Během víkendového letu z Orcas Island do Chelan jsem zaznamenal varování CABIN ALT.
Postupoval jsem dle checklistu ale pro kotrolu jsem zkontroloval že ENGINE BLEEDS jsou zapnuté.Byly. Nic co jsem podnikl nezrušilo varování s výjimkou sestoupení pod 12000 stop.
Někteří uživatelé hlásili problémy s varováním CABIN ALTS a my měli hodně zajímavých diskuzí o hypoxii a jak rychle může pilot přestat být odpovědný (hodně volný překlad ). Skoro vždy důvodem hlášení bylo přepnutí BLEEDS do polohy INSTR ENVIR OFF nebo zapomenutí jejich zapnutí.
Toto je odlišné. Oba ENGINE BLEED byly skutečně zapnuté.
Já jsem udělal něco čeho byste se měli vyvarovat: přepnul jsem do King Aira z virtuálního kokpitu předchozího letadla.
A není podstatné že předchozí letadlo byl jen jiný Aeroworx King Air, s jiným nátěrem.
Vážení, je velmi důležité přepnout do King Airu z 2D panelu. Jsou systémy a funkce, které se nezinicializují pokud nejste ve 2D panelu. Toto je důvod, proč počáteční stav je začíná ve standardní Cessna.
Nepřepínejte letadla během VC panelu nebo spot view.
|
|