
|